1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2012-03-10 17:14:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
6 rätt blev det, men ingen återbäring då man kör v7
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 17:43:10  6 rätt blev det, men ingen återbäring då man kör v7
Answer to: "6 rätt blev det, men ingen återbäring då man kör"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 18:36:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, GLOBAL MANHATTAN
|
Fick i alla fall sätta dubbeln idag.
Registrerat spel
Datum: 2012-03-10
Bana: Kalmar
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 140
Avd Hästar
1 6
2 2
1 x 50,00 kr =
50,00 kr
Kvittonummer:
Utbetalt: 1 307,00 kr
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-10 19:34:52  Fick i alla fall sätta dubbeln idag.
Registrerat spel
Datum: 2012-03-10
Bana: Kalmar
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 140
Avd Hästar
1 6
2 2
1 x 50,00 kr =
50,00 kr
Kvittonummer:
Utbetalt: 1 307,00 kr
Answer to: "Fick i alla fall sätta dubbeln idag.
Registrerat spel
Datum: 201"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Grattis !! Så ska de se ut ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 19:47:42  6 rätt blev det, men ingen återbäring då man kör v7
Answer to: "6 rätt blev det, men ingen återbäring då man kör"
|
Became a member:
Forum posts:
|
svårt att tro att du ens hade 1 rätt. Du nämnde ingen av vinnarna i omgången, lägg därtill att båda dina "stenklara" förlorade. Lägg sedan till att du inte postade något system.
Nä enbart, pinsamt att posta efteråt att du fick 6 rätt.............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 20:00:11 Edited(4): 2012-03-10 20:26:15  svårt att tro att du ens hade 1 rätt. Du nämnde ingen av vinnarna i omgången, lägg därtill att båda dina "stenklara" förlorade. Lägg sedan till att du inte postade något system.
Nä enbart, pinsamt att posta efteråt att du fick 6 rätt.............
Answer to: "svårt att tro att du ens hade 1 rätt. Du nämnde ingen av vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ge mig din mail så ska jag skicka en kopia på kvittot så du blir tyst, jag är i spelutiken i lörsagarna och tar ut bolagssystemen och lämnar in där.
i flera av loppen kommenterade jag inte ens, nämnde sobel goldie när dne va 1% den va lättfunnen, sedan antog jag du kunde hitta jackel face sj.
de intressanta hästarna att nämna är de lite streckade lr understreckade, det betyder inte att man inte har med andra på kupongen.
enda jag missade var Angie boko som inte var frisk för dagen.
Att hålla på och ljuga och hitta på saker är inget jag sysslat med varken nu lr tidigare, så mkt trodde jag du kände till iallafall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 20:00:50
Answer to: "JO MEN TJENA!!!! Allt du snackat om denna vecka har ju varit skit........:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska du också ha en kopia kvittot, sobel goldie, fick du om du läste rätt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 21:16:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
du förstår verkligen inte? jag bryr mig inte ett skit om du så hade 7 rätt. Det pinsamma är att du skriver i forumet att du hade 6 rätt efter att du:
1: inte postat system
2: inte nämnt någon vinnare
3: haft 2st "stenklara" som förlorade.....
Varför skulle någon bry sig då?
btw, 6 rätt hade ganska många med tanke på att de flesta spikade angie boko och det var i just det loppet som en megaskräll inträffade som satte värdet på omgången. Mr Fitch och sobel goldie var trots allt relativt streckade i omgången och i 2st öppna lopp som flesta gardera mycket i. Dålig uttdelning på 6 och 5 rätt.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 21:51:59 Edited(1): 2012-03-10 21:54:40  du förstår verkligen inte? jag bryr mig inte ett skit om du så hade 7 rätt. Det pinsamma är att du skriver i forumet att du hade 6 rätt efter att du:
1: inte postat system
2: inte nämnt någon vinnare
3: haft 2st "stenklara" som förlorade.....
Varför skulle någon bry sig då?
btw, 6 rätt hade ganska många med tanke på att de flesta spikade angie boko och det var i just det loppet som en megaskräll inträffade som satte värdet på omgången. Mr Fitch och sobel goldie var trots allt relativt streckade i omgången och i 2st öppna lopp som flesta gardera mycket i. Dålig uttdelning på 6 och 5 rätt.....
Answer to: "du förstår verkligen inte? jag bryr mig inte ett skit om du s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke lille, forumet fungerar inte efter dina regler, känenr jag för att säga att det bara blev 6 rätt så skriver jag det, om du inte bryrt dig ett skit så tycker jag du kan avstå ifrån att kommentera och då visa att du inte bryr dig ett skit, för just nu är det ju uppenbart att du bryr dig fast du just dementerade det.
Om DU gärna skulle vilja se mitt eget privata system varje lördag så kan jag nog ordna det, annars avstår jag.
tycker utdelningen på 6 och 5 rätt va helt normal, däremot va det bra pröjs på 7an.
2*12*1*5*4*4*3 såg det ut och kostade nästan 2k att lämna in, bara så du vet, vet du inte bryr dig men bara för att man inte bryr sig betyder det inte att infon är dålig att ha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 22:08:30 Edited(1): 2012-03-10 22:09:09  folke lille, forumet fungerar inte efter dina regler, känenr jag för att säga att det bara blev 6 rätt så skriver jag det, om du inte bryrt dig ett skit så tycker jag du kan avstå ifrån att kommentera och då visa att du inte bryr dig ett skit, för just nu är det ju uppenbart att du bryr dig fast du just dementerade det.
Om DU gärna skulle vilja se mitt eget privata system varje lördag så kan jag nog ordna det, annars avstår jag.
tycker utdelningen på 6 och 5 rätt va helt normal, däremot va det bra pröjs på 7an.
2*12*1*5*4*4*3 såg det ut och kostade nästan 2k att lämna in, bara så du vet, vet du inte bryr dig men bara för att man inte bryr sig betyder det inte att infon är dålig att ha.
Answer to: "folke lille, forumet fungerar inte efter dina regler, känenr jag f&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
självklart får du skriva vad du vill och jag har inte sagt något annat. Däremot kan jag likaväl tycka att det är pinsamt att du känner att du måste "hävda" dig genom att skriva att du hade 6 rätt efter att inte ha gett 1 vettigt tips på hela omgången. Eller fanns det en annan orsak till att du postade?
Forumet är trots allt till för att diskutera och komma med bra tips/ideér till de olika v75 loppen, onödigt att komma med orelevanta resultat efterhand? SJälvklart bryr jag mig inte om du så hade haft 7 rätt, varför skulle jag när du inte tillfört något vettigt tips i forumet? Känns lika relevant som att någon/några i sverige hade 7 rätt denna omgången. Är ju inget som hjälpt mig eller de som skriver på forumet då inga tips har postats.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-11 00:00:18  självklart får du skriva vad du vill och jag har inte sagt något annat. Däremot kan jag likaväl tycka att det är pinsamt att du känner att du måste "hävda" dig genom att skriva att du hade 6 rätt efter att inte ha gett 1 vettigt tips på hela omgången. Eller fanns det en annan orsak till att du postade?
Forumet är trots allt till för att diskutera och komma med bra tips/ideér till de olika v75 loppen, onödigt att komma med orelevanta resultat efterhand? SJälvklart bryr jag mig inte om du så hade haft 7 rätt, varför skulle jag när du inte tillfört något vettigt tips i forumet? Känns lika relevant som att någon/några i sverige hade 7 rätt denna omgången. Är ju inget som hjälpt mig eller de som skriver på forumet då inga tips har postats.
Answer to: "självklart får du skriva vad du vill och jag har inte sagt n&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ber om ursäkt så mkt att jag inte lyckats tillföra något vettigt i efterhand, ska försöka skärpa mig i fortsättningen.
vissa har ett behov av att behöva hävda sig själva hela tiden, jag är en av dem, alla är olika, tycker du ska acceptera det istället för att bemöta på ett sådant aggressivt och otrevligt sätt.
var någon annan här inne som också skulle få 6 rätt inför sista, tycker du kan vara konsekvent och bemöta den personen likadant, är säker på att han tillfört lika mkt som mig.
annars kan man tro du håller på med personangrepp, så var konsekvent om jag får be.
eftersom jag kom med sobel goldie till 1% och detta inte var tillräckligt så ska jag föröska hitta nån med 0,5% till nästa gång för att se om det hjälper något bättre.
vänligt mött/spanarn
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-11 09:56:57  ber om ursäkt så mkt att jag inte lyckats tillföra något vettigt i efterhand, ska försöka skärpa mig i fortsättningen.
vissa har ett behov av att behöva hävda sig själva hela tiden, jag är en av dem, alla är olika, tycker du ska acceptera det istället för att bemöta på ett sådant aggressivt och otrevligt sätt.
var någon annan här inne som också skulle få 6 rätt inför sista, tycker du kan vara konsekvent och bemöta den personen likadant, är säker på att han tillfört lika mkt som mig.
annars kan man tro du håller på med personangrepp, så var konsekvent om jag får be.
eftersom jag kom med sobel goldie till 1% och detta inte var tillräckligt så ska jag föröska hitta nån med 0,5% till nästa gång för att se om det hjälper något bättre.
vänligt mött/spanarn
Answer to: "ber om ursäkt så mkt att jag inte lyckats tillföra nå"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Du är absolut okej Spanaren...alla kan inte har rätt hela tiden..form är en färsk vara även inom travet..en del är försiktiga o andra mera rakt på..ibland blir de fel även för båda !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-11 11:09:50  ber om ursäkt så mkt att jag inte lyckats tillföra något vettigt i efterhand, ska försöka skärpa mig i fortsättningen.
vänligt mött/spanarn
Answer to: "ber om ursäkt så mkt att jag inte lyckats tillföra nå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, wtf? konsekvent? det är jag aldrig och jag bemöter inte han andra alls pga hans tips existerar inte för någon här inne.....Däremot är du travkunnig och tillför mycket tips som folk sedan följer här, av respekt för dig som tippare.
Travspanarn du är travkunnig och ger ut bra tips överlag, därav tyckte jag att det kändes "pinsamt" när du sedan postade att du hade 6 rätt efter att i princip alla dina tips/analysera gått fel i omgången. (vilket för den delen kan hända även den bästa)
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp.....
MVH Folke
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-11 17:42:55  haha, wtf? konsekvent? det är jag aldrig och jag bemöter inte han andra alls pga hans tips existerar inte för någon här inne.....Däremot är du travkunnig och tillför mycket tips som folk sedan följer här, av respekt för dig som tippare.
Travspanarn du är travkunnig och ger ut bra tips överlag, därav tyckte jag att det kändes "pinsamt" när du sedan postade att du hade 6 rätt efter att i princip alla dina tips/analysera gått fel i omgången. (vilket för den delen kan hända även den bästa)
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp.....
MVH Folke
Answer to: "haha, wtf? konsekvent? det är jag aldrig och jag bemöter inte han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tog illa upp? vet jag inte om jag gjorde, bemötte inlägget på ett lämpligt sätt bara. så om jag sagt jag hade kunnat få 6 rätt inför sista loppet om den den lr den vinner så hade du inte skrivit något svar tebax då? så som den andre killen gjorde?
om man inte är konsekvent i sitt beteende så måste jag nästan ifrågasätta hur du är som person.
jag kan framhäva någon ibland några i något lopp, ofta de mest intressanta, och om man nu då skulle ha tex 1 av de säg 6 man framlyfter under 1 omgång, betyder det då att man haft 1 lr max 2 rätt på en hel omgång? är ju inte så att man har med 25-30 hästar till på sin kupong?
sällan mina analyser av loppen går fel, väldigt sällan, sedan att jag väldigt ofta lr aldrig skriver analyser är ju en annan sak. Den dagen jag har min sida klar kommer jag börja skriva analyser, då kan du få läsa 1 gratis varje vecka
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-11 21:08:19 Edited(1): 2012-03-11 21:15:38  tog illa upp? vet jag inte om jag gjorde, bemötte inlägget på ett lämpligt sätt bara. så om jag sagt jag hade kunnat få 6 rätt inför sista loppet om den den lr den vinner så hade du inte skrivit något svar tebax då? så som den andre killen gjorde?
om man inte är konsekvent i sitt beteende så måste jag nästan ifrågasätta hur du är som person.
jag kan framhäva någon ibland några i något lopp, ofta de mest intressanta, och om man nu då skulle ha tex 1 av de säg 6 man framlyfter under 1 omgång, betyder det då att man haft 1 lr max 2 rätt på en hel omgång? är ju inte så att man har med 25-30 hästar till på sin kupong?
sällan mina analyser av loppen går fel, väldigt sällan, sedan att jag väldigt ofta lr aldrig skriver analyser är ju en annan sak. Den dagen jag har min sida klar kommer jag börja skriva analyser, då kan du få läsa 1 gratis varje vecka
Answer to: "tog illa upp? vet jag inte om jag gjorde, bemötte inlägget p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dina analyser i lopp 6+7 var helt felaktiga, det var 2 av 2 analyser som var fel......2 stenklara förlorade och 1 väldigt bra chans förlorade enligt dig.
om du skrivit att du kunnat få 6 rätt inför sista så hade jag fortfarande skrivit samma sak då¨du fortfarande inte postat något system och alla dina tips misslyckats. Varför ens skriva något då? Är lika löjligt som att jag skulle skriva att jag hade 7 rätt........
Du får acceptera kritik när dina tips floppar totalt, med tanke på hur arrogant och säker du är på att du alltid har rätt inför loppen. Därav är jag inte heller konsekvent i detta sammanhanget.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-11 21:40:35 Edited(3): 2012-03-11 21:48:05  dina analyser i lopp 6+7 var helt felaktiga, det var 2 av 2 analyser som var fel......2 stenklara förlorade och 1 väldigt bra chans förlorade enligt dig.
om du skrivit att du kunnat få 6 rätt inför sista så hade jag fortfarande skrivit samma sak då¨du fortfarande inte postat något system och alla dina tips misslyckats. Varför ens skriva något då? Är lika löjligt som att jag skulle skriva att jag hade 7 rätt........
Du får acceptera kritik när dina tips floppar totalt, med tanke på hur arrogant och säker du är på att du alltid har rätt inför loppen. Därav är jag inte heller konsekvent i detta sammanhanget.......
Answer to: "dina analyser i lopp 6+7 var helt felaktiga, det var 2 av 2 analyser som va"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dåligt att komma med efterhandskonstruktion med varför du inte är konsekvent. Inget fel på min analys i v76 alls, var ju något som inte stämde med bull trap eftersom han galoppeade i uppvärmningen sedna i provstart, så analysen var dte inget fel på, däremot hästen, skrev dessutomatt om åke mot förmodan skulel få spets skulle den kunan duga då den gjorde ett fint intryck i sista starten.
Sedan höll inte exdream spetsen i sista loppet, jag aldrig sagt att jag var säker på att dne skulle hålla ut calvin fortune, att sedan att exdream var i mkt gott slag och inget dåligt drag alls visar att jag inte var fel ute, nu blev hästen fast och tempotorsk samtidigt annars vinner den.
Tills du börjar vara objektiv och hålla dig till fakta kommer du fortsätta framstå som en okunning pajas för mig, med betoning på pajas. vet inte om du gör det medvetet eller inte. Men så är läget.
har du du varit journalist hade du aldrig fått nåogot tryckt för du hade inte klarat en granskning, när du har sakfel i stort sätt varje mening och inlägg du gör.
anrtagligen och högst troligt är du för dum för att fatta detta. Men säger det endå.
Bara för att man skulel få fel i ett tips, betyder det inte att en analys var fel.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|