1
2
3
4
[ 5
]
6
7
|
|
Posted: 2010-04-10 16:54:48  Du är ju bara sorglig..............!!!
Answer to: "Du är ju bara sorglig..............!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, inte du då?
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 16:55:09  Taktar är så äckligt dåligt, hade det varit en riktig Kusk på dresscode hade man varit helt säker på vinst
Answer to: "Taktar är så äckligt dåligt, hade det varit en riktig"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 3, SOGÅ BENITO
|
Men snälla du. Dresscode vann med förhållandevis stor marginal. Du kunde vara säker även med Takter i sulkyn på det där målfotot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 16:55:13  vad skulle han göra annorlunda?
han vann ju loppet..
hur tänker du?
Answer to: "vad skulle han göra annorlunda?
han vann ju loppet..
hur tänk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var ska man tänka, talar för sig själv
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 16:55:47  Men snälla du. Dresscode vann med förhållandevis stor marginal. Du kunde vara säker även med Takter i sulkyn på det där målfotot.
Answer to: "Men snälla du. Dresscode vann med förhållandevis stor margi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, absolut, menade inann loppet.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-04-10 16:56:27
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Fyfaaan att det ALDRIG går för mig. Spikade Tom Raider som var mitt stora skrik i omgången i första dubbeln.(på unibet) Sen tog jag 3,9,10 här på 50 krs. hade fått 2700 med Man On The Moon... och det dubbla nästan på de andra.
Och så vinner Dresscode från dödens och är helt jävla sinnesjukt bra. Jag måste fan kapa mina armar och ben så jag inte kan sita här och lira..............  :2    :2  
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 16:56:33  ja, absolut, menade inann loppet.
Answer to: "ja, absolut, menade inann loppet."
|
V 3, SOGÅ BENITO
|
Okej.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 16:58:00  Okej.
Answer to: "Okej."
|
Became a member:
Forum posts:
|
skrev ovanför några rader redna tidigare.
"takter på dresscode, sveriges mest överskattde kusk ska köra, fattas bara, så urusel som han är nuförtiden.
Sätt upp lindblom så hade hästen varit klar "
"
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 16:59:56  MoTM var fan helt jävla värdelös.
Answer to: "MoTM var fan helt jävla värdelös."
|
V 3, SOGÅ BENITO
|
Går inte lika bra bakifrån, tror jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:00:44  Går inte lika bra bakifrån, tror jag.
Answer to: "Går inte lika bra bakifrån, tror jag."
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 3, SOGÅ BENITO
|
måste vara så.
såg bara seg ut hela vägen..
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-04-10 17:07:19
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Om Takter hade backat sist istället, vilket många andra kuskar skulle gjort när de blev hängande sådär i inledningen, så går Örjan fram och vinner loppet och jag blir 2700 kr rikare  börjar bli riktigt jävla van vid detta nu. Inte blir jag mindre arg för det.
Varje gång jag spelar dubbel sätter jag spiken, som brukar vara mellan 5-15odssare men missar där jag har några hästar..........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:10:10  Om Takter hade backat sist istället, vilket många andra kuskar skulle gjort när de blev hängande sådär i inledningen, så går Örjan fram och vinner loppet och jag blir 2700 kr rikare  börjar bli riktigt jävla van vid detta nu. Inte blir jag mindre arg för det.
Varje gång jag spelar dubbel sätter jag spiken, som brukar vara mellan 5-15odssare men missar där jag har några hästar..........
Answer to: "Om Takter hade backat sist istället, vilket många andra kuskar s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
anledningen till att han blev hängandes var ju just att han tog upp direkt efter start och sökte position ,istället för att gasa framåt, lyckades näääästan köra bort hästen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:13:34  anledningen till att han blev hängandes var ju just att han tog upp direkt efter start och sökte position ,istället för att gasa framåt, lyckades näääästan köra bort hästen
Answer to: "anledningen till att han blev hängandes var ju just att han tog upp di"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 3, SOGÅ BENITO
|
men nästan?
du kan dra upp 200 nästan i varje lopp.
Detta var ingen kuskvinst.
Men han gjorde inte heller något fel eftersom han vann så.. ja vet återigen inte vad du är ute efter.
Du verkar ju inte ha åldern inne för att spela själv, men klaga på allt hela tiden går bra.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-04-10 17:14:23  men nästan?
Men han gjorde inte heller något fel eftersom han vann så.. ja vet återigen inte vad du är ute efter.
Du verkar ju inte ha åldern inne för att spela själv, men klaga på allt hela tiden går bra.
Answer to: "men nästan?
Detta var"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Kunde inte formulerat sista stycket bättre själv,,,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:16:30 Edited(2): 2010-04-10 17:17:14  men nästan?
Answer to: "men nästan?
Detta var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
återigen konstaterar jag bara fakta, tror du själv att björn goop hade blivit hängandes ute i 3de spår?
ne exakt. dra tussarna nu, och sluta säg åt din fru att sluta hålla med dig, sänker bara varann.
Man skapar sin egen tur/otur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:19:56  återigen konstaterar jag bara fakta, tror du själv att björn goop hade blivit hängandes ute i 3de spår?
ne exakt. dra tussarna nu, och sluta säg åt din fru att hålla med dig, sänker bara varann.
Answer to: "återigen konstaterar jag bara fakta, tror du själv att björ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 3, SOGÅ BENITO
|
.... inga studieskulder på dig.
det du kallar fakta är subjektiva gissningar som är irrelevanta.
Hade hästen vunnit med en annan kusk?
Vem fan bryr sig.
Björn har armen gipsad.
Hur ska du klara dig undan den FAKTAN då?
Använd inte ordet fakta om du inte kan backa upp det med bra trovärdiga källor - vilket i detta fallet är omöjliga att presentera.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-10 17:20:39  återigen konstaterar jag bara fakta, tror du själv att björn goop hade blivit hängandes ute i 3de spår?
ne exakt. dra tussarna nu, och sluta säg åt din fru att sluta hålla med dig, sänker bara varann.
Man skapar sin egen tur/otur
Answer to: "återigen konstaterar jag bara fakta, tror du själv att björ"
|
V 3, SOGÅ BENITO
|
Men snälla. Hästen vann. Hade hästen förlorat så hade man kunnat spekulera i vad Takter kunde ha gjort annorlunda.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:23:00 Edited(1): 2010-04-10 17:26:03  Men snälla. Hästen vann. Hade hästen förlorat så hade man kunnat spekulera i vad Takter kunde ha gjort annorlunda.
Answer to: "Men snälla. Hästen vann. Hade hästen förlorat så "
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart det är så, men det vainte JAG som började spekulera vad Takter kunde gjort annorlunda
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:25:02 Edited(3): 2010-04-10 17:27:43  .... inga studieskulder på dig.
det du kallar fakta är subjektiva gissningar som är irrelevanta.
Hade hästen vunnit med en annan kusk?
Vem fan bryr sig.
Björn har armen gipsad.
Hur ska du klara dig undan den FAKTAN då?
Använd inte ordet fakta om du inte kan backa upp det med bra trovärdiga källor - vilket i detta fallet är omöjliga att presentera.
Answer to: ".... inga studieskulder på dig.
det du kallar fakta är subjekt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu förösker du bara snacka dig ur när du inser att det jag säger stämmer.
DU och fakta går inte hand i hand så förstår inte ens hur du kan ta upp det.
Är ju helt otroligt, sedan när har du börjat bry dig om sådant.
Och vad i din mening ovan är det jag inte kan backa upp med fakta. upplys mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-10 17:31:00  Nu förösker du bara snacka dig ur när du inser att det jag säger stämmer.
DU och fakta går inte hand i hand så förstår inte ens hur du kan ta upp det.
Är ju helt otroligt, sedan när har du börjat bra dig om såant.
Answer to: "Nu förösker du bara snacka dig ur när du inser att det jag s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 3, SOGÅ BENITO
|
Fakta?
Det du flyktigt beskriver som fakta är vad du sitter och drömmer ihop på ditt flickrum, hur kan du syfta till att det är fakta?
Ska vi övriga använda din subjektiva bedömning som källa för att motivera våra spel och avslag? Är det rimligt?
Det du kallar snack är argumentation.
Inget av det du säger stämmer och även om du tycker dig ha rätt, vad fyller det för syfte?
Om jag spelade på paketet Dresscode/Takter och de vann, ska jag sura för att han hade vunnit lättare om Björn kört?
Vad vill du komma åt?
Jag tycker Örjan kör dåligt ofta.
Men jag tänker inte klaga på han bara för att.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-04-10 17:38:22 Edited(1): 2010-04-10 17:38:52
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Travspanarn, asså din övertro på dig själv är ju helt sinnessjuk, och att du aldrig ger dig!!!??
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6