Jävla dumsnack om att 1:an skulle klara starten bra...de som framhöll de bör tänka om minst sagt..var en Goja som snackade som fan om Panthalops..pinsamt !! Walmanns får för mycket reklam runt sina kameler....Tamla var usel med de loppet !!
Snyggt! Jag körde lås på 1-2 och får såklart ångra att jag inte spikade då det stod mellan Beatasine och Askens valencia och Parkin så nu sitter jag med spikar på dom 2 istället.....
Snyggt! Jag körde lås på 1-2 och får såklart ångra att jag inte spikade då det stod mellan Beatasine och Askens valencia och Parkin så nu sitter jag med spikar på dom 2 istället.....
Pantholops var trots allt 4:a trots att hon hamnade skit på det. SÅg ju ut ett tag som att hon skulle kunna hålla upp rygg ledaren men sen vips satt hon i fjärde inv. KOmmer nog fortsätta att jaga henne....
Pantholops var trots allt 4:a trots att hon hamnade skit på det. SÅg ju ut ett tag som att hon skulle kunna hålla upp rygg ledaren men sen vips satt hon i fjärde inv. KOmmer nog fortsätta att jaga henne....
Jorå jaga henne du..kommer en seger till slut men snacket gällde de här loppet..inte framtidens lopp...Raffe bör ta "time out"...mycket babbel från den karln...!