1
2
3
4
[ 5
]
6
|
tommie
|
Posted: 2011-07-02 15:00:36  får va muppig när man får rätt, sedna när man har fel så får man packet på sig istället 
Answer to: "får va muppig när man får rätt, sedna när man ha"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Absolut. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:02:09  Snyggt av dej!  Fel av mej! 
Answer to: "Snyggt av dej!:) Fel av mej!:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan säga att jag la lite för många streck här. Caliber till ledningen och sen trodde jag att Fredrik skulle släppa till Åke och spik på The Man. I sista sekund ändrade jag mig, att Fredrik kanske skulle hålla ledning och kladda på dem 5 första i rankingen. Nu i efterhand är jag glad att jag ändra mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:06:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BERGSHULTS LEFFE
S 2, EXPRESS STEP
|
Kan inte låta bli att skriva detta.
Sluta snacka skit om Spanis han är o förblir en av de bättre tipprna här inne . 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:08:43  Kan inte låta bli att skriva detta.
Answer to: "Kan inte låta bli att skriva detta.
Sluta snacka skit om Spanis han "
|
Became a member:
Forum posts:
|
du vet väll sj att det är bara positivt om man får skit ofta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:09:26  du vet väll sj att det är bara positivt om man får skit ofta 
Answer to: "du vet väll sj att det är bara positivt om man får skit oft"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BERGSHULTS LEFFE
S 2, EXPRESS STEP
|
Typiskt svenska avundsjukan 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-07-02 15:13:49  Kan inte låta bli att skriva detta.
Answer to: "Kan inte låta bli att skriva detta.
Sluta snacka skit om Spanis han "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vem skriver skit om Spanis ? Alla har väl fattat att han är påläst !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:23:50  Vem skriver skit om Spanis ? Alla har väl fattat att han är påläst !! 
Answer to: "Vem skriver skit om Spanis ? Alla har väl fattat att han är p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EXPRESS STEP
|
Instämmer.
Att ha en annan åsikt är inte samma sak som att skriva skit. Spanis är väl respekterad på forumet, likaså tommie m.fl.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 15:26:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Problemet med skitsnack kommer alltid med "gratis". Spanis kunskaper är respekterade och flera andras. Keep it that way!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-02 20:59:25
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, HOUSTON STAR
|
Spiken på Caliber TT var ju klar redan i söndags kväll. SOS, förstår ju alla som sett hästen tidigare  Skönt att sätta spikar som ej är favoriter!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-02 21:08:43 Edited(1): 2011-07-02 21:16:52  Spiken på Caliber TT var ju klar redan i söndags kväll. SOS, förstår ju alla som sett hästen tidigare  Skönt att sätta spikar som ej är favoriter!
Answer to: "Spiken på Caliber TT var ju klar redan i söndags kväll. SOS"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Moget? det inlägget ignerar jag enbart. Komma efter loppet med sådant, pssss! testa att tillföra något i forumet istället?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-07-02 23:10:05  känns verkligen som att ingen bryr sig för 5 öre vad du skriver andynalan. Mycket låg klass att komma efter loppet med en sådan kommentar.
Answer to: "känns verkligen som att ingen bryr sig för 5 öre vad du skri"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 8, HOUSTON STAR
|
PM:ar dig nästa gång jag har en stenklar. Glömde dig denna gång 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-07-03 15:11:10  PM:ar dig nästa gång jag har en stenklar. Glömde dig denna gång 
Answer to: "PM:ar dig nästa gång jag har en stenklar. Glömde dig denna "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 2, EXPRESS STEP
|
Varför sätta en chanslös häst som vinnare i oddsjakten om man har en stenklar? Dock så tror jag nog du spelade då du väl "alltid" spelar Fredrik? Caliber var, som vanligt när det gäller Persson, väl förberedd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 15:16:29  Varför sätta en chanslös häst som vinnare i oddsjakten om man har en stenklar? Dock så tror jag nog du spelade då du väl "alltid" spelar Fredrik? Caliber var, som vanligt när det gäller Persson, väl förberedd.
Answer to: "Varför sätta en chanslös häst som vinnare i oddsjakten "
|
Became a member:
Forum posts:
|
visste inte ens att det var en tävling det där med att ta ut vem som vinner, shit vad man hade lett överlägset annars:O:O:O
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-03 15:26:11  visste inte ens att det var en tävling det där med att ta ut vem som vinner, shit vad man hade lett överlägset annars:O:O:O
Answer to: "visste inte ens att det var en tävling det där med att ta ut vem "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, EXPRESS STEP
S 2, EXPRESS STEP
|
Börja delta nu då, säkert inga problem för dig att hämta in ett halvårs försprång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 15:31:59  Börja delta nu då, säkert inga problem för dig att hämta in ett halvårs försprång 
Answer to: "Börja delta nu då, säkert inga problem för dig att h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, visserligen, det har du rätt i
körs det 12 månaders eller?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-07-03 15:53:07  jo, visserligen, det har du rätt i
körs det 12 månaders eller?
Answer to: "jo, visserligen, det har du rätt i:)
körs det 12 månader"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, EXPRESS STEP
S 2, EXPRESS STEP
|
Jepp 1 år, liksom tävlingen V75-kung. Vinn båda samma år och bli legendförklarad 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 16:01:34  Jepp 1 år, liksom tävlingen V75-kung. Vinn båda samma år och bli legendförklarad 
Answer to: "Jepp 1 år, liksom tävlingen V75-kung. Vinn båda samma &ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inga problem, gör det nästa år då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:07:25  inga problem, gör det nästa år då 
Answer to: "inga problem, gör det nästa år då:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, HOUSTON STAR
|
Jag trodde du skulle sluta skriva här när din egen sida var uppe. Men det kanske dröjer hela nästa år också då?
hehehe...Men ärligt talat ..du kommer sakna oss för mkt för att sluta skriva här.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:12:45  Jag trodde du skulle sluta skriva här när din egen sida var uppe. Men det kanske dröjer hela nästa år också då?
hehehe...Men ärligt talat ..du kommer sakna oss för mkt för att sluta skriva här.. 
Answer to: "Jag trodde du skulle sluta skriva här när din egen sida var uppe."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, tog 1 månad extra än vad planerat så
bara för att man slutat skriva betyder det väll inte att man kan klicka in vilken vinnare man vill ha eller? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:13:53  ja, tog 1 månad extra än vad planerat så
bara för att man slutat skriva betyder det väll inte att man kan klicka in vilken vinnare man vill ha eller? 
Answer to: "ja, tog 1 månad extra än vad planerat så:)
bara fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, HOUSTON STAR
|
varför sluta skriva bara för du har en sajt?...Bra reklam ju. Gäller att synas och vara en profil.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6