1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-15 20:42:08
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inte alla va Spanis ? Ja trodde på form annars hade han inte startat här så enkelt är det !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 20:44:05  jag har inte sagt att Mahardja ska vinna PDA bara sagt att jag anser 6.50 varit riktigt fint.
Håller han också som favorit.
Kul se såmånga snacka om att Mahardja ingen form inför dagens start, som jag skrev ovan så var senaste infektionen betydelselös för formen.
Om du tror ready cash spela honom, finns dock inga odds som e spelvärda men e väll kul ha lite pengar på det man tror 
Answer to: "jag har inte sagt att Mahardja ska vinna PDA bara sagt att jag anser 6.50 v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem menade du att du håller som favorit?
Hm, ja han står väl i 4,00 på unibet tror jag, och det lär ju bli ännu lägre på atg, han blir med stor säkerhet favorit iaf.
Någon liten slant åker nog in iaf. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 20:57:29  Vem menade du att du håller som favorit?
Hm, ja han står väl i 4,00 på unibet tror jag, och det lär ju bli ännu lägre på atg, han blir med stor säkerhet favorit iaf.
Någon liten slant åker nog in iaf. 
Answer to: "Vem menade du att du håller som favorit?
Hm, ja han står v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nere 2,75 Ready cash bet365 och under 4 på de andra.
spar pengarna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 20:58:34  Inte alla va Spanis ? Ja trodde på form annars hade han inte startat här så enkelt är det !! 
Answer to: "Inte alla va Spanis ? Ja trodde på form annars hade han inte startat "
|
Became a member:
Forum posts:
|
mena alla som va negativa såklart, inte du då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:10:20  nere 2,75 Ready cash bet365 och under 4 på de andra.
spar pengarna 
Answer to: "nere 2,75 Ready cash bet365 och under 4 på de andra.
spar pengar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hm, då har de sänkt nyligen alltså.. är väl ungefär ngt sånt han kommer stå i på atg också.
Även om jag tror att han vinner så kanske det är lite väl lite med tanke på hur svårt det är att vinna i Pd'A.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:12:33  Hm, då har de sänkt nyligen alltså.. är väl ungefär ngt sånt han kommer stå i på atg också.
Även om jag tror att han vinner så kanske det är lite väl lite med tanke på hur svårt det är att vinna i Pd'A.
Answer to: "Hm, då har de sänkt nyligen alltså.. är väl unge"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo mina 6.50 som fanns i månadg borta tisdag, alla 3 spelbolagen sänkt på både ready och mahardja, ovanligt, men tydligen hade de väöll läst på travzonen att jag skrivit att jag skulle spela maharddja te 6.50 och att han va gröööön idag.,.blir så då 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-15 21:16:40  jo mina 6.50 som fanns i månadg borta tisdag, alla 3 spelbolagen sänkt på både ready och mahardja, ovanligt, men tydligen hade de väöll läst på travzonen att jag skrivit att jag skulle spela maharddja te 6.50 och att han va gröööön idag.,.blir så då 
Answer to: "jo mina 6.50 som fanns i månadg borta tisdag, alla 3 spelbolagen s&au"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja dom ska lita på dig ... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:34:09  jo mina 6.50 som fanns i månadg borta tisdag, alla 3 spelbolagen sänkt på både ready och mahardja, ovanligt, men tydligen hade de väöll läst på travzonen att jag skrivit att jag skulle spela maharddja te 6.50 och att han va gröööön idag.,.blir så då 
Answer to: "jo mina 6.50 som fanns i månadg borta tisdag, alla 3 spelbolagen s&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen fel på självförtroendet iaf! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:39:35  Ingen fel på självförtroendet iaf! 
Answer to: "Ingen fel på självförtroendet iaf! ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha nee även om 80% ofta är småironi, men blir så när man levt på spel i 5-6 år
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 21:41:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Då är det bara att gratulera!
Känns som att 15ggr pengarna är bra på Rolling..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 22:48:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
som vanligt mycket snack på dig spanis... Hur var det med spets? 75% sa du.. herregud. verkligen imponerande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 22:48:53  Då är det bara att gratulera!
Känns som att 15ggr pengarna är bra på Rolling..
Answer to: "Då är det bara att gratulera!
Känns som att 15ggr pengar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag hoppades någon visste hur man spelade i franska poolen , är säker på att Maja komemr ge rätt bra där, bakom Maja kommer jag nog lägg en slant på Lisa america tror hon e bästa skrällen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 22:58:31  jag hoppades någon visste hur man spelade i franska poolen , är säker på att Maja komemr ge rätt bra där, bakom Maja kommer jag nog lägg en slant på Lisa america tror hon e bästa skrällen
Answer to: "jag hoppades någon visste hur man spelade i franska poolen , är "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja Lisa är aldrig ofarlig med rätt lopp, dock blev hon avhängd av min käre Ready senast. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 23:47:28  Ja Lisa är aldrig ofarlig med rätt lopp, dock blev hon avhängd av min käre Ready senast. 
Answer to: "Ja Lisa är aldrig ofarlig med rätt lopp, dock blev hon avhän"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, lite skev sanning om jag får säga så  men förstår du gillar vinkla lite åt "ditt hål" allt för att RC ska framstp som bättre än skräphästar i frankrike är;  hihi
det loppet RC sprang mot LA sist kan ju liknas vid solvallalunken. Kan inte direkt jämföras med PDA. Blev ren speedupgörelse. Lisa tappade 0,5-1 länge på ready cash precis som hon gjorde på åby mot torvald i ingången till upploppet, för att sedan komma tillbaka och ta in sista biten, precis som hon gjorde mot RC, så vänta bara tillPDA över 2700 med fullt tempo hela vägen, läör ju käka upp RC redigt då  stark snabb och ärlig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 23:50:41  som vanligt mycket snack på dig spanis... Hur var det med spets? 75% sa du.. herregud. verkligen imponerande.
Answer to: "som vanligt mycket snack på dig spanis... Hur var det med spets? 75% "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja mycket snack och lite verksamhet va? ja givetvis måste örjan testa för spets för att det ska bli någon, men som jag skrev innan så bygger inte mitt uttalande på något sätt att iceland komemr slaktas på det, utan det gör hästen oavsett.
Sedan att du ska hitta fel hela tiden tar jag med ro. Briljera du med annat än kunskap som genererar i pengar så sköter jag den biten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 00:03:43  oki, lite skev sanning om jag får säga så  men förstår du gillar vinkla lite åt "ditt hål" allt för att RC ska framstp som bättre än skräphästar i frankrike är;  hihi
det loppet RC sprang mot LA sist kan ju liknas vid solvallalunken. Kan inte direkt jämföras med PDA. Blev ren speedupgörelse. Lisa tappade 0,5-1 länge på ready cash precis som hon gjorde på åby mot torvald i ingången till upploppet, för att sedan komma tillbaka och ta in sista biten, precis som hon gjorde mot RC, så vänta bara tillPDA över 2700 med fullt tempo hela vägen, läör ju käka upp RC redigt då  stark snabb och ärlig
Answer to: "oki, lite skev sanning om jag får säga så:D men för"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad spelar det för roll om de tar in när mållinjen var passerad? Behöver knappast gasa mer när segern är klar, Jansson sa sjäv att Ready Cash var omöjlig att slå. Men som sagt vi får se i januari, Lisa är en av dem som har chansen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 00:54:56  Vad spelar det för roll om de tar in när mållinjen var passerad? Behöver knappast gasa mer när segern är klar, Jansson sa sjäv att Ready Cash var omöjlig att slå. Men som sagt vi får se i januari, Lisa är en av dem som har chansen.
Answer to: "Vad spelar det för roll om de tar in när mållinjen var pass"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mena bara att så som loppet utspelade sig att det var mer upplagt för RC, Lä'r bli lite annorlunda, mer tävling i PDA gäller fynda; 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 08:49:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tråkigt att loppet inte sade ett skit, maharaja hade väl lika bra kunnat stanna hemma och träna?
Iceland var ju garanterat sjuk(slagen av CN också  och att Maharaja vann på den tiden gav väl ingenting.
Tyvärr så gav dett aloppet mig absolut ingenting, men trots det så får man gratulera travspanarn till vinsten. Om det sedan var modigt eller dumdristigt att lägga än 10k låter jag vara osagt
Kan annars inte släppa att du trodde på 80% chans att goopen skulle släppa spets till örjan, haha ::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 11:51:09  mena bara att så som loppet utspelade sig att det var mer upplagt för RC, Lä'r bli lite annorlunda, mer tävling i PDA gäller fynda; 
Answer to: "mena bara att så som loppet utspelade sig att det var mer upplagt f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart det är mer tävlinge i Pd'A men tror helt enkelt att han är klart bästa hästen i loppet.
Fast när det är Pd'A är det ju sporten som är viktigast. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 16:29:48  Tråkigt att loppet inte sade ett skit, maharaja hade väl lika bra kunnat stanna hemma och träna?
Iceland var ju garanterat sjuk(slagen av CN också  och att Maharaja vann på den tiden gav väl ingenting.
Tyvärr så gav dett aloppet mig absolut ingenting, men trots det så får man gratulera travspanarn till vinsten. Om det sedan var modigt eller dumdristigt att lägga än 10k låter jag vara osagt
Kan annars inte släppa att du trodde på 80% chans att goopen skulle släppa spets till örjan, haha ::o
Answer to: "Tråkigt att loppet inte sade ett skit, maharaja hade väl lika br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo jag är hyffsad säker på att goop skule släppt spets om örjan testat resolut, hade inte Melander haft något emot, och det vet goopen med. Memn det fick ju aldrig veta, lika så som att jag är säker på att Classic tile hade haft ett staket i raden om Per varit intresserad av att vinna.
Med tanke på att jag såg det som en straffspark mer lr mindre så var inte 10k speciellt mycket.
Iceland behöver inte varit sjuk bara för att han fick stryk av Maja. Hästen kan ha varit ofräsch tillsammans med att underlaget inte pssa han 100% , små saker som gör det.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]