1
[ 2
]
3
4
5
6
|
B_Good
|
Posted: 2008-04-30 02:24:49
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 13, LUGDUNUM
|
Efter ytterligare lite funderingar så börjar jag inse att Go On Pale faktiskt är bättre på långt så till 6%känns han mycket spelvärd..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 07:22:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
shejk shejk shejk shejk shejk shejk Yeeeerbouti,krossa allt.
Vinner över luggis med flera längder,kommer in i mål helt pigg och fräsch.
Blir en stjärna utav första klass
Ja det är shejk shejk yerboutiiiiii!!!!!!!!!!
Shejk is the number 1 in the swedish trotting race  :     
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 09:19:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, LINDY LATER
|
Lugdunum har helt klart bäst kapacitet i gänget. Men enl. Åke var han ju sjuk senast & formem kanske är ett ?-tecken. Sen vill jag påstå att Shejk Yerbouti är betydligt bättre nu, än när de möttes i Februari. Så det får man nog ta med i beräkningarna när man värderar loppet.
Men jag tycker det ser jäkligt svårt ut. Lindy Later kanske? Hur bra är Adielssons häst? Nijo kan du värderar den??
Har Adielsson valt bort LL eller kör han ALLTID farsan sins hästar??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 10:12:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DUDE KEMP
|
till de här procenten tvekar jag inte en sekund på att spika lugdunum, men det kan väl aldrig vara möjligt? 50 % på lördag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 10:47:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
jag tror snarare 65%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 12:46:23  jag tror snarare 65%
Answer to: "jag tror snarare 65%"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, LUGDUNUM
|
45%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 18:23:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
citerar åke lindblom från sydsvenskan:
"jag tror alltid jag ska vinna med lugdunum. jag hade gärna haft ett annat startspår, men jag tror på felfri avgång."
ang. förra starten:
"något stod inte rätt till, men nu känns han fin och ligger rätt i puls."
jag minns inte om han sa nåt om att lugdunum var "så där" eller att "allt inte stod rätt till" inför eller efter förra starten? mörkade han då eller fantiserar han nu eller nåt helt annat alternativ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 19:14:31  citerar åke lindblom från sydsvenskan:
"jag tror alltid jag ska vinna med lugdunum. jag hade gärna haft ett annat startspår, men jag tror på felfri avgång."
ang. förra starten:
"något stod inte rätt till, men nu känns han fin och ligger rätt i puls."
jag minns inte om han sa nåt om att lugdunum var "så där" eller att "allt inte stod rätt till" inför eller efter förra starten? mörkade han då eller fantiserar han nu eller nåt helt annat alternativ?
Answer to: "citerar åke lindblom från sydsvenskan:
"jag tror alltid jag ska v"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvidiot.. tror han ska vinna alla lopp, gör segergest i alla lopp han vinner ungefär.. det är en jävla kladd.. hans ord är värt lika lite som negrerna i Marseille..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 20:44:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DUDE KEMP
|
Dude Kemp blir bara klarare och klarare...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-30 20:45:37 Dude Kemp blir bara klarare och klarare...
Answer to: "Dude Kemp blir bara klarare och klarare..."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 1, DUDE KEMP
|
Låser på den och Shejk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 20:50:43  Låser på den och Shejk.
Answer to: "Låser på den och Shejk."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
då är det ett system som rycker iaf  .
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-30 20:51:51  då är det ett system som rycker iaf  .
Answer to: "då är det ett system som rycker iaf :D."
|
V 1, DUDE KEMP
|
Ja ditt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 20:52:54  Ja ditt. 
Answer to: "Ja ditt.:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
Nej syftade mer på dig  .
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-30 21:08:29  Nej syftade mer på dig  .
Answer to: "Nej syftade mer på dig :)."
|
V 1, DUDE KEMP
|
Då ligger jag bra till.... Dina tips sitter ju aldrig! Det har du bevisat... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-30 23:11:26  Då ligger jag bra till.... Dina tips sitter ju aldrig! Det har du bevisat... 
Answer to: "Då ligger jag bra till.... Dina tips sitter ju aldrig! Det har du bevisat."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PEARSALL DELIVERY
|
Okej, vi får väl se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 00:47:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, DUDE KEMP
|
Dude Kemp var grym sist! Hela vägen?! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-05-01 01:14:57 Edited(1): 2008-05-01 01:15:59  han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvidiot.. tror han ska vinna alla lopp, gör segergest i alla lopp han vinner ungefär.. det är en jävla kladd.. hans ord är värt lika lite som negrerna i Marseille..
Answer to: "han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvidiot.. "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 13, LUGDUNUM
|
 han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvidiot.. tror han ska vinna alla lopp, gör segergest i alla lopp han vinner ungefär.. det är en jävla kladd.. hans ord är värt lika lite som negrerna i Marseille..
Hahaha.. Du är en underlig o intressant människa som väljer att ha en bild på Berlusconi, dömer människor grymt hårt o spyr ut galla över allt o använder uttryck som "negrerna i Marseilles"?
Det kan bli för mycket ibland men det kan va riktigt skoj tillofrån oxå. Det må va fel tråd men va är du för en prick egentligen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 11:05:50   han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvidiot.. tror han ska vinna alla lopp, gör segergest i alla lopp han vinner ungefär.. det är en jävla kladd.. hans ord är värt lika lite som negrerna i Marseille..
Hahaha.. Du är en underlig o intressant människa som väljer att ha en bild på Berlusconi, dömer människor grymt hårt o spyr ut galla över allt o använder uttryck som "negrerna i Marseilles"?
Det kan bli för mycket ibland men det kan va riktigt skoj tillofrån oxå. Det må va fel tråd men va är du för en prick egentligen?
Answer to: "han fantiserar alltid.. du måste förstå att Lindblom är en halvi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|
Vad jag är? Det får andra avgöra.
Jag skojade inte när jag prata om negrerna i Marseille, dom är fåordiga syndare som inte är att lita på, tro mig.
Berlusconi är en av få italienare jag tycker om, måste vara för att han kommer undan med allt och lyckas vi bli återvald, men han ser fräsch ut, kan ha något med hans välbevarad hy att göra också, vet inte, får gräva mer i det under terapi-stunden.
|
|
Reply
|
|
teddy
|
Posted: 2008-05-01 11:51:04
|
Became a member: 2008-04-17
Forum posts: 34
V 9, SLOWSTARTER G.
|
själv så hoppas jag slowstarter g vinner men tror ej det men man måste hoppas lindbloms häst är riktigt bra den tror jag vinner loppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-01 22:54:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SHEJK YERBOUTI
|