1
2
3
4
[ 5
]
6
7
|
|
Posted: 2008-01-11 15:51:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RYDENS CREMONA
|
Någon har lastat in på Rydens Cremona.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-11 16:12:51  Någon har lastat in på Rydens Cremona.
Answer to: "Någon har lastat in på Rydens Cremona."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Japp 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-11 17:09:33
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 4, FIRST OUT
|
haha, chokladkaka är allt rolig/modig ^^
det är trots allt överhängande risk att ludde spetsar och släpper till Lea direkt som kanske kan få bestämma i spets, får hon bestämma i spets så lär det bli vinst. Blir väl som för prestige i lördags kanske.....
annars känns smashing dame spelvärd, bra häst för klassen helt klart, kommer att bli livsfarlig om hon kommer ner i slagläge.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 21:15:08  haha, chokladkaka är allt rolig/modig ^^
det är trots allt överhängande risk att ludde spetsar och släpper till Lea direkt som kanske kan få bestämma i spets, får hon bestämma i spets så lär det bli vinst. Blir väl som för prestige i lördags kanske.....
annars känns smashing dame spelvärd, bra häst för klassen helt klart, kommer att bli livsfarlig om hon kommer ner i slagläge.
Answer to: "haha, chokladkaka är allt rolig/modig ^^
det är trots allt överhänga"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kom ihåg det gamla vinnande ordspråket "Örjan vinner ofta avdelning 2". Vad gav det uttalandet, 45 millar eller nåt va?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-11 21:26:13
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, CINDY HALL
|
Tränaren säger att Pine noelle ska ha ett smyglopp sà ngt toksvar för spets är knappast att vänta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 21:28:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LEA
|
Den som troligtvis har lastat in på Rydens Cremona är han den lycklige med 45 miljoner på ATG-kontot.
Bortkastade pengar i det här fallet.
Lea blev inte alls tömd senast. Det såg bara ut så. När hon ryckte sista hundringen kom New Photo ut och knappade in någon meter. Lea ryckte i 20 meter och la ner sedan då hon var klar. Det fanns kräm kvar där som räcker för att rycka sönder det här motståndet.
Apropå Mikael J. Andersson. Av de 30 aktuella V75 kuskar har bara sex stycken visat bättre form än MJA senaste 10 veckorna. Han är inte så dålig. Tillräckligt bra för att vinna med dagens mest överlägsna häst, sett till motståndet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 21:33:38  Den som troligtvis har lastat in på Rydens Cremona är han den lycklige med 45 miljoner på ATG-kontot.
Bortkastade pengar i det här fallet.
Lea blev inte alls tömd senast. Det såg bara ut så. När hon ryckte sista hundringen kom New Photo ut och knappade in någon meter. Lea ryckte i 20 meter och la ner sedan då hon var klar. Det fanns kräm kvar där som räcker för att rycka sönder det här motståndet.
Apropå Mikael J. Andersson. Av de 30 aktuella V75 kuskar har bara sex stycken visat bättre form än MJA senaste 10 veckorna. Han är inte så dålig. Tillräckligt bra för att vinna med dagens mest överlägsna häst, sett till motståndet.
Answer to: "Den som troligtvis har lastat in på Rydens Cremona är han den lyck"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det blir helt till att kolla värmningarna imorgon förrän jag bestämmer om det blir spik på Lea eller täcka med 8 hästar. Ekberg - du är mitt hopp imorgon vid 13.30.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-11 21:47:40
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 4, FIRST OUT
|
som alltid så avgör värmningarna det slutgiltiga valet i avd 1+2+3........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 22:30:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vill fälla lea , har med 4 garderings bud just nu men måste hur som helst pga kostnad hitta en spik till och enligt vad jag snappat upp är ingen innanför lea direkt suen på ledningen::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 22:53:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RYDENS CREMONA
|
Tror oxå mycket på Rydens Cremona.
För tillfället en av mina två spikar!
Ser ut som om det blir åka av där framme och då som många andra gånger smyger sig Örjan fram och sätter in käftsmällen!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:07:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LEA
|
Jag tror precis tvärtom, att det inte blir något högre tempo. Om Lea ställer en allvarlig fråga i första kurvan finns ingen i det här gänget som vill svara. Jag tror att hon helt enkelt blir släppt till spets och får då inte ens visa hela sitt register. Glider undan på pigga ben i mål.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:11:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag gör det lätt för mej: 3,4,5,6,10,11
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:58:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LEA
|
Om Ludde mot förmodan inte vill svara ledningen, så är det nog spel mot ett mål, och Lea är en klar A-häst. Nu har det ju visat sig tidigare att man inte riktigt kan lita på vad Ludde vräker ur sig hit o dit, utan han är en man för nuet, och stunden, och kan få för sig att nu jävlar vinner vi det här, efter en bra värmning. Garderingsbud: 3 Fia Fiktiv, 9 Go Chip, 11 Rydens Cremona
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:01:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LEA
|
hehe, klockren analys på Ludde!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:50:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lea är översträckad men det sk..er hon i. Hon vinner ändå

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 01:04:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, AMAZING RIBB
|
Ludde har ju blivit lite "mesig" på slutet & släpper ju hela tiden..  Så Lea lär garanterat sitta i spets. Men även jag är sugen på att fälla henne.
Håller med om att First Out inte har visat rätta vinnargnistan. Men ändå tycker jag att hon ryckt upp sig betydligt på slutet, (vet inte om de kanske bytt utrustning på henne?) så det kan vara livsfarligt att utelämna henne på kupongen. För Lea verkar ju vilja ha ett högt tempo.
Och det gynnar ju även Amazing Ribb som jag har jagat i 2 V75 omgångar nu. 3:e gången gillt & Uhrberg upp nu. Härlig smällkaramell.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 01:22:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaha... här sitter man sent en fredag och plockar ut lördagens V75-rad. Kanske ska ta sig en whiskey?
Hur som helst har jag följande tankar angående avd.2:
1. Samba Kebell
Ingen imponerande seger senast. Såg trött ut på upploppet och blir i detta lopp uppäten av hästar som First Out, Lea och Cindy Hall
4. First Out
Jag håller med Nijo om att hon ser fin ut och hon kommer med all säkerhet vara med i upploppsstriden, men jag är inte säker på att hon går vinnande ur den bataljen. Med tanke på att hon har vunnit lopp förr, så måste hon i mina ögon ha någon form av "vinnarskalle".
5. Cindy Hall
Osäker på hennes form, så får ta en titt på värmningen imorgon, men är hon på humör så kan hon lätt utmana!
6. Lea
Har varit lite av en favorit sedan länge och hon har gjort mig besviken många gånger. Visst såg hon fin ut senast, men det räcker inte för att vinna mitt förtroende.
9. Go Chip & 10. Amazing Ribb
Båda två fina hästar som jag inte vågar låta bli att sträcka. Detta är ju ändå ett lopp som kan rensa en hel del system och jag vill ju inte vara den som flyger
11. Rydens Cremona
Alla ni som prisar denna damen, måste ha sett någonting som inte jag sett. Det hon har visat sedan tidigare räcker verkligen inte långt i detta loppet!
Alltså streckar jag 4,5,6,9,10
När vi sedan diskuterar principer, så har jag den gamla hederliga principen: "Spika aldrig ett stolopp!" Precis som med människohonor så kan man aldrig veta vilket humör de är på...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 01:37:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CINDY HALL
|
Vi tänkte nästan likadant ju Micke  Håller med dig fullt ut, men inte på Cindy Hall. Kan blixtra till från ingenstans så jag har med henne oavsett vad värmningar säger!
Stolopp = Gardering
Men jag vet att du håller Go chip varmt om hjärtat så jag hoppas den tar det!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-01-12 02:52:44  Här tror jag på Cindy Hall...hur är hon från start???(lite dålig koll på det)
Answer to: "Här tror jag på Cindy Hall...hur är hon från start???(lite dålig koll "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, CINDY HALL
|
Har oxå lite feeling för Cindy Hall men snabb ut är hon inte.. Eller normal typ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 07:44:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lea får bli avslag.Kusk täta starter och missad spets tas bort direkt.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6