1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2011-06-16 23:26:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Yarrah Boko, gjorde ett topplopp senast men det räckte inte till vinste när forne Elitloppsvinnare Iceland var tillbaka i toppform.
Frågan är hur mycket den prestationen sitter i benen?
Jag är orolig och våga inte spika även om Ulf Ohlsson menar att han har bättre chans med Yarrag än med Järvsö Rune ?
Nej här spetar ju Räven men frågan är vilket upplägg man vill ha med hästen?? Tror inte man vill ha pressa av Yarrah i dödens?
Och hur bra bra är Beanie M.M. nu när den fått vara borta från tävlingsbanan sen 15e maj. Enligt tränaren har den visat ruskig form på rakan i träning.
Wellino Boko har ju ett intressant läge och får inte nochaleras. Dyrt strecklopp, vem ska man chansa bort då?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-17 15:22:31  Yarrah Boko, gjorde ett topplopp senast men det räckte inte till vinste när forne Elitloppsvinnare Iceland var tillbaka i toppform.
Frågan är hur mycket den prestationen sitter i benen?
Jag är orolig och våga inte spika även om Ulf Ohlsson menar att han har bättre chans med Yarrag än med Järvsö Rune ?
Nej här spetar ju Räven men frågan är vilket upplägg man vill ha med hästen?? Tror inte man vill ha pressa av Yarrah i dödens?
Och hur bra bra är Beanie M.M. nu när den fått vara borta från tävlingsbanan sen 15e maj. Enligt tränaren har den visat ruskig form på rakan i träning.
Wellino Boko har ju ett intressant läge och får inte nochaleras. Dyrt strecklopp, vem ska man chansa bort då?
Answer to: "Yarrah Boko, gjorde ett topplopp senast men det räckte inte till vinst"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vet då sjutton om de går att chansa bort någon.. finns ju plus o minus på alla de här kamelerna o formen kan ju va upp eller ner..skit svårt !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-17 15:31:53  Vet då sjutton om de går att chansa bort någon.. finns ju plus o minus på alla de här kamelerna o formen kan ju va upp eller ner..skit svårt !! 
Answer to: "Vet då sjutton om de går att chansa bort någon.. finns ju"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Ska man chansa bort två av de sex som "kan" vinna loppet känns det som Noras Bean och Wellino Boko. Noras för att han har så dålig vinnarskalle och Wellino för att han helt enkelt inte verkar vara så bra som man har trott, dessutom är han överstreckad. Men fyra streck känns som ett måste om man inte spikar.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-18 00:36:11
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Har inte ändrat mig ang. scenariot under veckan utan tror fortfarande på Reven i spets och Yarrah i dödens. Risken är uppenbar att båda har stumma ben till slut och då blir det svårt att stå emot bl. a. Beanie m.m. Han brukar gå bra efter uppehåll och hästen rapporteras träna mycket starkt. Takter är ett plus i mina ögon på den här hästen.
Rank: 9, 7, 3, 1, 2, 6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 01:26:52  Har inte ändrat mig ang. scenariot under veckan utan tror fortfarande på Reven i spets och Yarrah i dödens. Risken är uppenbar att båda har stumma ben till slut och då blir det svårt att stå emot bl. a. Beanie m.m. Han brukar gå bra efter uppehåll och hästen rapporteras träna mycket starkt. Takter är ett plus i mina ögon på den här hästen.
Answer to: "Har inte ändrat mig ang. scenariot under veckan utan tror fortfarande "
|
Became a member:
Forum posts:
|
yarrahe är ju stenklar, sitter i spets innan 500m sedan får de slcika ryggtavlan
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 10:50:58  Har inte ändrat mig ang. scenariot under veckan utan tror fortfarande på Reven i spets och Yarrah i dödens. Risken är uppenbar att båda har stumma ben till slut och då blir det svårt att stå emot bl. a. Beanie m.m. Han brukar gå bra efter uppehåll och hästen rapporteras träna mycket starkt. Takter är ett plus i mina ögon på den här hästen.
Answer to: "Har inte ändrat mig ang. scenariot under veckan utan tror fortfarande "
|
|
Kan kanske bli så..tror också Fredde vill revanchera sig o kommer att försöka hålla spets här.. är inte några dunderdjur från start här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:05:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, YELLOW EDEN
|
3 7 9 blir det
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-18 11:38:57
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, BEANIE M.M.
|
3,7,9 här. Beanie MM intressant med Johnny! Den tillsammans med de två senaste Harper Hanovers-vinnarna känns tryggt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 11:41:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst har Yarrah Boko gjort många starter på kort tid på sistone men finns det en häst som klarar det så är det just Yarrah Boko. Som jag ser det är det mycket enkelt emot denna gång och Yarrah Boko kommer inte ens behöva gå max för att vinna detta. Dagens Spik !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 19:07:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,2,3,6,7,9 ska med på systemet, omgångens sämsta favorit tycker jag(många starka favoriter denna omgång annars).
Många hårda lopp på kort tid, bör tappa form snart/nu och riskerar ännu en gång ett tufft lopp mot väldigt bra hästar. Blir väl 2,a eller 3.a som vanligt.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 20:34:07  1,2,3,6,7,9 ska med på systemet, omgångens sämsta favorit tycker jag(många starka favoriter denna omgång annars).
Många hårda lopp på kort tid, bör tappa form snart/nu och riskerar ännu en gång ett tufft lopp mot väldigt bra hästar. Blir väl 2,a eller 3.a som vanligt.....
Answer to: "1,2,3,6,7,9 ska med på systemet, omgångens sämsta favorit "
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns väldigt tryckt du känner så FOlke, sista du sågade någon var väll Chimall TT blev ju omgångens klaring genast
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:01:22
|
|
Springande Papegojor Wow !! Va ska dom hitta på ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:05:34
|
|
Fin på Uffes !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:08:13
|
|
Har inte med Eriks nu o lagen om all djävelskap så sitter han väl där... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:11:18  1,2,3,6,7,9 ska med på systemet, omgångens sämsta favorit tycker jag(många starka favoriter denna omgång annars).
Answer to: "1,2,3,6,7,9 ska med på systemet, omgångens sämsta favorit "
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack Folke för avslaget!
va bara gå all in!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:12:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
slapp man få votolato efter sig med att man va fel ute, puuuuuuuhhh 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:13:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
ofattbart för mig att folk garderar en yarrah boko från spets,e helt sjukt
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-18 21:14:31  ofattbart för mig att folk garderar en yarrah boko från spets,e helt sjukt
Answer to: "ofattbart för mig att folk garderar en yarrah boko från spets,e "
|
|
Vill väl ha lite oddsar.. o inte Jackis drag igen... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:14:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, YARRAH BOKO
|
Nej fattar inte heller. Jag sa redan i tisdags att detta vinner Yarrah. Veckans bästa spik sa jag i tisdags ca 09.00. Han var aldrig hotad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-18 21:17:44  ofattbart för mig att folk garderar en yarrah boko från spets,e helt sjukt
Answer to: "ofattbart för mig att folk garderar en yarrah boko från spets,e "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BEANIE M.M.
S 1, REVEN D'AMOUR
|
Men sluta. Uppenbarligen spekulerar man då i att han inte blir släppt till spets. Nu hade uffe flyt när Reven hoppade och Erik "vill ge hästskrället ett snällt lopp" Adielsson fick gratisspets och skänker bort den som om den vore smittad med ngt nytt elakt virus.
Komma efter loppet är kört och förundras över hur folk kan gardera... Då kan väl större delen av svenska folket säga detsamma till dig om Dicey Spicey.
Lite ödmjukhet tack.. Annars måste jag nämna Classic Tile.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6