1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2008-03-15 00:55:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOOMER
|
Jokersnack del II
Som sagt - jag körde hårt på reduceringar såsom: max en på bricka 12 får vinna, max två från bricka 8 och upp osv. Men att reducera ett miljon-raders system på det viset blir hur du än vänder o vrider på det chans artat o lotto-aktigt. Jag har kollat flera år tillbaka (på vinst nummer statistik och utdelning kontra årstider) innan jag började bygga ramar. Det jag kommit fram till (förutom som dom flesta vet att dom största utdelningarna kommer mellan nov-feb) o så långt jag kan sträcka mig att behöva den där slump-turen är att ha en "stående ram".
Men jag meckar fortfarande med oilka uppbyggnader. Samt mitt största problem är att VÅGA ta bort dom jag inte tror på.
Denna vecka så (även innan "Citation-strykningen"  så har jag haft Energy Ås som utfyllnad. Jag tycker V75-1 o V75-2 e dom två öppnaste denna gång.
Jag vågar dock helt ta bort hoten i 4:e, 5:e o 6:e och drar spik på 13-10-3, jaja, vi får se hur det går. Jag tror på max fem siffrig utdelning på sjuorna. Ska dessutom försöka förbättra min 4:e plats (tror jag det var) på oddsjakten - där jag för övrigt inte varit med från början
-roman slut-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 00:57:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOOMER
|
å en sak till ...
någon som vet något reducerings program som funkar till Apple??
Jag reser ofta o då har jag MacBooken med mig... Härlig dator, men inte bra i vissa avseenden, som t ex reducerings program.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 01:23:48  å en sak till ...
någon som vet något reducerings program som funkar till Apple??
Jag reser ofta o då har jag MacBooken med mig... Härlig dator, men inte bra i vissa avseenden, som t ex reducerings program.
Answer to: "å en sak till ...
någon som vet något reducerings program som funkar ti"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
Nej, jag har frågat, du får installera Parallels eller Bootcampa, tyvärr som det ser ut just nu. Sitter i samma sits, men jag kör parallels, när jag ändå har dig på tråden, funkar ATG Live för dig? Det ska inte vara kompatibelt med MAC men med senaste versionen av Flip4Mac så har jag lyckats fått det att funka, om än lite knackigt, jag måste ha meny fönstret uppe vid sidan annars flimrar bilden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 08:20:31  Nej, jag har frågat, du får installera Parallels eller Bootcampa, tyvärr som det ser ut just nu. Sitter i samma sits, men jag kör parallels, när jag ändå har dig på tråden, funkar ATG Live för dig? Det ska inte vara kompatibelt med MAC men med senaste versionen av Flip4Mac så har jag lyckats fått det att funka, om än lite knackigt, jag måste ha meny fönstret uppe vid sidan annars flimrar bilden.
Answer to: "Nej, jag har frågat, du får installera Parallels eller Bootcampa, tyvärr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOOMER
|
Nej jag kan varken se LIVE eller eftersända lopp, jag lyckades dock se WEBB-TV filmerna på atg. Jag prova att köra parrallel med Vista, men det har varit knackigt värre, så jag ska lägga in XP istället. Jag laddade hem Flip4Mac men det tycktes inte funka, det lilla jag testade. Kör du Leopard?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 10:32:36  Nej jag kan varken se LIVE eller eftersända lopp, jag lyckades dock se WEBB-TV filmerna på atg. Jag prova att köra parrallel med Vista, men det har varit knackigt värre, så jag ska lägga in XP istället. Jag laddade hem Flip4Mac men det tycktes inte funka, det lilla jag testade. Kör du Leopard?
Answer to: "Nej jag kan varken se LIVE eller eftersända lopp, jag lyckades dock se WEB"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
Yes, jag kör Leopard, vet inte hur jag lyckades men det fungerar för mig, så jag kan både se live och lopparkivet i OS X. Även lyckats fått Iphonen kompatibel med travzonen
Moozilla, Flip4Mac, Leopard, så funkar det för mig, sitter du i Tiger?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 11:05:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, ROUSSEAU DETAIN
|
Hur kommer man åt hästen längst ner på strecktavlan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 11:06:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NISSE LENSON
|
För min del hamnar Nisse Lenson högt på ranken. Känns som att han kan få till det den här gången...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 12:11:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, J.S. SENSATION
|
Garros - Skaffa större skärm! Är ADMINS ord.
Nijo - Vi får väl se.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-03-15 12:16:50
 Garros - Skaffa större skärm! Är ADMINS ord.
Nijo - Vi får väl se.
Answer to: "Garros - Skaffa större skärm! Är ADMINS ord.
Nijo - Vi får väl se."
|
|
|
Posted: 2008-03-15 12:37:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, J.S. SENSATION
|
dagens avslag efter strykning energy ås
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 12:38:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
Tror att Glee Face strider till spets och blir sedan mycket svårslagen !
Energy Ås blir ett riktigt avslag iom nedstrykningen, åker inte med på kupongen. Boomer verkar det vara fin form på och kan bli farlig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 13:18:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
pass upp med jamiro. 4:e spår auto 1640m.
gick i dødens sist. bra kusk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 14:13:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
tror det står mellan 6,9..
LUDDE KÖR BARFOTA+HELSTÄNGT FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 14:36:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
fast det finnas många som kan vinna...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 15:13:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
helvete, hade med Jamiro, inget flyt  Men hade med ludde också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 15:19:14  helvete, hade med Jamiro, inget flyt  Men hade med ludde också.
Answer to: "helvete, hade med Jamiro, inget flyt :( Men hade med ludde också."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
gött hade Glee face vinnare,vinnere på oddsjakten,V75.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 15:26:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
har bara en liten fråga!..
här står det att Glee faces vinnarodds är 7,60 gg.. men på atg är det 9,24?..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 15:27:26  gött hade Glee face vinnare,vinnere på oddsjakten,V75.. 
Answer to: "gött hade Glee face vinnare,vinnere på oddsjakten,V75.. :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLEE FACE
|
Du var inte ensam 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 15:49:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ENERGY ÅS
|
4 hästar med spricker på ludde ..=kasst tippat hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-15 17:00:24  Yes, jag kör Leopard, vet inte hur jag lyckades men det fungerar för mig, så jag kan både se live och lopparkivet i OS X. Även lyckats fått Iphonen kompatibel med travzonen
Moozilla, Flip4Mac, Leopard, så funkar det för mig, sitter du i Tiger?
Answer to: "Yes, jag kör Leopard, vet inte hur jag lyckades men det fungerar för mig,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BOOMER
|
Nej jag kor leopard ocksa... jaja jag far kolla upp det mer helt enkelt.
Grattis till Glee (pa odds jakten)
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5