1
2
3
4
[ 5
]
6
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 12:57:26  Kommer ihåg det tillfället eftersom jag gjorde en fin slant på tvillingen när Jonny satte sig i dödens med Evil Jagg och Erik satt i ledningen med Essien.  Nästan 5 gånger tror jag att tvillingen gav och det var ju bara att tacka och ta emot. 
Answer to: "Kommer ihåg det tillfället eftersom jag gjorde en fin slant p&ar"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja säger inte att du är en oskicklig spelare Tommie men vi måste värna om de små också annars... så tappar dom sugen när dom ser de här !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 12:57:53  Kommer ihåg det tillfället eftersom jag gjorde en fin slant på tvillingen när Jonny satte sig i dödens med Evil Jagg och Erik satt i ledningen med Essien.  Nästan 5 gånger tror jag att tvillingen gav och det var ju bara att tacka och ta emot. 
Answer to: "Kommer ihåg det tillfället eftersom jag gjorde en fin slant p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
grattis 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 13:00:13  jovisst är det spelaren som hade fel ingen annan, bästa hästen vann utan någon somarbetare från stallhästarna så någon annan hästarna i loppet blev lidande, va inte spelarna mer pålästa får de skylla sig själva, inga ursäkter 
Answer to: "jovisst är det spelaren som hade fel ingen annan, bästa häst"
|
|
nä tycker inte de är spelarnas fel.. de är en annan fråga igentligen tycker ja !! Spelaren måste kalkylera med pengar att gardera med o det är 6 avd. till att fundera över o ha pengar kvar till att gardera eller så !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:01:16 Edited(2): 2011-01-23 13:03:12  nä tycker inte de är spelarnas fel.. de är en annan fråga igentligen tycker ja !! Spelaren måste kalkylera med pengar att gardera med o det är 6 avd. till att fundera över o ha pengar kvar till att gardera eller så !! 
Answer to: "nä tycker inte de är spelarnas fel.. de är en annan frå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, spelarnas val
Sedan komam skylla på stallkörnign när de åker , när även bästa hästen vinner är bara frustration
Att gå så långt som att anklaga Bergh för fusk med, är ju grovt förtal
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-23 13:01:41  grattis 
Answer to: "grattis:)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tack!  Skulle finnas fler sånna tillfällen bara.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:02:18  Tack!  Skulle finnas fler sånna tillfällen bara.. 
Answer to: "Tack! :) Skulle finnas fler sånna tillfällen bara..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns alltid!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-23 13:05:12  finns alltid!
Answer to: "finns alltid!"
|
|
Sant. Synd att jag är dålig på att hitta dom bara.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:10:13  Sant. Synd att jag är dålig på att hitta dom bara.. 
Answer to: "Sant. Synd att jag är dålig på att hitta dom bara.. ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kan lira Marre i PDA, vill du inte spela vinnare finns det andra roliga grejer, sällan du kommer få så lätta pengar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 13:10:49
|
|
Att säga folk är dumma för dom lockas av "snabba" pengar när de gäller spel..är fel tycker ja ! Så justa spel som möjligt med knappt några avdrag är bästa melodin !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-23 13:13:52  du kan lira Marre i PDA, vill du inte spela vinnare finns det andra roliga grejer, sällan du kommer få så lätta pengar.
Answer to: "du kan lira Marre i PDA, vill du inte spela vinnare finns det andra roliga "
|
|
Ja efter senaste loppet så kan man inte göra annat än att lira Marre. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 13:15:17  som sagt, spelarnas val
Sedan komam skylla på stallkörnign när de åker , när även bästa hästen vinner är bara frustration
Att gå så långt som att anklaga Bergh för fusk med, är ju grovt förtal
Answer to: "som sagt, spelarnas val:)
Sedan komam skylla på stallkörnign "
|
|
Nä Bergharn är van vid värre saker !! Vi behöver inte gå iförsvar för honom de klarar han så bra själv !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:44:17  Nä Bergharn är van vid värre saker !! Vi behöver inte gå iförsvar för honom de klarar han så bra själv !! 
Answer to: "Nä Bergharn är van vid värre saker !! Vi behöver inte g"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte vad han ska behöva försvara sig för ens, löjligt
Stallet redan varnat för 1an innan start
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 13:53:08  förstår inte vad han ska behöva försvara sig för ens, löjligt
Stallet redan varnat för 1an innan start
Answer to: "förstår inte vad han ska behöva försvara sig för "
|
|
Ingår alltid numera i spelet ..dom är definitivt inte "dumma" allra minst Bergharn o han vet hur en slipis ska dras så många gånger han har varit i blåsvädret !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:54:29  Ingår alltid numera i spelet ..dom är definitivt inte "dumma" allra minst Bergharn o han vet hur en slipis ska dras så många gånger han har varit i blåsvädret !! 
Answer to: "Ingår alltid numera i spelet ..dom är definitivt inte "dumm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
och det du skriver nu är redan sådan information som folk som klagar efter loppet vet innan loppet.
Puhu säger jag bara te spelarna 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 13:57:34
|
|
Skulle tro han har blivit "varnad" eller fått en vink om detta med kompiskörningar o är lite mer garderande o försiktig nu... så de går väl lite fram o lite till baka men man stampar fortfarande o försöker låta de inblandade bli "upplysta" !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 13:59:51  Skulle tro han har blivit "varnad" eller fått en vink om detta med kompiskörningar o är lite mer garderande o försiktig nu... så de går väl lite fram o lite till baka men man stampar fortfarande o försöker låta de inblandade bli "upplysta" !! 
Answer to: "Skulle tro han har blivit "varnad" eller fått en vink om de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tro de lr ej, de flesta bryr sig faktiskt inte så mkt vad andra tycker 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 14:00:14  och det du skriver nu är redan sådan information som folk som klagar efter loppet vet innan loppet.
Puhu säger jag bara te spelarna 
Answer to: "och det du skriver nu är redan sådan information som folk som kl"
|
|
Jo men inte fullt ut..är ju för många avdelningar o fundera över o det var "några" spelare som kom i kläm mer som ja ser det !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 14:02:20  tro de lr ej, de flesta bryr sig faktiskt inte så mkt vad andra tycker 
Answer to: "tro de lr ej, de flesta bryr sig faktiskt inte så mkt vad andra tycke"
|
|
Nä Bergharn är medveten om gråzonen o fixar han de snyggt så tror han "alla" sväljer ! En Travis är mästare på förklaringar !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-23 14:04:22
|
|
Ja pratar alltså om vad STC o deras organisation förmedlar till kuskar o tränare i dessa intressanta frågor !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 14:06:53  Nä Bergharn är medveten om gråzonen o fixar han de snyggt så tror han "alla" sväljer ! En Travis är mästare på förklaringar !! 
Answer to: "Nä Bergharn är medveten om gråzonen o fixar han de snyggt s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror nog alla som ärhuvudtaget är inblandade i travsporten dvs flera 1000tals människor känner till gråzon, så inget extremt för bergh direkt, sedan kan alla balansera mer lr mindre på den, och oftare synas beroende på hur stor man är, men att bergh skulle utnyttja nån gråzon mer än någon mindre känd existerar inte.
Men här handlar det bara om besvikna småspelare som inte gjorde eller kunde förutspå scenariot som uppstod, sedna ska det grinas å klagas i besvikelse, allt detta handlar om.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6