[ 1
]
2
3
4
5
6
|
mattiask
|
Posted: 2011-01-11 20:09:09
|
Became a member: 2008-09-07
Forum posts: 23
|
Vet att det går att lira Vincennes på söndag. Maharajah osv, men går det och finns det någon sida där man kan spela via någon fransk sida (likt atg) ?
Så att man ev får bättre odds på vissa hästar.
Tacksam för svar och ledsen om jag startade i fel forum.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-11 20:56:05  Vet att det går att lira Vincennes på söndag. Maharajah osv, men går det och finns det någon sida där man kan spela via någon fransk sida (likt atg) ?
Answer to: "Vet att det går att lira Vincennes på söndag. Maharajah os"
|
Became a member:
Forum posts:
|
länge försökt på svar på det med, men verkar dystert
Det du kan göra är att maila anders lindqvist och fråga, han brukar bemöta på ett vänligt sätt
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-11 23:47:13
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-01-11 23:47:42  Vet att det går att lira Vincennes på söndag. Maharajah osv, men går det och finns det någon sida där man kan spela via någon fransk sida (likt atg) ?
Answer to: "Vet att det går att lira Vincennes på söndag. Maharajah os"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Spel på Vincennes sker i den franska poolen. Alltså de odds som man har på ATG är samma odds som i Frankrike. Om det var så du menade.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-12 12:12:02  länge försökt på svar på det med, men verkar dystert
Det du kan göra är att maila anders lindqvist och fråga, han brukar bemöta på ett vänligt sätt
Answer to: "länge försökt på svar på det med, men verkar dys"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det går väl inte att spela in i deras system PMU eller ? Fransosen verkar lite känslig med nätet ? 
|
|
Reply
|
|
mattiask
|
Posted: 2011-01-12 13:29:49
|
|
Gidde: Var inte så jag menade. Tänkte mest på att fransmännen inte är så pass pålästa om dom svenska hästarna som vi. Maharajah startar garanterat på söndag. Och dom ska ev köra barfota, och vore skoj att lira men i Sverige lär oddset vara riktigt lågt, mot vad det är i Frankrike, var mer så jag tänkte, hur man kan spela på en häst med franska odds (dvs på någon fransk sida).
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-01-12 16:48:24  Gidde: Var inte så jag menade. Tänkte mest på att fransmännen inte är så pass pålästa om dom svenska hästarna som vi. Maharajah startar garanterat på söndag. Och dom ska ev köra barfota, och vore skoj att lira men i Sverige lär oddset vara riktigt lågt, mot vad det är i Frankrike, var mer så jag tänkte, hur man kan spela på en häst med franska odds (dvs på någon fransk sida).
Answer to: "Gidde: Var inte så jag menade. Tänkte mest på att fransm&a"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Omsättningen i den franska poolen lär vara riktigt hög, säkert över 10 miljoner. Vi i Sverige står för några procent av den omsättningen så oddset lär du inte behöva vara orolig över.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 17:30:01  Gidde: Var inte så jag menade. Tänkte mest på att fransmännen inte är så pass pålästa om dom svenska hästarna som vi. Maharajah startar garanterat på söndag. Och dom ska ev köra barfota, och vore skoj att lira men i Sverige lär oddset vara riktigt lågt, mot vad det är i Frankrike, var mer så jag tänkte, hur man kan spela på en häst med franska odds (dvs på någon fransk sida).
Answer to: "Gidde: Var inte så jag menade. Tänkte mest på att fransm&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan väl lika gärna vara tvärtom? 
|
|
Reply
|
|
mattiask
|
Posted: 2011-01-12 18:08:12
|
|
Absolut kan det vara tvärtom, men det tror jag inte. Tror inte dom franska spelarna är lika pålästa om dom svenska hästarna, därmed så blir oddset bättre via dom franska spelbolagen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 18:08:30  Kan väl lika gärna vara tvärtom? 
Answer to: "Kan väl lika gärna vara tvärtom? ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, apelsiner kan vara blåa och blåbär och vara gula/orangea men så är det ju inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 18:29:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror nog att fransmännen känner till Maha ganska bra...men ska inte den köras prepare?
Hultman sa att han ville testa startsystemet o köras lugnt..kan ha fel.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 20:46:41  Tror nog att fransmännen känner till Maha ganska bra...men ska inte den köras prepare?
Hultman sa att han ville testa startsystemet o köras lugnt..kan ha fel.. 
Answer to: "Tror nog att fransmännen känner till Maha ganska bra...men ska in"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hästen ska köras fysiskt trött, men inte psykiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 22:57:21  Absolut kan det vara tvärtom, men det tror jag inte. Tror inte dom franska spelarna är lika pålästa om dom svenska hästarna, därmed så blir oddset bättre via dom franska spelbolagen.
Answer to: "Absolut kan det vara tvärtom, men det tror jag inte. Tror inte dom fra"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jovisst, men det känns ju inte som att de behöver vara pålästa på hästar som inte vinner?
Iofs är det större chans nu i Prix de Belgique än vad det är i Prix d'Amerique sen, nu vet man ju inte vilka som kör preparé osv, dessutom går ju Ready Cash ut i Prix Tenor de Baune istället.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 22:57:48  jo, apelsiner kan vara blåa och blåbär och vara gula/orangea men så är det ju inte.
Answer to: "jo, apelsiner kan vara blåa och blåbär och vara gula/orang"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har du varit på't igen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-12 23:59:05  Har du varit på't igen?
Answer to: "Har du varit på't igen?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
undrar jag med om dig, när du börjar ifrågasätta det sjävklara typ
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-13 00:09:41  undrar jag med om dig, när du börjar ifrågasätta det sjävklara typ
Answer to: "undrar jag med om dig, när du börjar ifrågasätta det s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varannan vatten vettu. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-13 00:11:18 Edited(1): 2011-01-13 00:12:07  Varannan vatten vettu. 
Answer to: "Varannan vatten vettu. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
rent spontant måste jag väll säga, är en jävla tur det då! 
Varannan saft? o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-13 01:01:58  rent spontant måste jag väll säga, är en jävla tur det då! 
Varannan saft? o(
Answer to: "rent spontant måste jag väll säga, är en jävla tu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, blir fint att både Ready Cash och Maharajah ska ut i helgen, då lär vi båda få vatten på kvarn så att det kan krigas och hetsas de två sista veckorna. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-13 01:06:39  Haha, blir fint att både Ready Cash och Maharajah ska ut i helgen, då lär vi båda få vatten på kvarn så att det kan krigas och hetsas de två sista veckorna. 
Answer to: "Haha, blir fint att både Ready Cash och Maharajah ska ut i helgen, d&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kanske  personligen hopaps jag bara ready cash imponerar för oddsets skull, Marre räknar jag inte med vinner direkt, kanske oddshöjande de med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-13 07:40:15  du kanske  personligen hopaps jag bara ready cash imponerar för oddsets skull, Marre räknar jag inte med vinner direkt, kanske oddshöjande de med.
Answer to: "du kanske :) personligen hopaps jag bara ready cash imponerar för odds"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej han kanske inte vinner, men han kan ju se bra ut på avstånd.. då har du ju vatten på kvarn iaf?  Vad som än händer i helgen lär du ju tro på Maharajah ändå?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6