1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2011-01-15 13:43:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mellby ticket blir svårslagen, den fege tar med favoriten med
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 13:53:13  Mellby ticket blir svårslagen, den fege tar med favoriten med
Answer to: "Mellby ticket blir svårslagen, den fege tar med favoriten med"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Inge kul lopp o när det pratas så mycket om P.A så.. är hästen verkligen en V75-vinnare även om det är ett skitlopp ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 13:57:35  Inge kul lopp o när det pratas så mycket om P.A så.. är hästen verkligen en V75-vinnare även om det är ett skitlopp ? 
Answer to: "Inge kul lopp o när det pratas så mycket om P.A så.. ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara till att spika G.K Trademark  inte mycket att snacka om.....
banan ser ju kanon ut.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 13:59:03  bara till att spika G.K Trademark  inte mycket att snacka om.....
Answer to: "bara till att spika G.K Trademark :D inte mycket att snacka om.....
bana"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, P.A.SURPRISE
S 6, P.A.SURPRISE
|
Spika en häst som värmer tveksamt? Neee. blev bara säkrare på min spik.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 14:01:35  bara till att spika G.K Trademark  inte mycket att snacka om.....
Answer to: "bara till att spika G.K Trademark :D inte mycket att snacka om.....
bana"
|
|
De är ett riktigt skitlopp o nu kommer väl Stolt gå till ledningen o släppa till Daniel.. va händer sedan ? Inget o de blir en speeduppgörelse... kan gå hur som helst då !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-15 14:03:11  Spika en häst som värmer tveksamt? Neee. blev bara säkrare på min spik.
Answer to: "Spika en häst som värmer tveksamt? Neee. blev bara säkrare p"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 3, G.K.TRADEMARK
S 3, G.K.TRADEMARK
|
Både tränare och kusk var ju nöjda med värmningen så det borde inte vara några problem. Tycker G.K. Trademark är omgångens överlägset bästa spik och 50% är underbart lågt.
När jag är såhär säker på en spik brukar de dock förlora väldigt ofta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:05:22  Inge kul lopp o när det pratas så mycket om P.A så.. är hästen verkligen en V75-vinnare även om det är ett skitlopp ? 
Answer to: "Inge kul lopp o när det pratas så mycket om P.A så.. ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan säkert vara med där framme, men har ingen feeling , stänger på de 2 jag tror mest på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:06:17  Både tränare och kusk var ju nöjda med värmningen så det borde inte vara några problem. Tycker G.K. Trademark är omgångens överlägset bästa spik och 50% är underbart lågt.
När jag är såhär säker på en spik brukar de dock förlora väldigt ofta 
Answer to: "Både tränare och kusk var ju nöjda med värmningen s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mellby ticket är en 5-6 gånger bättre än raden, tror den får visa det idag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:07:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
är väl bara 1 sak som talar mot tycker jag och det är om hästen blir hetsig........
Möter ju ett gäng skithästar och att STO från spår 11 med örjan. HAHAHA
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 14:08:11  Mellby ticket blir svårslagen, den fege tar med favoriten med
Answer to: "Mellby ticket blir svårslagen, den fege tar med favoriten med"
|
|
Om de kör utan skor på hästen så blir ju hon bättre men kan bli trött av banan men de är nog rätt att chansa !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:08:50  är väl bara 1 sak som talar mot tycker jag och det är om hästen blir hetsig........
Möter ju ett gäng skithästar och att STO från spår 11 med örjan. HAHAHA
Answer to: "är väl bara 1 sak som talar mot tycker jag och det är om h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, just örjan sitetr ju aldrig långt bak i loppen och kommer längst ute och vinenr med huvud..aldrig hänt...?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:09:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo visst har det hänt, men 9 av 10 ggr så sitter han sist invändigt hela vägen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:11:13  jo visst har det hänt, men 9 av 10 ggr så sitter han sist invändigt hela vägen 
Answer to: "jo visst har det hänt, men 9 av 10 ggr så sitter han sist inv&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo har man inget att köra med så, det har han idag, så det räcker å blir över i detta gänget
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 14:12:15
|
|
Banan ser bättre o bättre ut eller va tycker ni ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:14:00  jo har man inget att köra med så, det har han idag, så det räcker å blir över i detta gänget
Answer to: "jo har man inget att köra med så, det har han idag, så det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, 9 av 10ggr har han att köra med  TRO MIG!!!!!!!!!!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:19:09  haha, 9 av 10ggr har han att köra med  TRO MIG!!!!!!!!!!!!!
Answer to: "haha, 9 av 10ggr har han att köra med ;) TRO MIG!!!!!!!!!!!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, jag tror väll dig då!
Nu får du tro mig!
Idag blir det ingen defensiv körning, han är ute i angeläget ärende här, dvs att vinna loppet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:24:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.K.TRADEMARK
S 3, G.K.TRADEMARK
|
1)Seg ut, Visar inget av värde -nej tack
2) Snabb ut o kommer få bra position direkt,har haft otur en längre tid o äntligen bra spår.Rätt enkelt motstånd denna gång.Har fina avslutningar då jag kollat men 12,4/500 - suttit fast några gånger farlig idag.
3)Mycket startsnabb o tar garanterat ledningen här pga av spåret,har gått med hakar de senaste starterna o gynna lite av det mot andra i loppet - travade inte 100 sist men såg ju jätte fin ut över upploppet - pigg o fin o Daniel körde inget. Har avslutningar på 13 tider sista 500
4)Snabb ut men det är väl allt - nej
5)Hyggligt snabb ut o kanske laddas framåt för att få överta ledningen då 3-6 helst vill ha ryggar.Kan hålla till en plast kanske men inte mer.
6)Mycket snabb ut men tar sig inte förbi nr 3 om inte Daniel vill detta - tvivlar starkt på att Daniel släpper till. Senaste loppet fick man rygg ledaren o vann enkelt med sista 1000/15,6-500/14,2 5 pigg.
7)Hygglig ut men stor vingel risk o visar inget som gör den till en vinnare från detta spåret - nej
8) Seg ut o vinglar rejält - dock start o motståndet är inte av så hög klass så kanske Björn kör fram tidigt?Ska nog inte nonchaleras vid lite streckande,
9)Nej
10) Ludde har varit uppåt på denna de 2 senaste starterna o jag är inte helt främmande för att han felfri dyker upp bland dom 3-4 trots spåret.Men vinner knappast
119Sto från spår 11? _Visst det är en bra häst o det är betydligt lättare motstånd än vad hon är van att möta - man är nöjd med att få starta bakifrån så är självklar på min lapp.
Blir laddning på 2-3 händer här och både 3 och 6 går bäst i ryggar o frågan VEM som sitter i spets efter 5-600m.
Kan man klura ut det så har man nog vinnaren i ryggen på den - jag tror att GK Tradmark sitter i den ryggen o därför rankad etta.
Ja det var sista loppet o nu har jag gett er 12-14 timmar av mitt jobb som jag alltid lägger ner VARJE vecka.
Nu får vi se om man är rätt ute - svåraste är att hitta 2 bra spik som ska vinna!!
Lycka till
Rank:3-2-11-6-8-5-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:27:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
G.K trademark sitter i spets, gjort flera fina prestationer is pets tidigare.
Får vi se 1.13 sista 500 då? då är alla andra chanslösa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 14:28:38  G.K trademark sitter i spets, gjort flera fina prestationer is pets tidigare.
Får vi se 1.13 sista 500 då? då är alla andra chanslösa.
Answer to: "G.K trademark sitter i spets, gjort flera fina prestationer is pets tidigar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.K.TRADEMARK
S 3, G.K.TRADEMARK
|
Simb Mark Folke - se upp 
|
|
Reply
|
|