1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2008-02-22 16:43:11  stig h låg ruggigt lågt med pampino så det är bara att ta bort han sebbe_ralle.
Answer to: "stig h låg ruggigt lågt med pampino så det är bara att ta bort han seb"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
ok 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 16:43:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
Då vinner Goopen  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 17:03:24
Answer to: "Då vinner Goopen :(:("
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
mycket möjligt men du måste ha med Andaloux,Paul November,Rutger Raket,Fortune Acces..  ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 19:00:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte många som tror på sina hästar i det här loppet om man ska gå på vad som står i aftonbladets genomgång... dom enda som känns positiva är topp 3: 1, 2, 11.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 21:28:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har gett mig fasen på att . MATRIX RELOADED är en Bra häst. Att Örjan är det vet jag redan. Inte att han är häst alltså.
1000 V/P. Imorgon går planet till Bangkok 14:00, så jag får kolla därnere hur det gått.
|
|
Reply
|
|
kubapete
|
Posted: 2008-02-22 22:06:30  Är det någon som hört något från Frick om vad han tänker sig för lopp? För jag tror det blir spik på Simb Luke ifall han väljer att spetsa. Är inte direkt sugen på att spika om han t.ex släpper spets åt Fortune. Någon som vet  ?
Answer to: "Är det någon som hört något från Frick om vad han tänker sig för lop"
|
Became a member: 2008-02-15
Forum posts: 2
V 1, SIMB LUKE
|
jag hörde han säga att han skulle försöka ta spets med simb och sedan köra där för det var länge sedan han hade ett sådant bra läge, frick tyckte att han skulle räknas tidigt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 22:10:54  Jag har gett mig fasen på att . MATRIX RELOADED är en Bra häst. Att Örjan är det vet jag redan. Inte att han är häst alltså.
1000 V/P. Imorgon går planet till Bangkok 14:00, så jag får kolla därnere hur det gått.
Answer to: "Jag har gett mig fasen på att . MATRIX RELOADED är en Bra"
|
Became a member:
Forum posts:
|
För det första så är det inte omöjligt att Fortune Acces kan galoppera i en hård öppning, han
har visat osäkra tendenser förr, och Simb Luke har inte haft ett så här bra spår
sen 2007-09-05. Och jag ser han som en minst like bra häst som Fortune..
Rutger rundar inte fältet, kommer komma 2-3..
Med 1 & 2 bör detta lopp vara låst, bättre att spara strecken till senare lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-22 22:20:07  För det första så är det inte omöjligt att Fortune Acces kan galoppera i en hård öppning, han
har visat osäkra tendenser förr, och Simb Luke har inte haft ett så här bra spår
sen 2007-09-05. Och jag ser han som en minst like bra häst som Fortune..
Rutger rundar inte fältet, kommer komma 2-3..
Med 1 & 2 bör detta lopp vara låst, bättre att spara strecken till senare lopp.
Answer to: "För det första så är det inte omöjligt att Fortune Acces kan galoppera"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
då har jag en fråga...
eftersom frick svarar ledningen och Fortune Acces galopperar i den TUFFA ÖPPNINGEN ... då borde det väl dyka upp en tredje för jag tror inte att simb luke står pall för en tuff öppning... och det måste vara en riktigt jävla elitloppstempo öpning om Fortune galopperar.... inte sant?..
om det blir som du säger lovar jag vinst för Andaloux Eller Rutger Raket ... tror mest på den sistnämde..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-02-22 23:10:34
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, SIMB LUKE
|
Du lovar en massa varje dag kakan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 00:17:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Andaloux med Söderkvist vinner detta efter toköppning i 1,09 tempo.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 01:52:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det kan bli hård öppning mellan Simb Luke och Fortune Access men jag tror inte att Simb Luke släpper om han kan försvara. Bakom smyger Prestige och gottar sig åt det hårda tempot. Lika så gör Andaloux.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 02:38:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, FORTUNE ACCESS
|
Spelar nog ingen roll hur jäkla bra Simb Luke är. Jim Frick vägrar ju vinna på V75, så det är helt bortkastat. Nån gång sägs ju vara den första, men jag synar. De som sett Fortune Access tidigare förstår varför!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 03:31:51  Spelar nog ingen roll hur jäkla bra Simb Luke är. Jim Frick vägrar ju vinna på V75, så det är helt bortkastat. Nån gång sägs ju vara den första, men jag synar. De som sett Fortune Access tidigare förstår varför!
Answer to: "Spelar nog ingen roll hur jäkla bra Simb Luke är. Jim Frick vägrar ju vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det har ju banne mig lossnat för Fricken!
Master Växus på Gävle för ett tag sedan.
Simb Luke på Bergsåker i slutet av förra året.
Mörtvedt Jerkeld ganska nyss med.
2008 kommer bli Fricks år 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 12:10:16 Edited(1): 2008-02-23 12:11:42  Det har ju banne mig lossnat för Fricken!
Answer to: "Det har ju banne mig lossnat för Fricken!
Master Växus på Gävle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, verkligen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 12:39:21  Det har ju banne mig lossnat för Fricken!
Answer to: "Det har ju banne mig lossnat för Fricken!
Master Växus på Gävle"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
Rutger Raket bara vinner....har satsat 200 V...  .
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-02-23 12:40:50
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, FORTUNE ACCESS
|
Haha.. Travnet Express använder ordet mäktig om Pampinos värmning.. Det är inte illa det.. All makt åt Pampino vår befriare.. Eh ska man bli nervös om man spikat Fortune Access?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 13:17:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
rutger värmde verkligen bra..... även reloaded såg fin ut..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 13:22:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SIMB LUKE
|
Rutger ser riktigt giftig ut... Kanske skulle man spikat honom!!
Han sveper väl fältet på bortre lång så är loppet klappat och klart??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 13:25:13  Rutger ser riktigt giftig ut... Kanske skulle man spikat honom!!
Han sveper väl fältet på bortre lång så är loppet klappat och klart??
Answer to: "Rutger ser riktigt giftig ut... Kanske skulle man spikat honom!!
Han sve"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
precis  får vi hoppas  ... har spikat honom på 1 av mina system + 200 V.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-23 13:34:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, RUTGER RAKET
|
SÅHÄR SÄGER KARI!!
- 2 Fortune Access (V75-1) är vi inne på att köra bakifrån då han är som allra bäst. Det verkar som att flera ska köra från start i dag. Det är en bra chans.
- 4 Lonesome Laday (V75-7) har jag sagt till Jonny att han får peppa upp i provstaren för att sedan laddas mot ledningen. Vi har gjort så en gång tidigare och då slutade det med galopp in i svängen. Men det är värt den risken att prova i dag. Jag tror min häst kan överraska från spets
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|