1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2008-05-02 10:58:41  Hur kan man skratta till Våra Värsta År?
Är ju en helt patetisk sitcom, inget är ju roligt, dialogen är ju för helt otroligt tråkig.
Answer to: "Hur kan man skratta till Våra Värsta År?
Är ju en helt patetisk sitco"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, JOEL CORTINA
|
den är rolig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:00:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
Ludde tycker att Joel Cortina duger mycket bra i klassen, och tror att tilläggshästarna får svårt att ta 40 meter, då hästen är kapabel till en 15,5 tid från ledningen. Var mycket bra över distansen på Färjestad, där han sprang i 12-fart sista varvet för seger då han gick barfota runt om, precis som denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:01:47  Ludde tycker att Joel Cortina duger mycket bra i klassen, och tror att tilläggshästarna får svårt att ta 40 meter, då hästen är kapabel till en 15,5 tid från ledningen. Var mycket bra över distansen på Färjestad, där han sprang i 12-fart sista varvet för seger då han gick barfota runt om, precis som denna gång.
Answer to: "Ludde tycker att Joel Cortina duger mycket bra i klassen, och tror att till"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
Nja.. tror inte den kommer till spets iaf.. då vill berg ha ett ord med i leken samt jorma.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:02:07  Ludde tycker att Joel Cortina duger mycket bra i klassen, och tror att tilläggshästarna får svårt att ta 40 meter, då hästen är kapabel till en 15,5 tid från ledningen. Var mycket bra över distansen på Färjestad, där han sprang i 12-fart sista varvet för seger då han gick barfota runt om, precis som denna gång.
Answer to: "Ludde tycker att Joel Cortina duger mycket bra i klassen, och tror att till"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
Ludde snackar... På Färjestad mötte han bara skit och.. ja gick 12 fart sista varvet, men vad gick det innan det? Gick för fan i mål på en 1.17 tid..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:02:36  Nja.. tror inte den kommer till spets iaf.. då vill berg ha ett ord med i leken samt jorma.
Answer to: "Nja.. tror inte den kommer till spets iaf.. då vill berg ha ett ord med i "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, JOEL CORTINA
|
tevksamt om Bergh och Jorma svarar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:04:01  Ludde snackar... På Färjestad mötte han bara skit och.. ja gick 12 fart sista varvet, men vad gick det innan det? Gick för fan i mål på en 1.17 tid..
Answer to: "Ludde snackar... På Färjestad mötte han bara skit och.. ja gick 12 fart"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
Precis.. mästarn har talat! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:09:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, JOEL CORTINA
|
ska ändå bli roligt att se detta loppet ska heja fram Joel Cortina 
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2008-05-02 13:00:20
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 451
V 13, LUGDUNUM
|
till att börja med så är ju Al Bundy helt underbar 
de känns lite väl att shejken står i 54 % nu....lär vell sjunka en del för det är helt klart för mycket tycker jag
håller Lugdunum so msolklar favorit men Go On Pale till 14% är ju ruskigt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 15:55:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, LUGDUNUM
|
Lugdunum sopar bana med dom andra!
Robert Bergh rankar sin egen Shejk Yerbouti som trea i v75-guiden!!!
Han rankar Lugdunum först! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-02 18:14:33
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
japp, men kom ihåg att det är trav vi sysslar med och ska tippa på, inte vem som galopperar snabbast eller längst
Själv tror jag att Joel kommer att trava längst och snabbast i detta loppet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 19:18:34  japp, men kom ihåg att det är trav vi sysslar med och ska tippa på, inte vem som galopperar snabbast eller längst
Själv tror jag att Joel kommer att trava längst och snabbast i detta loppet 
Answer to: "japp, men kom ihåg att det är trav vi sysslar med och ska tippa på, inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
funderar på varför lugdunum är så mycket högre streckad än go on pale? likvärdigt läge, likvädiga kuskar? kanske tom fördel go on pale? båda har väl gått mot guldhästar och klarat sig ungefär lika bra? även där trodde jag go on pale gått bättre?
vad är det jag missar? trodde dom två skulla bli favoriter...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-05-02 20:26:31
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
skillnaden är väl att Kari mörkar medan Åke skriker ut sin häst i media
Men har väl att göra med distansen framförallt.....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-05-02 23:20:08
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 13, LUGDUNUM
|
Måste spika Luggen för att ha råd! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 23:24:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, GO ON PALE
|
Visst är Shejk Yerbouti en bra häst, men han måste springa så otroligt mkt fortare denna gången för att vinna...! Sist var Lugdunum fenomenal och Åke vilade honom inte direkt, det var gasen hela vägen efter galoppen... Håller han sig i trav blir han svår att tas med... Dock är Dude Kemp en favorit som gjort riktigt bra lopp på sistone och jag funderar på en spik där...
Men sedan har vi Go On Pale.... riktigt fin häst med riktigt fin skalle som verkligen förvånar... Race Fan... Rygg på Lugdunum och Åke kanske kan fälla favoriten... Ex. Bore gick fint när Björn satt i vagnen men är nog den mest chanslösa...
Det jag ville säga var att jag streckar några här, men absolut inte favoriten, han gåller inte hela vägen... Så bra är inte Shejk Yerbouti så han kan vinna detta... Gör han det ska jag skriva ett brev och be om ursäkt till Robert Bergh, men han kör en häst som kan jämföras med en Standardbil i STCC, medans en rad F1 bilar väntar på att får krossa den lille....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 23:33:53  Visst är Shejk Yerbouti en bra häst, men han måste springa så otroligt mkt fortare denna gången för att vinna...! Sist var Lugdunum fenomenal och Åke vilade honom inte direkt, det var gasen hela vägen efter galoppen... Håller han sig i trav blir han svår att tas med... Dock är Dude Kemp en favorit som gjort riktigt bra lopp på sistone och jag funderar på en spik där...
Men sedan har vi Go On Pale.... riktigt fin häst med riktigt fin skalle som verkligen förvånar... Race Fan... Rygg på Lugdunum och Åke kanske kan fälla favoriten... Ex. Bore gick fint när Björn satt i vagnen men är nog den mest chanslösa...
Det jag ville säga var att jag streckar några här, men absolut inte favoriten, han gåller inte hela vägen... Så bra är inte Shejk Yerbouti så han kan vinna detta... Gör han det ska jag skriva ett brev och be om ursäkt till Robert Bergh, men han kör en häst som kan jämföras med en Standardbil i STCC, medans en rad F1 bilar väntar på att får krossa den lille....
Answer to: "Visst är Shejk Yerbouti en bra häst, men han måste springa så otroligt "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DUDE KEMP
|
Rätt ute!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:09:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, GO ON PALE
|
Tack, jag hoppas det.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:36:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, GO ON PALE
|
Nu kanske jag är fel ute... Men kollat lite på Lugdunums insatser över lång distans... Ser ut som följande på 3140meter...
5a
Galopp
4a
1a efter Galopp
5a efter Galopp
Galopp
0a
1a
2a efter Galopp
Med den statistiken tilltar han inte mig alls längre och jag väljer att spika 12. Go On Pale istället som har en seger efter galopp på långdistans....!! Hoppas den sitter nu... annars grämer jag mig.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:39:34  Nu kanske jag är fel ute... Men kollat lite på Lugdunums insatser över lång distans... Ser ut som följande på 3140meter...
5a
Galopp
4a
1a efter Galopp
5a efter Galopp
Galopp
0a
1a
2a efter Galopp
Med den statistiken tilltar han inte mig alls längre och jag väljer att spika 12. Go On Pale istället som har en seger efter galopp på långdistans....!! Hoppas den sitter nu... annars grämer jag mig.... 
Answer to: "Nu kanske jag är fel ute... Men kollat lite på Lugdunums insatser över l"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
brukar alltid tro på toopchans för luggen.. men idag är jag riktigt osäker..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:51:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, GO ON PALE
|
v75 på örebro2/2-08 så hade shejk yerbouti samma läge som idag.
Då körde adielsson till en enkel seger före lugdunum.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:55:27  v75 på örebro2/2-08 så hade shejk yerbouti samma läge som idag.
Då körde adielsson till en enkel seger före lugdunum.
Answer to: "v75 på örebro2/2-08 så hade shejk yerbouti samma läge som idag.
DÃ¥ kÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, GO ON PALE
|
Ja, men du får räkna in att Lugdunum galopperade bort ca. 80 meter... plus att han stod 60meter bakom....! Var en halv längd bakom i mål....
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6