1
2
3
[ 4
]
|
tommie
|
Posted: 2009-07-11 17:31:10  ja ja ja ja ja jag har hört det där snacket minst 1000 ggr av dig,bara en massa undanflyker och skit från dig
var det inte du som sa att santana ås skulle säkert ta en längd på scarlets aino????    
och vart är alla andra som också sa,santana tar säkert en längd på scarlets aino
tycker han har besvisat tillräckligt för mig,att spöa finders keeper ,jaded,standpoint och alla andra så räcker det fint för mig
drar på glatt humör på semester nu i två och en halv vecka så ni lär väl bli överlyckliga när ni slipper mig och minha prognoser om scarlets ainos lopp om att han säkert vinner(vilket han också gjorde)
Ha en skön sommar aspan och alla andra och se till att scarlets är i lika bra form när jag kommer tillbaka också 
Answer to: "ja ja ja ja ja jag har hört det där snacket minst 1000 ggr av dig"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 9, FINDERS KEEPERS
|
Ganska självklart att Santana inte tar en längd när han inte laddas... Känns som att du har haft ganska många bortförklaringar nät Scarlets har torskat oxå... Men det var skönt att scarlets fick en vinst! Det var han värd! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-11 17:33:15  Ganska självklart att Santana inte tar en längd när han inte laddas... Känns som att du har haft ganska många bortförklaringar nät Scarlets har torskat oxå... Men det var skönt att scarlets fick en vinst! Det var han värd! 
Answer to: "Ganska självklart att Santana inte tar en längd när han inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han var ju överlägsen. Finders va kass. Bra spik. Hade hellre sett att finders vunnit då sjuan hade givit mer, men det var ju inga pengar att tala om direkt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-11 17:34:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, STANDPOINT
S 8, STANDPOINT
|
Det var ju en straffspark mot öppet mål, kom ihåg att jag sa att vinner han inte det här loppet så är det lika bra att lägga av.
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-07-11 17:46:55 Edited(1): 2009-07-11 17:47:55
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
jag tror inte ens du själv kommer ihåg allt dumt du säger
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-11 17:56:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, STANDPOINT
S 8, STANDPOINT
|
Jag säger mycket saker, men det är roligt att provocera, speciellt min käre vän angående scarlets aino.
Eller går det inte att se att loppet var avgjort redan när startlistan kom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-11 18:37:27  Jag säger mycket saker, men det är roligt att provocera, speciellt min käre vän angående scarlets aino.
Eller går det inte att se att loppet var avgjort redan när startlistan kom.
Answer to: "Jag säger mycket saker, men det är roligt att provocera, speciell"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag vet att du tycker om att provocera mig din lille rackare ,jag ska nog ha tag på dig nån dag ska du se 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-07-11 20:33:05
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, STANDPOINT
S 1, SCARLETS AINO
|
Scarlets Aino vann redan i spårlottningen. Att vara i toppform och sitta i spets samtidigt som samtliga motbud sitter på skitlägen bevisar kanske inte att det är en bättre häst. Däremot var ju Finders dålig. Borde ju kunnat bättre ifrån ryggen.
Byter Scarlet spår med någon av de seriösa motbuden är han chanslös.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|