1
2
3
[ 4
]
5
6
7
|
|
Posted: 2010-09-30 10:45:26  Gooparna har bytt hö i stallet och skickar ut en varning.
Answer to: "Gooparna har bytt hö i stallet och skickar ut en varning."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINOTCHKA
S 4, NINOTCHKA
|
Vart hittar jag den informationen?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 11:06:38  Vart hittar jag den informationen?

Answer to: "Vart hittar jag den informationen?
:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article7872891.ab
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 11:40:50  http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article7872891.ab
Answer to: "http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article7872891.ab"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINOTCHKA
S 4, NINOTCHKA
|
Tack så mycket. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 13:11:04  klart man får vara oerhört nöjd när hästen kammar hem 0:- i prispengar efter 100mil tur & retur
Answer to: "klart man får vara oerhört nöjd när hästen kammar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SKULLY GULLY
|
 klart man får vara oerhört nöjd när hästen kammar hem 0:- i prispengar efter 100mil tur & retur
Kul kille.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-30 16:42:56   klart man får vara oerhört nöjd när hästen kammar hem 0:- i prispengar efter 100mil tur & retur
Kul kille.
Answer to: "klart man får vara oerhört nöjd när hästen"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Många som gör sådana resor o kammar noll !! Transport bidraget är då välkommet !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 18:20:09 Edited(1): 2010-09-30 18:32:46  Många som gör sådana resor o kammar noll !! Transport bidraget är då välkommet !! 
Answer to: "Många som gör sådana resor o kammar noll !! Transport bidr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINOTCHKA
S 4, NINOTCHKA
|
det transportbidraget är inte fett,3000 eller 4000kr där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 19:37:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
visar flemming upp mathilde i samma form som starterna innan är det 10 extra åskådare på banan. det blir att kriga om andra priset. tror åke blir nöjd med rygg på flemming och kör in 100k. men det är ju bara min teori.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 20:59:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Fram och baklänges 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 23:46:32  visar flemming upp mathilde i samma form som starterna innan är det 10 extra åskådare på banan. det blir att kriga om andra priset. tror åke blir nöjd med rygg på flemming och kör in 100k. men det är ju bara min teori.
Answer to: "visar flemming upp mathilde i samma form som starterna innan är det 10"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINOTCHKA
S 4, NINOTCHKA
|
tror inte helelr åke är så intresserad av att köra ihjäl hästen när det är 2 veckor till sto sm, mathilde får nog klara sig från att bli uppäten ett tag till , om hon är riktigt bra på lördag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 08:20:16  tror inte helelr åke är så intresserad av att köra ihjäl hästen när det är 2 veckor till sto sm, mathilde får nog klara sig från att bli uppäten ett tag till , om hon är riktigt bra på lördag
Answer to: "tror inte helelr åke är så intresserad av att köra ih"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Bra info !
Tack.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 09:29:40  tror inte helelr åke är så intresserad av att köra ihjäl hästen när det är 2 veckor till sto sm, mathilde får nog klara sig från att bli uppäten ett tag till , om hon är riktigt bra på lördag
Answer to: "tror inte helelr åke är så intresserad av att köra ih"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Strykning som gynnar favoriten ?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-01 09:38:36  Strykning som gynnar favoriten ?
Answer to: "Strykning som gynnar favoriten ?"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
S 1, HEPBURN BROLINE
|
Jo och Skully som kommer ner ett snäpp (o är ruskigt snabb ut).
Nu börjar ju strecklistorna sätta sig lite o jag tycker det ser helgalet ut. Konstiga favoriter överallt utom här typ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 09:45:57  Jo och Skully som kommer ner ett snäpp (o är ruskigt snabb ut).
Nu börjar ju strecklistorna sätta sig lite o jag tycker det ser helgalet ut. Konstiga favoriter överallt utom här typ..
Answer to: "Jo och Skully som kommer ner ett snäpp (o är ruskigt snabb ut).
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Det blir konstiga streck% också med det nya "Bara 7 rätt" systemet. Har inte forskat i exakt hur det påverkar strecken men tydligen så ser favoriterna ut att vara mindre streckade är dom är i verkligheten ? I sånt fall är M.T spelad på typ 90% nu o det låter ju konstigt det med.Rent logiskt borde det ju vara tvärtom dvs att det ser ut att vara fler streck än vad det är i verkligheten ?
Borde inte Erik ladda ordentligt för att få rygg på Tröjborg eller blir Skully het som en spis då?
Om det blir lite körning är M.T så stenklar så det blir löjligt att gardera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 10:26:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SKULLY GULLY
|
Skully Gully är inte så dålig att hon bara ska vara streckad på 13% här. Jag tycker hon är spikvärd.
Ingen omöjlighet att hon leder runt om om Erik trycker av ordentligt från start. Hon kan mycket bättre från spets än vad hon visade de första starterna efter skadeuppehållet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 11:03:44  Skully Gully är inte så dålig att hon bara ska vara streckad på 13% här. Jag tycker hon är spikvärd.
Ingen omöjlighet att hon leder runt om om Erik trycker av ordentligt från start. Hon kan mycket bättre från spets än vad hon visade de första starterna efter skadeuppehållet.
Answer to: "Skully Gully är inte så dålig att hon bara ska vara streck"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, NINOTCHKA
S 4, NINOTCHKA
|
Finns inte en chans att Skully tar sig förbi Ninotchka i starten..tror inte Åke vill släppa till henne heller utan OM han släpper är det ENDAST till Tröjborg.
Skully är och förblir en uppskriven liten vekling..tyvärr är det så.
Har sgat det förrut o det hon gjort är att hon slog skithästen Device med en "enorm" speed och efter detta loppet har den lilla Skully av någon anledning blivit en elithäst...jag fattar inget!?
Men det är fritt att spika vem man vill.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-01 11:39:22  Finns inte en chans att Skully tar sig förbi Ninotchka i starten..tror inte Åke vill släppa till henne heller utan OM han släpper är det ENDAST till Tröjborg.
Skully är och förblir en uppskriven liten vekling..tyvärr är det så.
Har sgat det förrut o det hon gjort är att hon slog skithästen Device med en "enorm" speed och efter detta loppet har den lilla Skully av någon anledning blivit en elithäst...jag fattar inget!?
Men det är fritt att spika vem man vill.
Answer to: "Finns inte en chans att Skully tar sig förbi Ninotchka i starten..tror"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
S 1, HEPBURN BROLINE
|
Hehehe Device elitstatus smittade av sig på Skully?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 14:18:01  Skully Gully är inte så dålig att hon bara ska vara streckad på 13% här. Jag tycker hon är spikvärd.
Answer to: "Skully Gully är inte så dålig att hon bara ska vara streck"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Tror tyvärr att det är just en omöjlighet att hon leder runt om. Däremot kan hon överaska med rätt ryggresa men jag har frågetecken för skallen på henne numera. Är hon i gammal god form så speedar hon förbi många till slut men spik ?
Om man garderar så tycker jag den ska vara med.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-01 15:01:00  det transportbidraget är inte fett,3000 eller 4000kr där
Answer to: "det transportbidraget är inte fett,3000 eller 4000kr där"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
"Ändå något" sa ja som kommer från Åmål !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 15:02:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
Nu är har hon yom fått ännu bättre läge SOS
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-01 17:42:19  Strykning som gynnar favoriten ?
Answer to: "Strykning som gynnar favoriten ?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MATHILDE TRÖJBORG
|
det är väl klart det gynnar flemming att inte behöva hitta ner i första sväng. för hans del är det bara låta startkanoneran köra första 400 för att sedan köra till.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6