1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2008-03-19 15:57:02  Känns som det är Johnny emot på Simb Sneaker bara.
Answer to: "Känns som det är Johnny emot på Simb Sneaker bara."
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Hur kan sveriges bästa kusk vara emot 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 15:57:44  Hur kan sveriges bästa kusk vara emot 
Answer to: "Hur kan sveriges bästa kusk vara emot;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Han är inte bäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 15:58:38  Han är inte bäst.
Answer to: "Han är inte bäst."
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Fick han inte priset som de???????????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 17:52:33  Fick han inte priset som de???????????
Answer to: "Fick han inte priset som de???????????"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Johnny är en jävla psykiskt vek gammal knarkare, en tidsfråga innan han börja droga igen.
Bortkörningen med Fools Gold förra veckan säger allt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 18:31:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
vilken kusk kör inte bort en häst ibland...allas gulligullg(al)oop t.o.m gör det..sen det du kallar han är straffbart...välj orden för f#n...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 19:42:15  vilken kusk kör inte bort en häst ibland...allas gulligullg(al)oop t.o.m gör det..sen det du kallar han är straffbart...välj orden för f#n...
Answer to: "vilken kusk kör inte bort en häst ibland...allas gulligullg(al)oop t.o.m "
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Catch The Flax i V75 var inte speciellt rolig heller...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 19:51:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Men saken är väl att han blev vald till sveriges bästa kusk...
ska vi börja rabbla upp alla idiotstyrningar av Goop???..eller nån annan så kan vi börja en ny tråd..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-19 23:36:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OZZY OSBOURNE
|
Men lägg ner för fan, det här börjar ju likna dagis. "Jag tycker så här och då är du dum i huvudet för att du inte tycker likadant" Håll till på Apberget istället, där passar er nivå mycket bättre. Här vill vi snacka V75-1 Romme nu på Lördag. Vilka kuskar eller dylikt ni tycker är bättre än andra hör fan inte hit.
Kom med tips eller vettiga tankar istället !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 00:20:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Låter som en bra idé Dasse!
Såg ViTippas tips och där har man inte med Simb Sneaker på fem steck?!
Den är nu streckad på 74 %, vad har vi "spelare" missar som ViTippa snappat upp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 00:56:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
ok låter bra...tips el tankar...tror att COKTAIL ZON kommer dundrade i 3 spår 700 kvar i rygg sitter decarone o liftar med o tar alla till slut
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 11:59:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
chansspik på decarone.
denna vecka
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-20 12:20:51 Edited(1): 2008-03-20 12:21:15
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, SIMB SNEAKER
|
Spår 11 och Hockey låter välsom rätt kraftig minusinfo eller? Tror inte ens han ger hästen chansen att vinna...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-20 12:26:40 Edited(1): 2008-03-20 12:28:51 Catch The Flax i V75 var inte speciellt rolig heller...
Answer to: "Catch The Flax i V75 var inte speciellt rolig heller..."
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
ska nog inte snacka om bortkörningar om du håller på goop, finns ingen som är i närheten av att matcha alla hans bortkörningar.
Att "vi tippar" inte har med simb sneaker är väl inget konstigt? dem spelar ju överlag väldigt konstigt och chansartat, vinner ju även MYCKET sällan vad jag förstår.
Simb Sneaker måste r\´äknas tidigt med tanke på att han står perfekt inne på pengar, har bevisad form, distansgynnad, bästa spåret och bästa kusken. Vad mer kan man begära????
M.T Big Business och Ozzy räknas tidigt också......
STorbjörnen är intressant, får väl hoppas att Goopen inte kör bort han igen som senast, sänder loss ca: 200-300m från mål och med lite tempo i loppet så blir han nog livsfarlig. Även westholm är intressant om han kommer ut, hästen gick mycket bra senast.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 12:34:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kjelle Brandts är fin, bra läge också.. Fyndprocent på han just nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 12:56:21  ska nog inte snacka om bortkörningar om du håller på goop, finns ingen som är i närheten av att matcha alla hans bortkörningar.
Att "vi tippar" inte har med simb sneaker är väl inget konstigt? dem spelar ju överlag väldigt konstigt och chansartat, vinner ju även MYCKET sällan vad jag förstår.
Simb Sneaker måste r\´äknas tidigt med tanke på att han står perfekt inne på pengar, har bevisad form, distansgynnad, bästa spåret och bästa kusken. Vad mer kan man begära????
M.T Big Business och Ozzy räknas tidigt också......
STorbjörnen är intressant, får väl hoppas att Goopen inte kör bort han igen som senast, sänder loss ca: 200-300m från mål och med lite tempo i loppet så blir han nog livsfarlig. Även westholm är intressant om han kommer ut, hästen gick mycket bra senast.....
Answer to: "ska nog inte snacka om bortkörningar om du håller på goop, finns ingen s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Jo det ska vi.
Skillnaden mellan chansartat och dumdristigt är hårfin...
Storbjörnen, när inte ens Goop kan vinna med den så, nja, hur är vinnarskallen på den?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 13:26:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, COKTAIL ZON
|
Storbjören tror jag inte alls på, hästen vinner ju aldrig. Sedan har jag jättesvårt att se hur Decarone ska runda hela det här fältet från ett skitspår. Hästen är grymt överskattad. M.T Big Business lär bli instängd, vid lucka blir han dock livsfarlig. Ozzy Ozburne är missgynnad om den måste gå med skor. De tre första strecken känns mest intressanta just nu, dvs Simb Sneaker (från spets), Nightrider On och Coktail Zon. Bara Jörgen hittar ut med Cotail Zon tror jag att han vinner det här.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-20 13:51:20
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, SIMB SNEAKER
|
Storbjörnen mötte Simb Sneaker två gånger i höstas och var före i mål båda gångerna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 14:23:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Själv tycker jag vi tippa är riktigt bra, kul med en tidning som tippar för att vinna stort. Månag andra tidningar värkar ju gå efter sträken när de tippar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 14:30:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
decarone kanske inte är helt fel. jag kollade alla kuskar på www.travsport.se och mr acclaim eriksson verkade ha fin form. och decarone spurtade ju fint för ett tag sen, tyckte jag.
jörgen westholm fick jag ett intryck av att han är på uppåtgående i form.
en som skräller rejält är kajsa frick. kanske värd ett streck?
även kjell barndt skrev jag upp ett stort "streckas!" för. han har ju vunnit 3 gånger med mt på romme. och han har 4/18 i segrar på banan. klart bättre än hans medel. streckvärd?
kontios form verkade sådär. har 2/20 på romme.
malmqvist skrev jag bara "usel" på... 1% streckning... ja, ska det skrälla så ska det...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-20 14:35:21  decarone kanske inte är helt fel. jag kollade alla kuskar på www.travsport.se och mr acclaim eriksson verkade ha fin form. och decarone spurtade ju fint för ett tag sen, tyckte jag.
jörgen westholm fick jag ett intryck av att han är på uppåtgående i form.
en som skräller rejält är kajsa frick. kanske värd ett streck?
även kjell barndt skrev jag upp ett stort "streckas!" för. han har ju vunnit 3 gånger med mt på romme. och han har 4/18 i segrar på banan. klart bättre än hans medel. streckvärd?
kontios form verkade sådär. har 2/20 på romme.
malmqvist skrev jag bara "usel" på... 1% streckning... ja, ska det skrälla så ska det...
Answer to: "decarone kanske inte är helt fel. jag kollade alla kuskar på [url=http://"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, DECARONE
|
Japp som du säger Nyckel, M.T Big Business har 4 segrar och 3 av dessa är tagna på just Romme där han är 100 %ig! Intressant.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6