Vilket trav! Länge sedan jag såg han så fin..lirade faktiskt vinnare-kunde ej motstå när jag såg han i värmningen..
Örjan såg ju oxå otroligt nöjd ut - snygg bild när dom tog in närbliden på han
Tja skulle gärna göra dig sällskap men tyvärr !! Strålande trav o om de blir likadant om 14 dar så !! Måste gå lite mer framåt med Maha... Ready är ingen bluff !!
Om vi ska stå kvar med fötterna på jorden så ska vi nog komma ihåg att en toppad Ready Cash är minst 60 meter bättre än Nuit Torride som var tvåa här... Men det var riktigt roligt att se Maha så fin! Och det kan bli en riktigt rolig match i Pda!
Om vi ska stå kvar med fötterna på jorden så ska vi nog komma ihåg att en toppad Ready Cash är minst 60 meter bättre än Nuit Torride som var tvåa här... Men det var riktigt roligt att se Maha så fin! Och det kan bli en riktigt rolig match i Pda!
Tycker att du svävar iväg ordentligt. Visst var det bra gjort av Örjan. Men för att jag ska hylla honom till skyarna som du gör krävs det lite mer.. Har sett Robert Bergh lösa starten på minst lika bra sett flertalet gånger i frankrike.