1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
9
|
|
Posted: 2011-01-26 14:12:45  Tror inte ett dugg på Eriks !! Var hemskt dålig sist o det finns betydligt bättre form på en del andra hästar här..tex. Johans !! 
Answer to: "Tror inte ett dugg på Eriks !! Var hemskt dålig sist o det finn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Colombian vill ju inte vinna längre. SÅ den kan man ta bort.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 14:16:34
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kolla loppet sist med Flemming... inte imp. av henne från start alls... Örjans som ja inte tycker är så bra ut från spår ett lyckades hålla upp tack vare Örjan fick fart på hästen innan kurvan !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 14:19:37  Colombian vill ju inte vinna längre. SÅ den kan man ta bort.
Answer to: "Colombian vill ju inte vinna längre. SÅ den kan man ta bort."
|
|
Nja rätt lopp på rulle här o de får han så.. var bra sist tycker ja ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:22:37  Colombian vill ju inte vinna längre. SÅ den kan man ta bort.
Answer to: "Colombian vill ju inte vinna längre. SÅ den kan man ta bort."
|
Became a member:
Forum posts:
|
vill bobtail vinna då? kolla senaste årets starter, ingen vinnarskalle kvar på den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:24:01  Kolla loppet sist med Flemming... inte imp. av henne från start alls... Örjans som ja inte tycker är så bra ut från spår ett lyckades hålla upp tack vare Örjan fick fart på hästen innan kurvan !! 
Answer to: "Kolla loppet sist med Flemming... inte imp. av henne från start alls."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Är marshland inte snabb ut menar du? Nene. Inte alls. Med tanke på hur snabb Marshland och ändå "blev räddad av Örjan och kurvan" så ger ju det en hint om startsnabbheten hos STV. Nu har han innerspår och borde kunna hålla det tycker jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 14:25:57  Är marshland inte snabb ut menar du? Nene. Inte alls. Med tanke på hur snabb Marshland och ändå "blev räddad av Örjan och kurvan" så ger ju det en hint om startsnabbheten hos STV. Nu har han innerspår och borde kunna hålla det tycker jag.
Answer to: "Är marshland inte snabb ut menar du? Nene. Inte alls. Med tanke p&arin"
|
|
Kolla loppet på Färjestad igen du...Marshland håller på att förlora spets o kurvan räddar honom o Åke får plats att krypa ner... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:26:53  vill bobtail vinna då? kolla senaste årets starter, ingen vinnarskalle kvar på den.
Answer to: "vill bobtail vinna då? kolla senaste årets starter, ingen vinna"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
haha.. När blev det en tävling mellan CN och Bobtail? Jag ska ju spika Globalen och har bara sagt att om Globalen får gå i dödens så gynnar det Bobtail. Sen är det långt ifrån sagt att Bobtail vinner pga det. FOlke... Kliar det i fingrarna att ge igen eller?.
Sen skulle jag verkligen inte påstå att det är ngt fel på bobtails vinnarskalle. Den har inte bromsat sig ifrån en seger när den har haft toppform till skillnad från CN. Nuff said.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 14:30:42
|
|
Har räknat bort både Flemmings o Eriks här men de är ja de !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:32:51  Har räknat bort både Flemmings o Eriks här men de är ja de !! 
Answer to: "Har räknat bort både Flemmings o Eriks här men de är j"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Jag har räknat bort samtliga förutom Björns.. Men de e ja de.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:33:00  haha.. När blev det en tävling mellan CN och Bobtail? Jag ska ju spika Globalen och har bara sagt att om Globalen får gå i dödens så gynnar det Bobtail. Sen är det långt ifrån sagt att Bobtail vinner pga det. FOlke... Kliar det i fingrarna att ge igen eller?.
Sen skulle jag verkligen inte påstå att det är ngt fel på bobtails vinnarskalle. Den har inte bromsat sig ifrån en seger när den har haft toppform till skillnad från CN. Nuff said.
Answer to: "haha.. När blev det en tävling mellan CN och Bobtail? Jag ska ju "
|
Became a member:
Forum posts:
|
är det en ursäkt att inte vinna pga man inte har toppform? borde ha haft 2,3,4 fler segrar förra året där den fick allt servet och borde vunnit oavsett toppform eller inte. Nah, Bobtail kämpar, men vill inte vinna lopp längre.....
Lite småsugen på att spika Globalen också, om den nu kan ta av bakskorna vilket är troligt på halmstad. Är ju verkligen mycket bättre barfota bak.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:38:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur mycket bättre blir excallibur med 1 lopp i kroppen och barfota runt om? måste säkerligen bli 50 meter bättre för att vinna här. svårt......
Neo holmsminde öppnar blandat från start och Jull verkar inne på defensivt upplägg....
Lutar åt spik på en Global med barfota bak.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:40:58  Kolla loppet på Färjestad igen du...Marshland håller på att förlora spets o kurvan räddar honom o Åke får plats att krypa ner... 
Answer to: "Kolla loppet på Färjestad igen du...Marshland håller p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Hmm... ja... ögnade igenom loppet lite väl snabbt första gången. Tack.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 14:52:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Excallibur blir förmodligen överskattad (och lär väl stiga på strecken) pga ny regi hos Åke. Den har varit borta i tid och evigheter och har hunnit bli 9 år gammal. Och det var ju ingen stjärna hos Lutfi direkt heller. Visst. Den gjorde ett par bra lopp, men har för mig att den var (lite osäker här dock) ojämnt startsnabb och väldigt ojämn i formen (iofs som alla Lutfis hästar).
Om Åke tar spets och får Globalen utvändigt är Åke rökt. det är jag 100 på. Tar den spets enkelt och sedan får fuska bort loppet kan den vinna. Men det känns inte så troligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-27 11:09:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
|
Globalen borde ha toppchans här, speciellt om Flemming får spets. Oavsett så kommer det nog köras en del i början för att hitta ner. Tror det är en bra spik, men har inte bestämt mig ännu
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-27 11:29:13  Globalen borde ha toppchans här, speciellt om Flemming får spets. Oavsett så kommer det nog köras en del i början för att hitta ner. Tror det är en bra spik, men har inte bestämt mig ännu
Answer to: "Globalen borde ha toppchans här, speciellt om Flemming får spets"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Jag tycker du ska spika Globalen. Vid spelstopp så ligger den antagligen runt 50 % och det är kanon.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-27 11:34:13  Excallibur blir förmodligen överskattad (och lär väl stiga på strecken) pga ny regi hos Åke. Den har varit borta i tid och evigheter och har hunnit bli 9 år gammal. Och det var ju ingen stjärna hos Lutfi direkt heller. Visst. Den gjorde ett par bra lopp, men har för mig att den var (lite osäker här dock) ojämnt startsnabb och väldigt ojämn i formen (iofs som alla Lutfis hästar).
Om Åke tar spets och får Globalen utvändigt är Åke rökt. det är jag 100 på. Tar den spets enkelt och sedan får fuska bort loppet kan den vinna. Men det känns inte så troligt.
Answer to: "Excallibur blir förmodligen överskattad (och lär väl st"
|
|
Kamelen Excallibur har gått en 10-tid är visserligen gammal men enligt en del tränare så ska en häst stå på toppen vid ca: 70-75 starter o denna har gjort 64 starter i livet... ska finnas lite kräm kvar alltså o tittar man på fransoserna så ska de väl gå.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-27 11:40:12  Kamelen Excallibur har gått en 10-tid är visserligen gammal men enligt en del tränare så ska en häst stå på toppen vid ca: 70-75 starter o denna har gjort 64 starter i livet... ska finnas lite kräm kvar alltså o tittar man på fransoserna så ska de väl gå.. 
Answer to: "Kamelen Excallibur har gått en 10-tid är visserligen gammal men "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, GLOBAL INVESTMENT
S 1, SWEPT TO VICTORY
|
Har Åke avslöjat ngt om taktiken? Ledning eller släppa?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-27 11:43:38  Har Åke avslöjat ngt om taktiken? Ledning eller släppa?
Answer to: "Har Åke avslöjat ngt om taktiken? Ledning eller släppa?"
|
|
Vet inte... skulle ja ha kört så är det ledning som gäller !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-27 11:47:07
|
|
Åkes är väl ingen spik.. bara om han ser dunder ut då blir han de !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-27 11:49:30
|
|
Nu har vi kanske en grönisfight på gång o laddar Björn så kommer väl inte Åke o han i mål !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6