Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Halmstad 2011-01-29
V75-3 Lennart Forsgrens Lopp Gulddivisionen, försök 4.
6. GLOBAL INVESTMENT 36% 31
Goop Björn
3. EXCALLIBUR 32% 35
Svanstedt Åke
4. NEO HOLMSMINDE 29% 40
Juul Steen
1. SWEPT TO VICTORY 10% 137
Jensen Flemming
10. COLOMBIAN NECKTIE 8% 86
Untersteiner Johan
8. ARRAS 4% 258
Söderkvist Stefan
11. BOBTAIL 4% 163
Adielsson Erik
5. BRING ME LUCK U.S. 3% 259
Persson Stefan
2. DAME ARROW 2% 377
Zackrisson Tommy
7. STAR RUNNING 1% 730
Takter Johnny
9. SIR REMINGTON 1% 249
Eriksson Christoffer

Senast uppdaterad: 2011-01-29 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Halmstad
V75-2 Halmstad
V75-3 Halmstad
V75-4 Halmstad
V75-5 Halmstad
V75-6 Halmstad
V75-7 Halmstad
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Halmstad

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]   5   6   7   8   9  
Author Message
Posted: 2011-01-27 11:50:33 Answer to: "Åkes är väl ingen spik.. bara om han ser dunder ut då"

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
Men det hinner man ju knappast se innan man lämnar in va?
Reply
Posted: 2011-01-27 11:54:58 Answer to: "Nu har vi kanske en grönisfight på gång o laddar Björ"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
Ja visst fan. Det glömde jag. Nu blev det knepigt igen. Man skulle ha statistik på hur ofta dom kör mot varandra när dom båda har startsnabba hästar som vill till ledning.

Så hur ser scenariot ut? Om Åke släpper så vinner globalen. Om Björn inte laddar för fullt utan snällt lägger sig i dödens så kan bägge vinna, men för att Excallibur ska vinna då ska den vara i riktigt fint skick. Globalen kan vinna från dödens. SÅ med dessa två scenarier kan man lugnt spika globalen. Problemet är om dom kör mot varandra. DÅ är bägge rökta, och då känns Neo som ett hett bud.
Reply
dujorha Posted: 2011-01-27 11:55:38

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
"en gjorde ett par bra lopp, men har för mig att den var osäker" som du skrev Polajsen är inte bra uppkollat alls !! Hästen har en 26% seger stat. inga dåliga grejor de !!
Reply
Post removed Posted: 2011-01-27 11:58:48   Answer to: ""Den gjorde ett par bra lopp, men har för mig att den var osä"
Posted: 2011-01-27 14:19:28 Answer to: ""Den gjorde ett par bra lopp, men har för mig att den var osä"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
31 % segerprocent enligt Voltstart. 35 % i rikstoto och 41 % från framspår är ju inte så illa pinkat. Vet dock inte vad den har för seger-% i gulddivisionen.
Reply
Posted: 2011-01-27 20:46:02 Answer to: "finns inte en chans den kommer förbi 1an"

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 2, DAME ARROW
du sa samma sak i somras vid ett lopp på valla där hon hade samma läge. jag tror att DA går förbi och jag tror hon gör det lätt. vinner gör goop om han håller sig kylig. jag spikar
Reply
Posted: 2011-01-27 20:49:58 Answer to: "du sa samma sak i somras vid ett lopp på valla där hon hade samm"

Became a member: 
Forum posts:
jjag kan ej minnas näer det skulle va, men antar jag fick rätt
Reply
Posted: 2011-01-27 20:52:34
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 2, DAME ARROW
Du kan få tro det om det känns bättre för dig.
Reply
Posted: 2011-01-27 21:01:53 Answer to: "Du kan få tro det om det känns bättre för dig. :D"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
haha, nja undrarde bara känns som det kvittar men tror inte det va jag som sa det heller
Reply
Posted: 2011-01-27 21:45:49
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 2, DAME ARROW
Det hade du faktiskt rätt i. då ber jag om ursäkt. men spår ett och stw nja tror bara inte hon håller spets.
Reply
Posted: 2011-01-27 22:26:29 Answer to: "Det hade du faktiskt rätt i. då ber jag om ursäkt. men sp&a"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
du ska veta att Sweept e riktigt startsnabb så att en häst skulle ta en längd sida vid sida ser jag som omöjligt
Reply
Posted: 2011-01-28 00:34:11

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 3, EXCALLIBUR
Tycker egentligen det spelar mindre roll vem av dem som tar ledningen, då bägge kommer att släppa. STW är väll den av dem som kan vinna från rygg ledaren och jag trodde hon skulle ta ett kliv framåt hos Flemming, men hittills har hon inte visat att hon räcker till.

Först fram för att överta spets är antagligen Excalibur, fast Svanstedt är som sagt lurig så man vet aldrig.

Om Åke sitter i spets, så riskerar Neo att svaras upp och hamna i dödens. Jag tror att Björn kommer köra försiktigt från start med Globalen och eventuellt gå fram i dödens redan varvet kvar om det går långsamt.

Sedan tror jag loppet vinns av antingen Global Investment (oavsett resa), eller den av Excallibur och Neo som kör i spets. Här blir ett sparlopp, eventellt spikar jag GI.
Reply
Posted: 2011-01-28 09:58:10

Became a member: 
Forum posts:
Senast infon jag fick om neo holmsminde så var tränaren helt plötsligt uppåt och skulle försöka ladda Svanstedt verkade också uppåt på excallibur och jag tolkade det som att han kör i spets och tror på hyfsad chans.

Detta gör att jag garderar globalen.

Känns som att nästan oavsett hur loppet blir kört så får Neo holmsminde en fin löpning och Global investment sitter i dödens. Men nu är det 1640m och Globalen kan vinna trots det, över 2140m hade han varit chanslös.

Väldigt intressant hur bra excallibur är också.....Men ganska säker på att ingen kan svara den i starten då det är en av sveriges startsnabbaste hästar. Gjorde en del ruggiga öppningar hos ludde.......
Reply
Posted: 2011-01-28 10:25:35
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Hade jag varit modig så hade jag spikat Neo holmsminde, tror riktigt mycket på hästen om kusken bara kör offensivt. Om uhrberg kört så hade jag nog spikat

Gillar inte Steen Juul, kört bort några av våra hästar tidigare också
Reply
Posted: 2011-01-28 11:12:15 Answer to: "Hade jag varit modig så hade jag spikat Neo holmsminde, tror r"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
vad skulle kusken tjäna på att köra offensivt då?

Betydligt bättre han kör till slut
Reply
Posted: 2011-01-28 11:14:21 Answer to: "vad skulle kusken tjäna på att köra offensivt då? "
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
tjäna? eventuellt få överta spets om svanstedt vill släppa, eller att hästen får en utvändig resa istället för att sitta fast invändigt? Tror nog att neo holmsminde kan vinna detta från dödens om den har en bra dag.
Reply
Posted: 2011-01-28 12:37:10

Became a member: 
Forum posts:

V 10, COLOMBIAN NECKTIE
Min loppanalys säger att Swept försöker hålla ut Excallibur och det kommer gå fort! Globalen lägger sig i dödens efter 800 meter, avlöser Neo, därmed hamnar Neo andra ytter. Tempot bedarrar och sen jäklar kommer det gå fort sista 500. Jag tror loppet står mellan Globalen, Neo och Colombian, men plockar med Excallibur också, om barfotabalansen gör hästen gott.
Reply
Posted: 2011-01-28 13:04:22 Edited(1): 2011-01-28 13:17:08 Answer to: "tjäna? eventuellt få överta spets om svanstedt vill slä"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
överta spets från 1an alternativt 3an? varför i hela fridens namn skulle de vara intresserade av att släppa till Neo?

Bara löjligt, enda han kan åstadkomma med en offensiv körning är att spoliera hästens chanser att sluta långt fram
Reply
Posted: 2011-01-28 13:16:42 Answer to: "överta spets från 1an alternativt 3an? varför i hela friend"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
Håller med, och jag tror inte att Juul laddar för spets med Neo. Antagligen hoppas han att Excallibur körs i ledning och globalen i dödens, så att han kan ligga i ytterspår och gå sista 3-400.
Reply
dujorha Posted: 2011-01-28 14:31:26 Answer to: "Håller med, och jag tror inte att Juul laddar för spets med Neo."

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja men han har inte så snabb häst från start o senariot kan bli att han får backa till 3:dje ut ! Tommy kan hålla upp sitt spår om han vill !!
Reply
1   2   3   [ 4 ]   5   6   7   8   9