1
2
[ 3
]
4
5
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 11:35:39  Fast det kan väl omöjligt bli så blött som på Jägers? Banans hårdhet lär väl heller inte släppa om det blir ett par plusgrader? Krävs väl lite mer än så?
Answer to: "Fast det kan väl omöjligt bli så blött som på J&"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Verkar så men man skulle vilja ha sparkat lite i banan.. Ludde trodde på hakar o de ska de nog va iallafall bakskorna.. Ludde är ju en sympatisk person o kan han bara köra lite mera "kallt" alla norden så... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 11:39:04 Edited(2): 2011-01-15 11:39:49  Verkar så men man skulle vilja ha sparkat lite i banan.. Ludde trodde på hakar o de ska de nog va iallafall bakskorna.. Ludde är ju en sympatisk person o kan han bara köra lite mera "kallt" alla norden så... 
Answer to: "Verkar så men man skulle vilja ha sparkat lite i banan.. Ludde trodde"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kylan håller fortfrande "ok" banan kommer blir sämre ju längre dagen går, kan spela lotto istället
Livafarligt köra utan brodd
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 11:41:02  kylan håller fortfrande "ok" banan kommer blir sämre ju längre dagen går, kan spela lotto istället
Livafarligt köra utan brodd
Answer to: "kylan håller fortfrande "ok" banan kommer blir sämre j"
|
|
Kan du kila ner o sparka i gruset ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 11:43:10  Kan du kila ner o sparka i gruset ? 
Answer to: "Kan du kila ner o sparka i gruset ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
behövs ej springas å kikas , vet exakt hur det kommer se ut idag, riktigt jävla tråkigt, lägger 20min på v75 innan jag lämnar in en rad för att följa tävlingarna, får räcka gott å väl
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 11:45:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LOVE ABOVE
|
Livesändningar har inte börjat?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-15 11:46:21  Livesändningar har inte börjat?
Answer to: "Livesändningar har inte börjat?"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, SIMB MARK
|
12.00 va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 11:59:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, P.A.SURPRISE
|
dom har förberett sig bra om det skulle bli ett par plus. tror att banan blir fin.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 11:59:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LOVE ABOVE
|
Om man får tro banmästaren så ... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 12:03:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GENTLE ACTION
|
ATG LAJV HAR BÖRJAT.
Forsgren rekommenderar hakar runt om! Isiga Open Stretch-spår!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 12:27:26  behövs ej springas å kikas , vet exakt hur det kommer se ut idag, riktigt jävla tråkigt, lägger 20min på v75 innan jag lämnar in en rad för att följa tävlingarna, får räcka gott å väl
Answer to: "behövs ej springas å kikas , vet exakt hur det kommer se ut idag"
|
|
Skojade bara !! Lycka till idag Spanis ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 12:38:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LOVE ABOVE
|
tycker banan ser bra ut. hakar bak på det flesta idag är väl ingen svår gissning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 12:55:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, P.A.SURPRISE
|
läste nyss att Forsberg precis vart ute och känt på banan, den var fin men ganska hård, hakar är ett måste iaf.
"kan bli problem för många hästar. Viss hästar kanske kan gå barfota runt om, men då gäller det att inte köra i tredjespår där det är hårt. I dag är det viktigt att som spelare lista ut vilka hästar som är missgynnade av att gå med hakar, säger Lennart Forsgren. "
Vilka favoriter trivs inte med hakar, vart lite osäker på Ideal kemp nu, som gått barfota fram dom senaste starterna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 12:58:18  läste nyss att Forsberg precis vart ute och känt på banan, den var fin men ganska hård, hakar är ett måste iaf.
"kan bli problem för många hästar. Viss hästar kanske kan gå barfota runt om, men då gäller det att inte köra i tredjespår där det är hårt. I dag är det viktigt att som spelare lista ut vilka hästar som är missgynnade av att gå med hakar, säger Lennart Forsgren. "
Vilka favoriter trivs inte med hakar, vart lite osäker på Ideal kemp nu, som gått barfota fram dom senaste starterna
Answer to: "läste nyss att Forsberg precis vart ute och känt på banan, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara lägga 20min innan spelstop kolla vad tränarna säger, allt plugg man behöver göra på hela veckan
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-15 13:06:39  bara lägga 20min innan spelstop kolla vad tränarna säger, allt plugg man behöver göra på hela veckan
Answer to: "bara lägga 20min innan spelstop kolla vad tränarna säger, al"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Varför tycker du att banan är så dålig? Helt okej bana för årstiden tycker jag. Den är ju inte perfekt men att det blir som att spela lotto håller jag inte med om..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 13:14:50  Varför tycker du att banan är så dålig? Helt okej bana för årstiden tycker jag. Den är ju inte perfekt men att det blir som att spela lotto håller jag inte med om..
Answer to: "Varför tycker du att banan är så dålig? Helt okej ban"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, det har hållt sig precis på gränsen hela förmiddagen och morgonen temperarturen, misstänker att banan inte håller de sista loppen speciellt bra.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-15 13:17:55  nej, det har hållt sig precis på gränsen hela förmiddagen och morgonen temperarturen, misstänker att banan inte håller de sista loppen speciellt bra.
Answer to: "nej, det har hållt sig precis på gränsen hela förmidd"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Mycket möjligt att du har rätt. Så tror jag oxå att det kan bli. Kanske ska gå kort från början och strecka på i de sista loppen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 13:21:45 Edited(1): 2011-01-15 13:26:44  Mycket möjligt att du har rätt. Så tror jag oxå att det kan bli. Kanske ska gå kort från början och strecka på i de sista loppen...
Answer to: "Mycket möjligt att du har rätt. Så tror jag oxå att d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
temperaturen skulle ju bli några plus varnade smhi, men istället för det till under torsdagnatten och hela torsdagen och fredagen, först under fredagnatten började det bli mycket mildare och varit ca -1 hela natten och morgonen , hade det varit +1 så hade vi haft lervälling på åby, så lite skiljer det, och åby har verkligen haft marginalen på sin sida, nu kommér det ändå släppa en del sista v75loppen men komemr bli hyggligt i början
Nu han ju åby precis få bort all snö innan det han bli 0-+0,5 som det är nu så man slapp det värsta
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 13:25:02
|
|
Verkar som några provar här i 3:dje loppet barfota bak o runt om på några..Åkes o Magnus vi får se hur de går för dom.. har ju spår långt in så de kanske avgör balansen... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-15 13:37:37
|
|
Forsis är ärlig ? Flemming har känsla för hästar säger Forsis... mmm Flemming är ingen bankare o Forsis var en rejäl bankare !! Forsis släng dig i väggen skulle man vilja säga -Du har ingen känsla för hästar !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-15 13:41:23  Forsis är ärlig ? Flemming har känsla för hästar säger Forsis... mmm Flemming är ingen bankare o Forsis var en rejäl bankare !! Forsis släng dig i väggen skulle man vilja säga -Du har ingen känsla för hästar !! 
Answer to: "Forsis är ärlig ? Flemming har känsla för hästar s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja han snackar mkt ibland, men vad som helst bara jag slipper höra Nilsson, han är så korkad så man blir spyfärdig.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|