1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2008-03-20 14:47:11 Edited(1): 2008-03-20 14:51:46  Storbjörnen mötte Simb Sneaker två gånger i höstas och var före i mål båda gångerna.
Answer to: "Storbjörnen mötte Simb Sneaker två gånger i höstas och var före i må"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
 Storbjörnen mötte Simb Sneaker två gånger i höstas och var före i mål båda gångerna.
Men nu är det lite skillnad på utgångslägena. Storbjörnen får nog svårt att komma till från spår tio. Simb Sneaker kanske inte är världens bästa häst, men får han fuska bort stora delar av loppet ökar vinstchansen markant.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-20 15:05:22  Jo det ska vi.
Skillnaden mellan chansartat och dumdristigt är hårfin...
Storbjörnen, när inte ens Goop kan vinna med den så, nja, hur är vinnarskallen på den?
Answer to: "Jo det ska vi.
Skillnaden mellan chansartat och dumdristigt är hårfin."
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
var till stor del pga Goop han inte vann senast, fick en blytung resa i 3.e spår och en helt för tidig attack vilket resulterade i en trött häst på uploppet,,,om Goop hade haft lite känsla och väntat med attacken så hade han vunnit det loppet enkelt......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 18:41:52  Låter som en bra idé Dasse!
Såg ViTippas tips och där har man inte med Simb Sneaker på fem steck?!
Den är nu streckad på 74 %, vad har vi "spelare" missar som ViTippa snappat upp?
Answer to: "Låter som en bra idé Dasse!
Såg ViTippas tips och där har man inte m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
crille promille:
simb sneaker?
jag kollade lite på voltstart.se
kanske nåt där kan ligga till grund?
1. endast 1 start på distansen. kom dock plats.
2. aldrig startat på romme. jag hittar tyvärr inga resultat på hur takter presterat där. vet du?
3. endast 1 start på rikstoto. alla andra har fler. rutin kanske saknas?
4. gjort 13 starter i volt och galopperat i 5 av dom.
5. har i det här fältet enadst mött storbjörnen innan och ligger där under med 0-2 i deras möten.
ja, det var vad jag hittade som jag kan tänka mig talar emot honom. vad tror du? kanske nåt helt annat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 18:46:36  Johnny är en jävla psykiskt vek gammal knarkare, en tidsfråga innan han börja droga igen.
Bortkörningen med Fools Gold förra veckan säger allt.
Answer to: "Johnny är en jävla psykiskt vek gammal knarkare, en tidsfråga innan han "
|
Became a member:
Forum posts:
|
en totalt nollad plocko / pucko?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 21:00:16 Edited(5): 2008-03-20 21:08:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OZZY OSBOURNE
|
Har kikat litegrann på atg´s lopparkiv. Simb Sneaker har fått riktiga bjudlopp de 2 senaste starterna. Det första vann han från vinnarhålet, men bjöds inte på något motstånd. Det andra, endast 7 startande hästar varav 2-3 i galopp. Såg dessutom inte så fin ut i travet sist, så det känns som ett avslag. Storbjörnen känns som nästa avslag när det ser ut som om man satt på en sulky på en älg. Har styrka men noll speed. Och från bakspår, näe !
Mitt förstastreck går till Ozzy Osbourne som vardagslunkade ifrån motståndarna på upploppet sist. Coktail Zon kan avsluta bra så den ska med den oxå. Nightrider On kan bli duglig om han får spets.
Victory Hill måste oxå med när formen verkar riktigt bra. Dessutom är det en kanon på upploppet.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-20 21:41:15 Edited(1): 2008-03-20 21:43:16
|
|
då är du dåligt påläst eller så har du en väldigt konstig syn på Storbjörnen, om det är något han har så är det speed vilket han inte minst bevisade vid senaste starten när han svepte fältet på v64.
STorbjörnen absolut starkaste sida har varit speeden vid samtliga lopp, förutom när han gått i ledningen vilket han inte kämpar från..... Bara för att det är en stor häst så betyder det inte att han är entaktad eller ospeedig......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 21:43:31  en totalt nollad plocko / pucko?
Answer to: "en totalt nollad plocko / pucko?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Låter som en typisk kommentar från en som inte har koll.
Har man suttit på psyk så många gånger som Takter och tagit så mycket droger som han har så.. heh i min bok är det.. bye bye vienna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 14:32:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Nyckel, ang Takters uppsittnignar på Romme, han kör inte där ofta. I princip bara när det är V75.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 17:12:57 Nyckel, ang Takters uppsittnignar på Romme, han kör inte där ofta. I princip bara när det är V75.
Answer to: "Nyckel, ang Takters uppsittnignar på Romme, han kör inte där ofta"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
SIMB SNEAKER ÄR LÖRDAGENS KLARASTE!.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 17:23:31 SIMB SNEAKER ÄR LÖRDAGENS KLARASTE!.
Answer to: "SIMB SNEAKER ÄR LÖRDAGENS KLARASTE!."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Simb Sneaker är lördagens mest chanslösa häst i förhållande till strecken! Coctail Zon är 40 meter bättre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 17:32:04  Simb Sneaker är lördagens mest chanslösa häst i förhållande till strecken! Coctail Zon är 40 meter bättre.
Answer to: "Simb Sneaker är lördagens mest chanslösa häst i förhållande till stre"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
No way.
Simb Sneaker får bestämma framme i ledningen och åker enkelt undan före Decarone och pajazzo.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 17:36:06
|
|
nah, simb sneaker har en toppchans.
cocktail zon tror jag självklart kan vinna om mycket tur med att komma ut och om någon pressar simb sneaker så att den inte får fuska bort loppet.
Tidigast motbuden är annars Storbjörnen och Ozzy........
Men har nog svårt att se hur simb sneaker ska förlora detta om loppet blir normalt kört......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:05:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OZZY OSBOURNE
|
Simb sneaker spetsar INTE, trots spring
avslag!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:06:56  Simb sneaker spetsar INTE, trots spring
avslag!!!
Answer to: "Simb sneaker spetsar INTE, trots spring
avslag!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
haha då får han väl trycka sig till spets?, för vem kan svara?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 21:09:28
|
|
frågan är snarare, vem vill svara?
svaret är: ingen?
känns dock som skitsamma, bara takter inte får dödens så är det bra chans troligen.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:09:48  frågan är snarare, vem vill svara?
känns dock som skitsamma, bara takter inte får dödens så är det bra chans troligen.......
Answer to: "frågan är snarare, vem vill svara?
känns dock s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
haha precis!.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-21 21:27:35
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, SIMB SNEAKER
|
Jag säger som Nybrink:
"Karis hästar är ojämna i sina prestationer så när de är favoriter är jag misstänksam."
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:29:43  Jag säger som Nybrink:
"Karis hästar är ojämna i sina prestationer så när de är favoriter är jag misstänksam."
Answer to: "Jag säger som Nybrink:
"Karis hästar är ojämna i sina prestatio"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
shit det där skulle du inte sakt..
 Karis hästar går aldrig bra två gånger i rad (finns undantags hästar)..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-21 21:33:22
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, SIMB SNEAKER
|
Tycker Cocktail Zon känns mkt streckvärd. Dock är ju kusk och spår ett kraftigt minus. Ozzy känns också väldigt intresant. Efter strykningen på nr1 så får han ju det lite lättare i volten också.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 21:34:22
|
|
men bra och bra, fick en resa i vinnarhålet senast och avgjorde enkelt?
sanningen ligger däremot i att Karis hästar sällan gör 2 starka prestationer i rad när de fått tuffa resor i tex dödens eller svaper ett helt fält och vinner med 20m. elr liknande
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6