1
2
3
4
5
[ 6
]
|
|
Posted: 2011-02-19 21:53:56 Edited(1): 2011-02-19 21:56:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst var detta preparé av erik, kanske inte direkt, men efter en tid då han såg att han inte kunde vinna. Inte mycket att göra när Rocket power får spets gratis och sedan får styra och bestämma som han vill. Kan lika bra ligga kvar invändigt och ni kan ge er FASEN på att erik visste precis vilken placering hästen inte fick ta för att gå upp i guld.
Bara till att spika nästa gång istället
Löjligt att takter ger bort loppet annars, tråkigt och se........Även om rocket power såg fin ut, dock ett lopp utan värde.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 09:37:38  Visst var detta preparé av erik, kanske inte direkt, men efter en tid då han såg att han inte kunde vinna. Inte mycket att göra när Rocket power får spets gratis och sedan får styra och bestämma som han vill. Kan lika bra ligga kvar invändigt och ni kan ge er FASEN på att erik visste precis vilken placering hästen inte fick ta för att gå upp i guld.
Löjligt att takter ger bort loppet annars, tråkigt och se........Även om rocket power såg fin ut, dock ett lopp utan värde.
Answer to: "Visst var detta preparé av erik, kanske inte direkt, men efter en ti"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja de var en nästa gång styrning o han kommer med all sannolikhet ut i silver ! Axvalla om 14 dar tex. !! Trist för alla spelare dock... som "tror" så mycket på Erik o hans snack o hade med honom på kupongen..!!
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-20 15:22:01  Ja de var en nästa gång styrning o han kommer med all sannolikhet ut i silver ! Axvalla om 14 dar tex. !! Trist för alla spelare dock... som "tror" så mycket på Erik o hans snack o hade med honom på kupongen..!!
Answer to: "Ja de var en nästa gång styrning o han kommer med all sannolikhe"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, HELL OF A KEMP
|
Äh, Erik hade inte kunnat vinna detta lopp hur han än hade kört, är inte hans fel om det fanns spelare som trodde det. Om du tycker att man ska bli avstängd för att man inte vevar med pisken när hästen får lucka 70 meter från mål för att möjligen rädda ett femtepris vet jag inte vad jag ska tro..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 15:47:44  Äh, Erik hade inte kunnat vinna detta lopp hur han än hade kört, är inte hans fel om det fanns spelare som trodde det. Om du tycker att man ska bli avstängd för att man inte vevar med pisken när hästen får lucka 70 meter från mål för att möjligen rädda ett femtepris vet jag inte vad jag ska tro..
Answer to: "Äh, Erik hade inte kunnat vinna detta lopp hur han än hade kö"
|
|
Nja nu tar du väl i mot mig ? Ta i mot myglande o blåljugande kuskar !! Han hade inte ens behövt visa spöt för att bli 4:a !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 15:54:44
|
|
Erik håller ju för fan in hästen !! Kuskar behöver inte försvarsadvokater bland oss spelare !! Tvärtom så ska de granskas under lupp o det har vi all anledning att göra när vi följer dessa varelser vecka ut o vecka in !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-20 15:57:12  Visst var detta preparé av erik, kanske inte direkt, men efter en tid då han såg att han inte kunde vinna. Inte mycket att göra när Rocket power får spets gratis och sedan får styra och bestämma som han vill. Kan lika bra ligga kvar invändigt och ni kan ge er FASEN på att erik visste precis vilken placering hästen inte fick ta för att gå upp i guld.
Answer to: "Visst var detta preparé av erik, kanske inte direkt, men efter en ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gratisspets? kollade du fel lopp?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-02-20 16:23:59  Nja nu tar du väl i mot mig ? Ta i mot myglande o blåljugande kuskar !! Han hade inte ens behövt visa spöt för att bli 4:a !! 
Answer to: "Nja nu tar du väl i mot mig ? Ta i mot myglande o blåljugande ku"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, HELL OF A KEMP
|
Inget ont mot dig dujorha, men här tycker jag du överdriver helt enkelt 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 16:27:01  Inget ont mot dig dujorha, men här tycker jag du överdriver helt enkelt 
Answer to: "Inget ont mot dig dujorha, men här tycker jag du överdriver helt "
|
|
Inget ont mot dig heller men ja sett detta hända så många gånger o alla håller "god min i elakt spel" " Ja säger precis vad som är på gång, de står ja för !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-20 17:23:47  Inget ont mot dig heller men ja sett detta hända så många gånger o alla håller "god min i elakt spel" " Ja säger precis vad som är på gång, de står ja för !! 
Answer to: "Inget ont mot dig heller men ja sett detta hända så många "
|
Became a member:
Forum posts:
|
allt som här som har med trav att göra handlar bara om att "read between the lines" inget annat 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 19:28:26  allt som här som har med trav att göra handlar bara om att "read between the lines" inget annat 
Answer to: "allt som här som har med trav att göra handlar bara om att ""
|
|
De kan va svårt ibland när man inte anar den fulla agendan o som spelare har ja losat större belopp på detta !! En av de räligare grejor man kan råka ut för tyvärr o den händer ju med bra hästar som har chanser i loppena eller det loppet man egentligen siktar på o nu pratar vi ej om skithästarna !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-02-20 19:37:03
|
|
Håller med dig i uttrycket Spanis gör ja, men fan så sur ja blir när ja kollras bort !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-20 20:58:12  gratisspets? kollade du fel lopp?
Answer to: "gratisspets? kollade du fel lopp?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, gratisspets och inget annat....... Takter svarade i vad? 20m?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-20 21:33:37 Edited(1): 2011-02-20 21:36:52  ja, gratisspets och inget annat....... Takter svarade i vad? 20m?
Answer to: "ja, gratisspets och inget annat....... Takter svarade i vad? 20m?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gratis my ass  behöver man köra till för att få ta över spetsen är de inte gratis, gratis är när ledaren sitter och vinkar fram
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]