1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2010-09-10 08:04:18
Answer to: "Pappa Olle skräller :D(L)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 6, ANDOVERANDOUT
|
Haha klanke :P Den hade ju inte en suck mot Twins Vilda senast de två möttes och nu är det ännu bättre hästar med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 08:19:22 Edited(2): 2010-09-10 11:23:33  Nej det blir lite konstigt iomed att jag inte visste hur man ändrade...men nu vet jag o ändrar raskt.
Answer to: "Nej det blir lite konstigt iomed att jag inte visste hur man ändrade.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GAMAY RIBB
|
Jaså.. hur gör man då... man är ju inte sämre än att man kan ändra sig på tre fyra dagar... vilket jag gjort ... jag menar alltså hur man ändrar sitt vinnartips.....

TRIAL AND ERROR..
försök, försök, försök, försök och till sist går det... hä hä
Jag luskade ut problemet efter många om och men...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 10:17:43  Jaså.. hur gör man då... man är ju inte sämre än att man kan ändra sig på tre fyra dagar... vilket jag gjort ... jag menar alltså hur man ändrar sitt vinnartips.....

Answer to: "Jaså.. hur gör man då... man är ju inte sämre &a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 6, ANDOVERANDOUT
|
Bara att välja en annan häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 10:51:30  Bara att välja en annan häst.
Answer to: "Bara att välja en annan häst."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 1, GAMAY RIBB
|
Ja det gick ju lätt och bra. Ibland missar man det uppenbara, gäller speciellt för trav ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 11:25:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
|
Jag e tillbaka på min första tanke, och efter rådslagning med farsan spikar vi här med, blir Andoverandout
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 11:52:14  Jag e tillbaka på min första tanke, och efter rådslagning med farsan spikar vi här med, blir Andoverandout
Answer to: "Jag e tillbaka på min första tanke, och efter rådslagning "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, KYLIE MOORE
S 6, ANDOVERANDOUT
|
Tre-åringar vinner inte så ofta på V75 brukar man ju få höra, och det stämmer. Men dom förlorar inte alls lika mkt när det gäller stolopp. Där är skillnaden inte så stor.
Det enda som oroar när det gäller nr 6 är att nr 1 kommer tokköra i början, vilket öppnar för skräll i loppet.
Väldigt synd att Gossips Queen blev struken. Trodde lite på den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 12:14:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
|
Håller med helt, 1an som man oroar sig lite för, väldigt snabb ut, men det är också 6an som spetsade från springspår för ett par starter sedan ganska överlägset, och hade iaf slutat på plats senast om han hade fått fritt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 12:35:47  Bara att välja en annan häst.
Answer to: "Bara att välja en annan häst."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GAMAY RIBB
|
+++++ ATT UPPGRADERA... det gjorde jag inte i början...
Wise guy....

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 14:45:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 1, GAMAY RIBB
|
En sak man kan tänka på här är att det är just den här typen av lopp som det blir flest omstarter i. Kort o ston o volt. Nästan garanti på 2-3 omstarter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 15:30:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
|
Har några funderingar här. Gamay ribb ska gå med skor bak nu, hur mkt påverkar det egentligen, för att hon ska vara snabbare i starten säger dom.
Sen har jag inte sett någon balans info om favoriten? alla lopp han vunnit har han gått barfota, senast hade han bakskor, nån som har info på det?
Och fly high kemp ska gå med dojjor nu, har vunnit med det tidigare, men var ju överlägsen senast barfota, nån som kollat skillnader i lopparkivet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 15:39:26  Har några funderingar här. Gamay ribb ska gå med skor bak nu, hur mkt påverkar det egentligen, för att hon ska vara snabbare i starten säger dom.
Sen har jag inte sett någon balans info om favoriten? alla lopp han vunnit har han gått barfota, senast hade han bakskor, nån som har info på det?
Och fly high kemp ska gå med dojjor nu, har vunnit med det tidigare, men var ju överlägsen senast barfota, nån som kollat skillnader i lopparkivet?
Answer to: "Har några funderingar här. Gamay ribb ska gå med skor bak "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 6, ANDOVERANDOUT
|
Gamay har ju gått barfota i stort sett hela sin karriär. Aldrig med skor bara bak så svårt att säga. Normalt sätt blir det väl lite sämre när en hästv som är van att gå barfota får på sig skor?
Andoverandout såg ju riktigt fin ut senast som fastlås så samma balans som förr gången bör inte vara problem om det nu blir så, däremot verkar skor runt om inte vara till belåtenhet för damen.
Fly High Kemp avgjorde ju snyggt med skor på V75 för tre starter sedan så gör nog inte så stor skillnad, bara någon tiondel kanske...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-10 17:39:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 1, GAMAY RIBB
|
Slutsats:
1. Gamay Ribb har öppnat riktigt vasst bakom bilen men inte lika snabbt i volt. Har inte heller bevisad form efter 2 klena lopp.6 Andoverandout borde kunna få ledningen och det enda som talar emot är orutinen men hon är en väldigt vettig häst för sin ålder.
Risken för omstarter gör ändå att jag garderar med 1,10,12. Söker man en häst som kan vinna men som inte är så hårt streckad är det 7 Wishful Boko. Läget plus skor gör att jag chansar bort 13.
Statistiskt sett vinner 1 av de 4 mest streckade den här typen av lopp väldigt ofta och att hoppas på jätteskräll är nog ingen ide.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 08:34:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SAINT ANN
|
Tycker saint ann känns lite bortglömd. Det är ett givet skrällstreck för mig iaf
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-11 11:01:22
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Fly High Kemp fixade 130 000 åt mej i förra starten så den får ett streck trots att jag tror att den får svårt att vinna nu.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 12:23:57  Fly High Kemp fixade 130 000 åt mej i förra starten så den får ett streck trots att jag tror att den får svårt att vinna nu.. 
Answer to: "Fly High Kemp fixade 130 000 åt mej i förra starten så den"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kul Tommie !! Grattis i efterhand !! Tyvärr missande ja för en tid sedan en stor summa när ja inte lämna in med henne o hon gav 50 gånger på Åby.. de tog några veckor att komma över !! Kanonhäst är de o ja har följt henne mycket för ja vet vilken kapacitet det är i hästen ! Nu står hon svårt till men hon är given !! Sist höll det på att gå galet när hon fick galopperande häst i knät o kusken är inte optimal på den hästen tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 13:23:43  Tycker saint ann känns lite bortglömd. Det är ett givet skrällstreck för mig iaf
Answer to: "Tycker saint ann känns lite bortglömd. Det är ett givet skr&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har kollat en del forum här och där... du är banne mig den förste som nämner den....
AJ AJ...
Har liksom försvunnit i hanteringen.....

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-09-11 13:35:27
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Elaine ser bra ut o kanske det löser sig från spåret !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 14:25:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TWINS VILDA
|
Gamay Ribb SKA köras i ledningen.
Björn vill oxå till spets..
Dagens stenklara är....Twins
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 14:51:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 1, GAMAY RIBB
|
Tror inte Björn laddar så länge för ledningen? Han kan vinna bakifrån också.Kanske vill överta efter en stund ?
Fly High Kemp kanske kan vinna ändå? Fast det inte ska gå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 14:53:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ANDOVERANDOUT
S 1, GAMAY RIBB
|
hmm dom sa att favoriten inte värmde så bra idag ?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|