1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2011-03-19 22:43:34  Förväntade du dig ngt annat med dom spikarna?
Det är lite som att plantera maskrosor, och sedan när trädgården är full av dem säga: "Nu när jag äntligen lyckas få planterade blommor att växa, hade det inte kunnat vara rosbuskar?"
Answer to: "Förväntade du dig ngt annat med dom spikarna?
Det är lit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, precis, jag förstår inte riktigt foppas kommentar......
Man får vad man betalar för, så enkelt är det......Betalar man för samma hästar som alla andra gör så får man också dela vinsten med alla andra. SÅ enkelt är det
Fast jag blev inte rikare med mitt system, haha.........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-20 09:46:57  jo, precis, jag förstår inte riktigt foppas kommentar......
Man får vad man betalar för, så enkelt är det......Betalar man för samma hästar som alla andra gör så får man också dela vinsten med alla andra. SÅ enkelt är det
Fast jag blev inte rikare med mitt system, haha.........
Answer to: "jo, precis, jag förstår inte riktigt foppas kommentar......
M"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Flerkupong får råda "bot" på sådana omgångar !! Förväntningar om skrällar i vart o varannat lopp är lite "självlur" !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-20 13:22:40  Flerkupong får råda "bot" på sådana omgångar !! Förväntningar om skrällar i vart o varannat lopp är lite "självlur" !!! 
Answer to: "Flerkupong får råda "bot" på sådana omg&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja, men sedan så räcker du ju med 1 skräll så är alla flerkupongare borta och värdet stiger mer än det borde samtidigt som 6. or ger onormalt lite och 5.or jackpot kanske.
I regel skräller det ju alltid i minst 1 lopp.......
Räcker ju oftast att få in en riktig lågprocentare för att få fint värde på en omgång, tycker att de är väldigt underskattade på 1-5% streck. Sätter ju oftast värdet på en hel omgång......
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|