1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2010-08-08 15:57:26  Att trycka ner andra med påhopp för att framhäva dig själv är bara löjligt. Kan du inte diskutera och argumentera på en mogen nivå kanske det är bäst att som du skriver lägga ner. Alla tycker inte som du och du har inte alltid rätt.
Visst, tider ska man ta med en nypa salt men det återstår att Lewis inte sprang snabbare än någon annan första 500 eller 1000, ändå var han en av de absolut långsammaste upploppet ner. Jag trodde han skulle vara bättre än så. Med de öppningstiderna och position i tredje utvändigt trodde jag han skulle svepa dom i ett nafs oavsett om det betyder först i tredjespår. Det tror jag du också var övertygad om med tanke på dina inlägg innan loppet. Sen kan du få tycka att han står för loppets prestation, det är du förmodligen ensam om.
Tycker vi kan avsluta diskussionen nu. Vi tycker olika om Lewis prestation. Punkt.
Answer to: "Att trycka ner andra med påhopp för att framhäva dig sj&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, LEWIS O.M.
S 5, VICTORY HILL
|
Trycker ner?
Jag ger ER bara fakta o kan ni inte läsa och förstå det så är det bara att beklaga.
11,6 med 3e spår sista 600 o ni tycker att han är dålig?
Fantastiskt.
Men ni tycker Yanatin Boko var strålande bra på 11,7 i dödens!?
Ja jag förstår faktiskt INTE hur du o andra resonerar men jag vet NU var jag har dig o kommer aldrig ha en diskussion med dig igen, för prata med väggar den kan jag göra här hemma.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-08 16:35:02  Trycker ner?
Jag ger ER bara fakta o kan ni inte läsa och förstå det så är det bara att beklaga.
11,6 med 3e spår sista 600 o ni tycker att han är dålig?
Fantastiskt.
Men ni tycker Yanatin Boko var strålande bra på 11,7 i dödens!?
Ja jag förstår faktiskt INTE hur du o andra resonerar men jag vet NU var jag har dig o kommer aldrig ha en diskussion med dig igen, för prata med väggar den kan jag göra här hemma.
Answer to: "Trycker ner?
Jag ger ER bara fakta o kan ni inte läsa och först&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, VICTORY HILL
|
Kan bara säga detsamma. Det verkar för övrigt inte krylla av folk som stödjer dig i att Lewis står för loppets prestation så du kanske har resonerat färdigt helt med folk här. Till och med de som brukar dunka dig i ryggen lyser med sin frånvaro nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-08 16:38:50 Edited(1): 2010-08-08 16:42:01  Kan bara säga detsamma. Det verkar för övrigt inte krylla av folk som stödjer dig i att Lewis står för loppets prestation så du kanske har resonerat färdigt helt med folk här. Till och med de som brukar dunka dig i ryggen lyser med sin frånvaro nu.
Answer to: "Kan bara säga detsamma. Det verkar för övrigt inte krylla av"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, LEWIS O.M.
S 5, VICTORY HILL
|
Du jag vet vem som kan trav här inne o inte.
Du säger att man ska ta visa tider med nypa salt NÄR JAG presenterar tider.
Men när du säger tider då är det som gäller.
Noter att jag skrev BÄSTA HÄSTEN - inte bästa prestationen - en viss skillnad!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-08 16:39:44 Edited(4): 2010-08-08 20:02:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, LEWIS O.M.
S 5, VICTORY HILL