1
2
3
4
5
[ 6
]
7
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-20 15:37:16
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Den dagen QDC inte galopperar så tror jag han slår de flesta. Har fått för mig att han har skyhög kapacitet men å andra sidan behöver man aldrig få den åsikten synad som hästfan håller på.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-20 15:37:50  1.13.0 i suverän stil i årsdebut .. i mars, är bra.
Så enkelt är det.
Kommer tillhöra toppen i år, högst troligt.
QDC som vanligt värdelös i Sverige utan lasso.. men idag var han nog bara ofräsch.
Answer to: "1.13.0 i suverän stil i årsdebut .. i mars, är bra.
S&arin"
|
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Jo visst är det bra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 15:38:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BEANIE M.M.
|
Det är ändå världsrekordhållaren ni pratar om!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-20 15:39:51  1.13.0 i suverän stil i årsdebut .. i mars, är bra.
Så enkelt är det.
Kommer tillhöra toppen i år, högst troligt.
QDC som vanligt värdelös i Sverige utan lasso.. men idag var han nog bara ofräsch.
Answer to: "1.13.0 i suverän stil i årsdebut .. i mars, är bra.
S&arin"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja de vart inte så svårt ! När man hinner se beteendet i värmningen på Björns !! Är det inte en chans på miljonen att jag dubblar något system på den kamelen !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-20 15:40:46  Den dagen QDC inte galopperar så tror jag han slår de flesta. Har fått för mig att han har skyhög kapacitet men å andra sidan behöver man aldrig få den åsikten synad som hästfan håller på.
Answer to: "Den dagen QDC inte galopperar så tror jag han slår de flesta. H"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, BEANIE M.M.
|
Han kunde inte slå Iceland och Igor Font i Jubileumspokalen förra året, och fick för ett år sedan stryk av Strong Boy D.E. felfri. Är inte övertygad om hans obegränsade kapacitet.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-20 15:46:50  Han kunde inte slå Iceland och Igor Font i Jubileumspokalen förra året, och fick för ett år sedan stryk av Strong Boy D.E. felfri. Är inte övertygad om hans obegränsade kapacitet.
Answer to: "Han kunde inte slå Iceland och Igor Font i Jubileumspokalen förr"
|
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Troligen har du rätt.. Är som sagt svårt att veta...
Skicka till Åke så får vi se?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-20 16:00:38  Troligen har du rätt.. Är som sagt svårt att veta...
Skicka till Åke så får vi se?
Answer to: "Troligen har du rätt.. Är som sagt svårt att veta...
Skick"
|
V 4, BEANIE M.M.
|
Där sa du något 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 16:17:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BEANIE M.M.
|
Han vann överlägset i ett Olympiakval, och ni dissar?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-20 16:19:57
|
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Nej nej inte en diss alls.. Sågar egentligen alla andra..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-03-20 16:23:20  Han vann överlägset i ett Olympiakval, och ni dissar?
Answer to: "Han vann överlägset i ett Olympiakval, och ni dissar?"
|
V 4, BEANIE M.M.
|
Det är ju Quarcio du Chene vi dissar  Iaf jag.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-20 16:25:07
|
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Idag dissar jag allt känns det som.. Sorry om jag är gnällig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 18:42:17  Ja ja jongis hur var det nu med bästa hästen ? Önsketänkande finns det gott om i travet !! 
Answer to: "Ja ja jongis hur var det nu med bästa hästen ? Önsketän"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ACCLAIM
|
Lätt efter loppet eller hur!??
Vad hade hänt om QDC travat?
Det får vi aldrig veta.
Jag spikade på mitt system här inne så jag VISSTE att den skulle kunna vinna o att den var klar första häst.Sa ju även till dig att inte skrika ut den..ha ha.
Men som sagt jag vill fälla några favoriter o idag blev Muscle of Gold en som jag fällde m med min spik på River....nästa vecka kan det bli 2st vi får se..hade 3 hästar i detta loppet o det var 2 för många, så här efter loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 19:39:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BEANIE M.M.
S 3, ACCLAIM
|
Tråkigt som faaan att se eftersänt...
Var tvungen att gå på dop...så jag fick kolla på piss-sändningen kl18:20. Hade redan åkt på V75an innan kallblodsloppet. Men hade spelat en V4 som jag trodde mycket på och hade inte Björn i V4-1, och så gör dom en intervju med honom angåande QDC´s galopp INSPELAD I VINNARCIRKELN så det var ganksa lätt att räkna ut att han vunnit loppet efter... Gick dock inte att urskilja om det var ett kallblod som gick i bakgrunden, men JÄKLIGT KASST av TV4...
-surar-
Dom klipper dessutom isönder loppen rent för mycket, och fyller istället ut med ett reportade ifrån Polen där en spelare haft chans på 73 miljoner för tre veckor sen... Inget emot Polen, eller folk som nästan vinner, men visa för fan hela loppen...fler måste väl åndå bry sig om att se ett helt lopp än att höra ifrån ett polskt ombud...
Skulle eg fira morsan nästa lördag, men jag åker fan ut till banan istället...klarar inte eftersänt en vecka till...
-bitter-
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-20 22:08:29  Lätt efter loppet eller hur!??
Det får vi aldrig veta.
Jag spikade på mitt system här inne så jag VISSTE att den skulle kunna vinna o att den var klar första häst.Sa ju även till dig att inte skrika ut den..ha ha.
Men som sagt jag vill fälla några favoriter o idag blev Muscle of Gold en som jag fällde m med min spik på River....nästa vecka kan det bli 2st vi får se..hade 3 hästar i detta loppet o det var 2 för många, så här efter loppet.
Answer to: "Lätt efter loppet eller hur!??
D"
|
|
Men snälla lilla Jongis det här såg du väl i värmningen hoppas jag !! Annars blir jag besviken på dig !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-20 22:10:50
|
|
Det är bara du som fäller favos !! Är du bra på luftgeväret eller ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 22:23:57  Det är bara du som fäller favos !! Är du bra på luftgeväret eller ? 
Answer to: "Det är bara du som fäller favos !! Är du bra på luftge"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ACCLAIM
|
Ha ha lilla du vet inte vad jag väger!!
Jag lämnade in mitt system runt 10,00 sedan såg jag loppen på atg.se runt 17,40..så tyvärr såg jag INGA värmningar utan baserade mitt system på de analyser som jag gjort dagen innan alltså på fredagen.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-20 22:26:01  Det är bara du som fäller favos !! Är du bra på luftgeväret eller ? 
Answer to: "Det är bara du som fäller favos !! Är du bra på luftge"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ACCLAIM
|
Jamen hur jävla roligt är det att slå upp tisdagen Expressen o kolla in vilka dom spikar!?
Inte är det så du gör dina system hoppas jag.
Nej det finns INGET bättre än att bara kolla lopp arkiven o göra sina egna bedömningar.
Följa med strömmen de är inte min melodi - never!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-21 03:16:00  Tråkigt som faaan att se eftersänt...
Var tvungen att gå på dop...så jag fick kolla på piss-sändningen kl18:20. Hade redan åkt på V75an innan kallblodsloppet. Men hade spelat en V4 som jag trodde mycket på och hade inte Björn i V4-1, och så gör dom en intervju med honom angåande QDC´s galopp INSPELAD I VINNARCIRKELN så det var ganksa lätt att räkna ut att han vunnit loppet efter... Gick dock inte att urskilja om det var ett kallblod som gick i bakgrunden, men JÄKLIGT KASST av TV4...
-surar-
Dom klipper dessutom isönder loppen rent för mycket, och fyller istället ut med ett reportade ifrån Polen där en spelare haft chans på 73 miljoner för tre veckor sen... Inget emot Polen, eller folk som nästan vinner, men visa för fan hela loppen...fler måste väl åndå bry sig om att se ett helt lopp än att höra ifrån ett polskt ombud...
Skulle eg fira morsan nästa lördag, men jag åker fan ut till banan istället...klarar inte eftersänt en vecka till...
-bitter-
Answer to: "Tråkigt som faaan att se eftersänt...
Var tvungen att gå "
|
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Polenklippet är helt fantastiskt underligt, kanske det mest travmässigt binge tv4 nånsin gjort.. eller elitloppshelgens uppföljande intevjuer med vafan fotbollstyckaren nu heter tar nog fo4rtfarande priset..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-21 09:23:05  Jamen hur jävla roligt är det att slå upp tisdagen Expressen o kolla in vilka dom spikar!?
Inte är det så du gör dina system hoppas jag.
Nej det finns INGET bättre än att bara kolla lopp arkiven o göra sina egna bedömningar.
Följa med strömmen de är inte min melodi - never!
Answer to: "Jamen hur jävla roligt är det att slå upp tisdagen Expresse"
|
|
Men Jongyl !! Fan jag har hållit på med detta i dryga 45 år !!!!!!!!! Skulle jag gå efter en tidning ? Vet inte hur jävla många mil jag rest för att titta på hästar o lopp !!Skärp dig !!  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-21 09:28:50
|
|
Här "predikar" jag värmningar, provstarter o egna synintryck av hästarna !! Jag pratar visst för mig själv eller med "stenar" ??? 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]