1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
|
Posted: 2010-04-06 20:16:29  Har lärt mig att INTE lyssna på kuskarna för de ljuger så in i helvete.
Peter Untersteiner vet vad han siktat på o det är ett 1640 lopp med framspår.
Klart som fan han stryker från spår 12 på v75 o mörkar när han så snart ska starta igen!!
Vad skulle han sagt tycker du..
Kollade mina listor igen från Jägesro starten 2010-03-27 som han strök hästen.
Måste rätta mig - klockades till ca 12,5 i 1200 meter efter STOR galopp.
28/7 låg han i dödens 11/500 - 14/1000 vann knappt men klart -sista 800 gick eft. 10,5 I DÖ  ENS!!
Vi lever i ett fritt travland så vill du tro på kuskarna så ska du göra det varje gång du spelar trav - men då vill jag bara tala om för dig att du kommer bli besviken minst 80-90% av gångerna.
o(
Answer to: "Har lärt mig att INTE lyssna på kuskarna för de ljuger s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
Ja me det beror ju också på lite vad dem säger.
Säger dem saker rörande taktik och hur dem ska köra loppet så tas det ju absolut med en nypa salt.
Men en sådan här sak ser jag i af som det ligger endel sanning bakom. Bara för att han säger så, så betyder ju inte det att jag lämnar han utanför bongen heller då det är en bra häst.
Varför måste jag tro på kuskarna varenda gång jag spelar bara för att jag tror det ligger sanning bakom detta uttalande?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-06 20:17:48  Ja me det beror ju också på lite vad dem säger.
Säger dem saker rörande taktik och hur dem ska köra loppet så tas det ju absolut med en nypa salt.
Men en sådan här sak ser jag i af som det ligger endel sanning bakom. Bara för att han säger så, så betyder ju inte det att jag lämnar han utanför bongen heller då det är en bra häst.
Varför måste jag tro på kuskarna varenda gång jag spelar bara för att jag tror det ligger sanning bakom detta uttalande?
Answer to: "Ja me det beror ju också på lite vad dem säger.
Sä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
Du gör som sagt som du vill....
100% säker på att han inte var mer halt än min gamla gunghäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-06 20:34:55  Du gör som sagt som du vill....
100% säker på att han inte var mer halt än min gamla gunghäst.
Answer to: "Du gör som sagt som du vill....
100% säker på att han inte"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
Bara en sak till - varför tror du jag fick 5 stjärnor på mitt inlägg angående spår 12 sjukan??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-06 20:55:12  Bara en sak till - varför tror du jag fick 5 stjärnor på mitt inlägg angående spår 12 sjukan??
Answer to: "Bara en sak till - varför tror du jag fick 5 stjärnor på m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
Ja och nu har du tydligen fått 1 stjärna på ditt inlägg, vad är det för dagis nivå du lägger dig på om du verkligen tror att stjärnorna på inläggen har någon större betydelse? Det var väl någon som tyckte ditt inlägg var roligt och skrattade lite och klicka i 5 stjärnor, eller vad tror du själv?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-06 21:42:00  Ja och nu har du tydligen fått 1 stjärna på ditt inlägg, vad är det för dagis nivå du lägger dig på om du verkligen tror att stjärnorna på inläggen har någon större betydelse? Det var väl någon som tyckte ditt inlägg var roligt och skrattade lite och klicka i 5 stjärnor, eller vad tror du själv?
Answer to: "Ja och nu har du tydligen fått 1 stjärna på ditt inlä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara nyfiken, men du har inte hållit på med trav så värst länge va?
Inget illa menat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 03:01:20  Ja och nu har du tydligen fått 1 stjärna på ditt inlägg, vad är det för dagis nivå du lägger dig på om du verkligen tror att stjärnorna på inläggen har någon större betydelse? Det var väl någon som tyckte ditt inlägg var roligt och skrattade lite och klicka i 5 stjärnor, eller vad tror du själv?
Answer to: "Ja och nu har du tydligen fått 1 stjärna på ditt inlä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finsn det folk som har 5 här inne, så borde jag ha 10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 08:31:18  Bara nyfiken, men du har inte hållit på med trav så värst länge va?
Inget illa menat.
Answer to: "Bara nyfiken, men du har inte hållit på med trav så v&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
nje några år, vad tänkte du på?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 08:31:54  finsn det folk som har 5 här inne, så borde jag ha 10
Answer to: "finsn det folk som har 5 här inne, så borde jag ha 10"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
|
ja folk kan ju bara klicka i vad som helst....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 11:10:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SOGÅ BENITO
S 6, DRESSCODE
|
kommer spika sogå benito i brist på andra, sen vet jag inte om jag ska ta finders keepers eller maharajah, inga direkt jätteklara spikar denna omgång
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 11:39:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SOGÅ BENITO
S 6, DRESSCODE
|
hur blir det med björn goop nu då, kommer han köra på lördag, han har ju sagt att han ska det, men hur bra kör man med gipsad arm? och kommer stallen låta han köra?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-04-07 11:40:55  hur blir det med björn goop nu då, kommer han köra på lördag, han har ju sagt att han ska det, men hur bra kör man med gipsad arm? och kommer stallen låta han köra?
Answer to: "hur blir det med björn goop nu då, kommer han köra på"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, MAN ON THE MOON
S 3, SOGÅ BENITO
|
Senaste jag läst är att han inte kommer köra under denna veckan. Knappast nästa heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 12:59:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Från skogen hördes ett roooooop.
Ingen Björn Goooooooop
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-07 13:10:44  Från skogen hördes ett roooooop.
Ingen Björn Goooooooop
Answer to: "Från skogen hördes ett roooooop.
Ingen Björn Goooooooop"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inte ens ett eko från Pappa ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-07 13:13:39  Från skogen hördes ett roooooop.
Ingen Björn Goooooooop
Answer to: "Från skogen hördes ett roooooop.
Ingen Björn Goooooooop"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, MACHO GOSSIP
S 3, SOGÅ BENITO
|
 Från skogen hördes ett roooooop. Ingen Björn Goooooooop
Påsklov?
Eller har fritids inte öppet på onsdagar?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-07 13:18:21
  Från skogen hördes ett roooooop. Ingen Björn Goooooooop
Påsklov?
Eller har fritids inte öppet på onsdagar?
Answer to: "Från skogen hördes ett roooooop. Ingen Björn Gooooo"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-07 13:20:21
 sa till dagisfröken vad du sagt te mig om kvinnor, hon bara gick hem, så vi kunde smita ut från dagiset.
Answer to: "sa till dagisfröken vad du sagt te mig om kvinnor, hon bara gick hem, "
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-07 13:26:01
 sanningen gör ont ibland.
Answer to: "sanningen gör ont ibland."
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-07 23:17:39
 inte för dig tydligen 
Answer to: "inte för dig tydligen:)"
|
|
|
Posted: 2010-04-07 23:41:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Goopen lät ju klart tveksam i intervjun från kvällens sändningar . sa själv att det var mer troligt att han inte kunde köra så som det kändes för dagen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-08 00:52:36  Goopen lät ju klart tveksam i intervjun från kvällens sändningar . sa själv att det var mer troligt att han inte kunde köra så som det kändes för dagen...
Answer to: "Goopen lät ju klart tveksam i intervjun från kvällens s&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
underskatta honom inte, hane så körkåt att han måste nog vara halvt död för att ej köra på lördag
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6