1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2011-06-18 21:18:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Ja frågan är ju om Yarrah fåt spets så enkelt om inte Reven galloperat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:19:30  Nej fattar inte heller. Jag sa redan i tisdags att detta vinner Yarrah. Veckans bästa spik sa jag i tisdags ca 09.00. Han var aldrig hotad
Answer to: "Nej fattar inte heller. Jag sa redan i tisdags att detta vinner Yarrah. Vec"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Grattis. Du hittade en favorit. Tjohooo! Klistra upp en guldstjärna på dörren till utedasset där du hittade spiken när du lästa guiden, ronden eller veckorevyn som utnämde Yarrah till veckans bästa spik precis efter horoskopsidan. .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:20:28  Men sluta. Uppenbarligen spekulerar man då i att han inte blir släppt till spets. Nu hade uffe flyt när Reven hoppade och Erik "vill ge hästskrället ett snällt lopp" Adielsson fick gratisspets och skänker bort den som om den vore smittad med ngt nytt elakt virus.
Komma efter loppet är kört och förundras över hur folk kan gardera... Då kan väl större delen av svenska folket säga detsamma till dig om Dicey Spicey.
Lite ödmjukhet tack.. Annars måste jag nämna Classic Tile.
Answer to: "Men sluta. Uppenbarligen spekulerar man då i att han inte blir sl&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
om man spekulerar in det bör man lyssna mer på andra istället.
nämn du hästar på om du vill.
en blind fattade ju att alla i loppet släpper till yarrah boko inom 500m, fattar man inte det så ska man inte skriva så mycket heller, ödmjuk? jag kör på min stil som vanligt, orka inte slicka röv hit å dit. ibland får man rätt ibland får man fel, jag vet jag har mer rätt än fel så jag kör på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:21:05  Ja frågan är ju om Yarrah fåt spets så enkelt om inte Reven galloperat?
Answer to: "Ja frågan är ju om Yarrah fåt spets så enkelt om int"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Crosby jag tror det hade blivit tuffare då men jag ser inte reven D'amour som någon som precis står emot yarrah Boko. Jag tycker Yarrah såg ganska okörd ut på upploppet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:22:01  om man spekulerar in det bör man lyssna mer på andra istället.
nämn du hästar på om du vill.
en blind fattade ju att alla i loppet släpper till yarrah boko inom 500m, fattar man inte det så ska man inte skriva så mycket heller, ödmjuk? jag kör på min stil som vanligt, orka inte slicka röv hit å dit. ibland får man rätt ibland får man fel, jag vet jag har mer rätt än fel så jag kör på.
Answer to: "om man spekulerar in det bör man lyssna mer på andra iställ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
erkänn.. Du har en text i ett worddokument som du kör copy paste med va? För jag svär.. Jag har läst den där kommentaren 25 ggr tidigare.. minst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:22:31  Grattis. Du hittade en favorit. Tjohooo! Klistra upp en guldstjärna på dörren till utedasset där du hittade spiken när du lästa guiden, ronden eller veckorevyn som utnämde Yarrah till veckans bästa spik precis efter horoskopsidan. .
Answer to: "Grattis. Du hittade en favorit. Tjohooo! Klistra upp en guldstjärna p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte vad du syfter på med horoskopsidan, om du försöker sinuera något om att jag snor någon annan tips så antar jag du vet bättre och enbart stör dig på min attityd.
Finsn inget tråkigare än att sätta en favorit, absolut inget jage nöjd med, men jag konstaterar bara det uppenbara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:22:58  erkänn.. Du har en text i ett worddokument som du kör copy paste med va? För jag svär.. Jag har läst den där kommentaren 25 ggr tidigare.. minst.
Answer to: "erkänn.. Du har en text i ett worddokument som du kör copy paste "
|
Became a member:
Forum posts:
|
always
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:23:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Nej men Fredde B Larsson hade kunnat köra på ändå och då hade det ju öppnat upp för andra hästar efter lucka och smörresa när Yarrah förskt ta sig förbi.....det kan ju finnas folk som tänkte lite så också!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:24:22  vet inte vad du syfter på med horoskopsidan, om du försöker sinuera något om att jag snor någon annan tips så antar jag du vet bättre och enbart stör dig på min attityd.
Finsn inget tråkigare än att sätta en favorit, absolut inget jage nöjd med, men jag konstaterar bara det uppenbara.
Answer to: "vet inte vad du syfter på med horoskopsidan, om du försöker"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
KOmmentaren var svar på någon annans inlägg än ditt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:26:34  KOmmentaren var svar på någon annans inlägg än ditt.
Answer to: "KOmmentaren var svar på någon annans inlägg än ditt."
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha, där ser man
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:28:04  jaha, där ser man
Answer to: "jaha, där ser man"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Jag stör mig inte på din attityd.. jag är bara på dåligt humör för att favoriterna vinner... HATAR favoriter.. Finns inget som jag stör mig på så mkt som när en favorit vinner...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:28:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Crosby det är ju klart men jag tycker att dem som har slagit yarrah på speed är liksom elit hästen repide ebel(mer på styrka) och Brioni (elitlopps vinnaren)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:29:29 Edited(1): 2011-06-18 21:29:57  Jag stör mig inte på din attityd.. jag är bara på dåligt humör för att favoriterna vinner... HATAR favoriter.. Finns inget som jag stör mig på så mkt som när en favorit vinner...
Answer to: "Jag stör mig inte på din attityd.. jag är bara på d&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade 6 streck i v75-2, tror du jag tycker det känns gött när man kastat bort 5/6 av sitt system,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:30:55  känns väldigt tryckt du känner så FOlke, sista du sågade någon var väll Chimall TT blev ju omgångens klaring genast
Answer to: "känns väldigt tryckt du känner så FOlke, sista du s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
chimall sågade jag inte? hade ju hästen med på mitt egna postade system, så vet inte vad du snackar om......... Därmed tyckte jag inte att den var stenklar som du.
Men det är väl bara till att gratulera de som visste att yarrah boko skulle komma till spets här när alla spetsbuden deklererat att dem inte släpper till någon och sedan galopperar..... tur? Kan inte se den vinna från utvändigt ledaren..........
Själv tjänat en fin hacka på dina "stenklara" annars  dem är ju så säkra? HAHAHA
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:34:23  Crosby det är ju klart men jag tycker att dem som har slagit yarrah på speed är liksom elit hästen repide ebel(mer på styrka) och Brioni (elitlopps vinnaren)
Answer to: "Crosby det är ju klart men jag tycker att dem som har slagit yarrah p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Jag förstår vad du menar, jag ville bara säga att alla tänker olika och det finns i stort sett inget som är fel tippat i trav, tex en ensam vinnare, skulle du se hans system innan han lämnade in skulle man kanske undra om hissen går ända upp hos han? Så det är dåligt av folk att hacka på någon för att dem tänker annorlunda, jag anklagar ingen men oftast så blir det lätt så. Man kan ju givetvis säga något, men samtidigt visa respekt!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-18 21:35:27  Jag förstår vad du menar, jag ville bara säga att alla tänker olika och det finns i stort sett inget som är fel tippat i trav, tex en ensam vinnare, skulle du se hans system innan han lämnade in skulle man kanske undra om hissen går ända upp hos han? Så det är dåligt av folk att hacka på någon för att dem tänker annorlunda, jag anklagar ingen men oftast så blir det lätt så. Man kan ju givetvis säga något, men samtidigt visa respekt!
Answer to: "Jag förstår vad du menar, jag ville bara säga att alla t&au"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Bra inlägg!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:37:40  chimall sågade jag inte? hade ju hästen med på mitt egna postade system, så vet inte vad du snackar om......... Därmed tyckte jag inte att den var stenklar som du.
Men det är väl bara till att gratulera de som visste att yarrah boko skulle komma till spets här när alla spetsbuden deklererat att dem inte släpper till någon och sedan galopperar..... tur? Kan inte se den vinna från utvändigt ledaren..........
Själv tjänat en fin hacka på dina "stenklara" annars  dem är ju så säkra? HAHAHA
Answer to: "chimall sågade jag inte? hade ju hästen med på mitt egna p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns de som tjänat väldigt mycket på mina tips, du är dock inte 1 av dem då du envisas med dina kassa spikar vecka in å ut
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:42:25  finns de som tjänat väldigt mycket på mina tips, du är dock inte 1 av dem då du envisas med dina kassa spikar vecka in å ut
Answer to: "finns de som tjänat väldigt mycket på mina tips, du är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hmm, men faktiskt......jag har tjänat en hel del 1-2ggr på att ta bort dina "stenklara", har spelat mot i princip bara för att jag inte vill att dina "klara" ska vinna då jag vet att du blir så väldigt kaxig.
Inte så värst ofta som du sätter dina spikar tycker jag.........Men allt är relativt till hur pass man chansar, min v75 statistik har inte varit imponerande detta året. Men har knappt spelat senaste 2 månaderna......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:46:06  hmm, men faktiskt......jag har tjänat en hel del 1-2ggr på att ta bort dina "stenklara", har spelat mot i princip bara för att jag inte vill att dina "klara" ska vinna då jag vet att du blir så väldigt kaxig.
Inte så värst ofta som du sätter dina spikar tycker jag.........Men allt är relativt till hur pass man chansar, min v75 statistik har inte varit imponerande detta året. Men har knappt spelat senaste 2 månaderna......
Answer to: "hmm, men faktiskt......jag har tjänat en hel del 1-2ggr på att t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inget bra spela emot lr ta bort mina stenklar i längden, ibland blir det fel bara, inte heller nnöjd, missat många fler detta året än jag är van vid, ligger strax över 60% på spikarna på detta året så de vinner oftare än att du fått för dig om du nu tycker att inte mina spikar vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:49:48  inget bra spela emot lr ta bort mina stenklar i längden, ibland blir det fel bara, inte heller nnöjd, missat många fler detta året än jag är van vid, ligger strax över 60% på spikarna på detta året så de vinner oftare än att du fått för dig om du nu tycker att inte mina spikar vinner
Answer to: "inget bra spela emot lr ta bort mina stenklar i längden, ibland blir d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt så är det alltid relativt, jag kan bättre på statistiken ganska rejält genom att hålla mig till spikar på hästar som dicey spicey som idag på min flerbong.
Men hur kul är det?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]