1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2012-03-09 22:28:00 Exdream är en möjlig spik, bra spetchans och känns som en bra häst för klassen när man lyssnat på veijo. Helstängt och barfota runt om. Tycker han gjort det ganska bra i sina lopp.....
Känns dock vettig att ha med en sådan som friction som lär plocka ner detta gänget vid minsta överpace.
Global manhattan har svikit mig några ggr nu, kapacitet finns.
Ritano freight har inte imponerat något märkvärdigt på mig, men spår 5 nu, barfota balans och lite fart på det hela så kanske han kan skrälla.
Answer to: "Exdream är en möjlig spik, bra spetchans och känns so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om Jörgen laddar med Lennart så kan Exdream knappast svara. Tveksam om den ens kan svara mot Calvin Fortune. Alltså. Calvin eller Lennart i spets efter 2-300 meter. Sedan är det inte otänkbart att Johnny laddar framåt från början för att överta. Gör han det inte så gör Åke det garanterat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-09 23:03:22  Om Jörgen laddar med Lennart så kan Exdream knappast svara. Tveksam om den ens kan svara mot Calvin Fortune. Alltså. Calvin eller Lennart i spets efter 2-300 meter. Sedan är det inte otänkbart att Johnny laddar framåt från början för att överta. Gör han det inte så gör Åke det garanterat.
Answer to: "Om Jörgen laddar med Lennart så kan Exdream knappast svara. Tvek"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo det är ju jävligt lätt att spetsa från lennarts spår i v75, om du inte känner veijo så kan jag meddela dig om att han ALLTID har en joker i fickan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-09 23:09:46  jo det är ju jävligt lätt att spetsa från lennarts spår i v75, om du inte känner veijo så kan jag meddela dig om att han ALLTID har en joker i fickan
Answer to: "jo det är ju jävligt lätt att spetsa från lennarts sp&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej. Jag känner inte Veijo. Vad gör han? Brukar han muta startbilen så att dom vinklar den vänstra vingen?
Spetsa från spår 7 mot ett gäng starttröga hästar. Ja, det var ju jättesvårt.
Visst. Veijo kanske får fart på den med helstängt. Men öppnar den som tidigare så är det inte en chans att den kan försvara ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-09 23:16:44 Edited(1): 2012-03-09 23:18:38  Nej. Jag känner inte Veijo. Vad gör han? Brukar han muta startbilen så att dom vinklar den vänstra vingen?
Spetsa från spår 7 mot ett gäng starttröga hästar. Ja, det var ju jättesvårt.
Visst. Veijo kanske får fart på den med helstängt. Men öppnar den som tidigare så är det inte en chans att den kan försvara ledningen.
Answer to: "Nej. Jag känner inte Veijo. Vad gör han? Brukar han muta startbil"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej veijo brukar konstant göra spelkupper och blåsa spelarna, hästen är iordnignställd för att leda runtom, blir inte förvånad om han kumpaner spelar ner hästen till 5 gånger.
När du säger kanske och om med veijo, utgå istället för att kanske och om är så för att kunna göra en korrekt analys av veijos chans, nu har du fått hjälpmedel inför din uppgift, här slutar vägen för mig, nu är du på egen hand, må lycka va me dig unge padawan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-09 23:24:54  nej veijo brukar konstant göra spelkupper och blåsa spelarna, hästen är iordnignställd för att leda runtom, blir inte förvånad om han kumpaner spelar ner hästen till 5 gånger.
När du säger kanske och om med veijo, utgå istället för att kanske och om är så för att kunna göra en korrekt analys av veijos chans, nu har du fått hjälpmedel inför din uppgift, här slutar vägen för mig, nu är du på egen hand, må lycka va me dig unge padawan
Answer to: "nej veijo brukar konstant göra spelkupper och blåsa spelarna, h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Exdream kom med efter strykningen av Vector, men jag tvivlar ändå på att den kan hålla spets.
Men tack för tipset iaf. Blir spännande att se hur den fixar starten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 00:12:19  nej veijo brukar konstant göra spelkupper och blåsa spelarna, hästen är iordnignställd för att leda runtom, blir inte förvånad om han kumpaner spelar ner hästen till 5 gånger.
Answer to: "nej veijo brukar konstant göra spelkupper och blåsa spelarna, h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Veijo göra spelkupper mot spelarna? har jag aldrig hört, känner/kännde hästägare hos han som brukade ge bra tips från veijo. Men hästar han tror på brukar han vara optimistisk på till media också.
Absolut inte omöjligt att exdream går ner till 5ggr pengarna om fin värmning, med eller utan "insiders av veijo". Han har varit väldigt klar sedan han fick hästen att han tror den ska kunna hävda sig i större sammanhang. Har även sagt att han kunnat träna den bättre senaste tiden pga bättre banor. Lägg därtill Helstängt som han har spetsat med från spår 1 i finland tidigare.
Har både vunnit och förlorat stora pengar på vinnarspel på veijo efter "inside information", som för den delen aldrig skilt sig märkvärdigt från det han sagt till media. Däremot har han en del spelglada hästägare 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 01:04:50 Edited(2): 2012-03-10 01:05:51  Veijo göra spelkupper mot spelarna? har jag aldrig hört, känner/kännde hästägare hos han som brukade ge bra tips från veijo. Men hästar han tror på brukar han vara optimistisk på till media också.
Absolut inte omöjligt att exdream går ner till 5ggr pengarna om fin värmning, med eller utan "insiders av veijo". Han har varit väldigt klar sedan han fick hästen att han tror den ska kunna hävda sig i större sammanhang. Har även sagt att han kunnat träna den bättre senaste tiden pga bättre banor. Lägg därtill Helstängt som han har spetsat med från spår 1 i finland tidigare.
Har både vunnit och förlorat stora pengar på vinnarspel på veijo efter "inside information", som för den delen aldrig skilt sig märkvärdigt från det han sagt till media. Däremot har han en del spelglada hästägare 
Answer to: "Veijo göra spelkupper mot spelarna? har jag aldrig hört, kän"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara så du vet folke, bara för att du inte känner till något, betyder det inte att det inte existerar, men va vet jag , du kanske bor mitt emot åbys stallbacke.
var ju för övrigt varit rätt allmänt känt de 10 åren innan han la av med travet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 10:42:28  bara så du vet folke, bara för att du inte känner till något, betyder det inte att det inte existerar, men va vet jag , du kanske bor mitt emot åbys stallbacke.
var ju för övrigt varit rätt allmänt känt de 10 åren innan han la av med travet
Answer to: "bara så du vet folke, bara för att du inte känner till n&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vet bara det jag själv upplevt, men har som sagt fått många "insiders tips" från hästägare hos veijo som själva spelar väldigt stort. Flesta vinnare ligger på 2-5ggr pengarna och dem har båda losat och vunnit med lite fördel vunnit. Jag har aldrig sett han ligga lågt och inte trott på chans i media på dessa chanser.
Men som sagt, jag känner absolut inte Veijo på personlig nivå och tänker inte ge mig in i en diskussion huruvudare han lurat spelare eller inte. Tycker i alla fall att det är en mycket bra tränare
Till detta loppet: Tar calvin fortune sig förbi exdream i starten? i så fall får global manhattan överta väl? garanterat snabbare ut än ritano och online d'amour som är motbuden.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-03-10 11:35:10
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, GLOBAL MANHATTAN
|
Har under veckan börjat inse att jag nog inte riktigt tänkte till när jag halvdissade Friction o har numer med den på lappen som A-häst. Ibland är det bra att påverkas ibland inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 13:15:05  jag vet bara det jag själv upplevt, men har som sagt fått många "insiders tips" från hästägare hos veijo som själva spelar väldigt stort. Flesta vinnare ligger på 2-5ggr pengarna och dem har båda losat och vunnit med lite fördel vunnit. Jag har aldrig sett han ligga lågt och inte trott på chans i media på dessa chanser.
Men som sagt, jag känner absolut inte Veijo på personlig nivå och tänker inte ge mig in i en diskussion huruvudare han lurat spelare eller inte. Tycker i alla fall att det är en mycket bra tränare
Till detta loppet: Tar calvin fortune sig förbi exdream i starten? i så fall får global manhattan överta väl? garanterat snabbare ut än ritano och online d'amour som är motbuden.
Answer to: "jag vet bara det jag själv upplevt, men har som sagt fått m&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför skulle inte exdream kunan få överta om han blir av med ledning då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 13:21:01  varför skulle inte exdream kunan få överta om han blir av med ledning då?
Answer to: "varför skulle inte exdream kunan få överta om han blir av m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
för att han kommer inte ut tillräckligt snabbt. Global manhattan lär stänga in exdream och sedan överta själva.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-10 13:22:04  varför skulle inte exdream kunan få överta om han blir av med ledning då?
Answer to: "varför skulle inte exdream kunan få överta om han blir av m"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Exdream måste med nu...vågar inte spika finns bättre... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 13:29:00  Exdream måste med nu...vågar inte spika finns bättre... 
Answer to: "Exdream måste med nu...vågar inte spika finns bättre...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bättre vakna sent än aldrig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 13:29:37  för att han kommer inte ut tillräckligt snabbt. Global manhattan lär stänga in exdream och sedan överta själva.
Answer to: "för att han kommer inte ut tillräckligt snabbt. Global manhatt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja...lär ej hända...exdream är nog 20m före global efter 150
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-10 13:36:25  nja...lär ej hända...exdream är nog 20m före global efter 150
Answer to: "nja...lär ej hända...exdream är nog 20m före global eft"
|
Became a member:
Forum posts:
|
knappast........
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2012-03-10 16:27:46
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Står mellan 2 och 6. Exdream lär vara helt chanslös...
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-03-10 16:42:33  Står mellan 2 och 6. Exdream lär vara helt chanslös...
Answer to: "Står mellan 2 och 6. Exdream lär vara helt chanslös..."
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Det var ju tråkigt, jag får en 6:a om Exdream eller Friction vinner.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-10 16:44:35 Edited(1): 2012-03-10 16:57:25  Det var ju tråkigt, jag får en 6:a om Exdream eller Friction vinner.
Answer to: "Det var ju tråkigt, jag får en 6:a om Exdream eller Friction vi"
|
|
ja chansen finns..bra gjort ändå har ju varit lite skrällar på vägen...  Enkelt för Åke när tåget går..skulle gått på de idag..men hur fanken får man med skrällen i stoloppet ? 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-03-10 16:58:37
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Lite bättre lopp så hade den suttit, gick bra över upploppet
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-10 17:00:20 Edited(2): 2012-03-10 17:16:36  Lite bättre lopp så hade den suttit, gick bra över upploppet
Answer to: "Lite bättre lopp så hade den suttit, gick bra över upploppe"
|
|
Ja bättre lucka i sista så...hästen kom inte riktigt till..får nog svårt ändå framöver..  Körde lir på Dumas Sand gick ju men varvet kvar va de väl hundra meter fram tilll ledaren..haha vilken skit dag !! Trevlig kväll på ER alla !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|