1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2009-07-08 11:46:43  fan att det finns sånna som tror att en bronsdivisonshäst tar en längd på en av sveriges bästa sprinter finns inte i min värld.Och jaded vinner inte han heller,troligtvis en galopp ,ska han vinna ska han ha en smörresa isf.Den enda jag är rädd för i dagsläget är den där banditen som alltid smyger med och avgör sista 50 metrarna,det kan va riktigt irriterande ibland
Answer to: "fan att det finns sånna som tror att en bronsdivisonshäst tar en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FINDERS KEEPERS
S 1, SCARLETS AINO
|
Det är fullt möjligt, micke
Finders Keepers är ingen dålig häst, och dessutom sitter ju Kung Åke i sulkyn.. Nepp, det här vinner Finders
Scarlet eldar på i spets, och Finders i rygg. Sen när upploppet kommer så *BANG!*
''Scarlets Aino i ledning med Finders Keepers i rygg och en trött Jaded tappar benen efter en hård resa i dödens. Sundberg börjar se orolig ut, för här kommer stumma ben, och HÄR kommer Finders Keepers! Scarlets Aino! Finders Keepers! Sida vid sida, Finders Keepers sträcker på sig, och vinner gör Finders Keepers med Åke Svanstedt i sulkyn!!''
Jag borde kanske hänga med i ''Värsta raffet'', eller vad tror ni?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-08 12:05:19  Det är fullt möjligt, micke
Finders Keepers är ingen dålig häst, och dessutom sitter ju Kung Åke i sulkyn.. Nepp, det här vinner Finders
Scarlet eldar på i spets, och Finders i rygg. Sen när upploppet kommer så *BANG!*
''Scarlets Aino i ledning med Finders Keepers i rygg och en trött Jaded tappar benen efter en hård resa i dödens. Sundberg börjar se orolig ut, för här kommer stumma ben, och HÄR kommer Finders Keepers! Scarlets Aino! Finders Keepers! Sida vid sida, Finders Keepers sträcker på sig, och vinner gör Finders Keepers med Åke Svanstedt i sulkyn!!''
Jag borde kanske hänga med i ''Värsta raffet'', eller vad tror ni?? 
Answer to: "Det är fullt möjligt, micke
Finders Keepers är ingen d&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej tycker jag inte du borde
tyvärr är det stor risk att det blir så som du sgr,den där banditen kommer inte köra en jävla meter innan upploppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-08 12:09:10 Edited(1): 2009-07-08 15:24:40
|
Became a member:
Forum posts:
S 1, SCARLETS AINO
|
Jaded tål väl iaf tuffa upplägg... Tycker ni ska kolla lite lopp han gjort...
Läser dock att detta är en förberedelse inför hugo Åbergs... Frågan är väl då om örjan styr fram i dödens iom att scarlets kommer hålla bra tempo...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-08 18:49:57  fan att det finns sånna som tror att en bronsdivisonshäst tar en längd på en av sveriges bästa sprinter finns inte i min värld.Och jaded vinner inte han heller,troligtvis en galopp ,ska han vinna ska han ha en smörresa isf.Den enda jag är rädd för i dagsläget är den där banditen som alltid smyger med och avgör sista 50 metrarna,det kan va riktigt irriterande ibland
Answer to: "fan att det finns sånna som tror att en bronsdivisonshäst tar en"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, JADED
S 1, SCARLETS AINO
|
Är santana ås en bronshäst?? När blev han det?? Vf skulle inte en bronshäst kunna ta spets från en "elithäst"?? Ryan Trot är ingen elit men han kan ta spets närsomhelst mot vem som helst??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-08 22:03:44  Är santana ås en bronshäst?? När blev han det?? Vf skulle inte en bronshäst kunna ta spets från en "elithäst"?? Ryan Trot är ingen elit men han kan ta spets närsomhelst mot vem som helst??
Answer to: "Är santana ås en bronshäst?? När blev han det?? Vf sku"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja,santana ås är en brons häst!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-08 22:27:06  ja,santana ås är en brons häst!
Answer to: "ja,santana ås är en brons häst!"
|
V 11, JADED
S 1, SCARLETS AINO
|
Sett till insprungna pengar ja:P Startar man i Guld är man en gdhäst enligt mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-08 22:48:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, STANDPOINT
S 8, STANDPOINT
|
Jaded, Santana Ås, den ena kommer bli tokhet i spets eller dödens, den andra har ju sysslat förut med omotiverade galopper, och skött sig exemplariskt ett tag, kan finnas en risk att han fått tillbaka vad det nu var som gjorde att han hoppade till höger och vänster för någon säsong sedan. ont i benen brukar det vara.
Standpoint tror de skall vara förbättrad med loppet i Gävle i kroppen.
Först i mål odiskvalificerad vinner detta lopp.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-07-09 04:22:29
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, SCARLETS AINO
S 1, SCARLETS AINO
|
Jag ansluter mig till Scarlets Aino.. SoS..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 09:38:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FINDERS KEEPERS
S 1, SCARLETS AINO
|
Vill ha med många även här...får söka spik nr 2 i annat lopp känns det som...getingbo!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 10:03:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
andy:Ja så du tkr latitud och alla andra skithästar som fått prova guld är guld hästar.Knappast,man ska iaf ha 2 milalr på kontot för att va guld häst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 10:10:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,5 mille för att vara guldhäst.
Men man kan ju vara startsnabb även om man är bronsis??
Eller har jag missuppfattat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 10:50:00  1,5 mille för att vara guldhäst.
Men man kan ju vara startsnabb även om man är bronsis??
Eller har jag missuppfattat?
Answer to: "1,5 mille för att vara guldhäst.
Men man kan ju vara startsnab"
|
Became a member:
Forum posts:
|
absolut att man kan det,har jag inte sagt något men santana ås är inte tillräclkligt snabb från start till att ta spets från scarlets aino
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-07-09 11:28:50
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 9, FINDERS KEEPERS
|
Santana tar absolut en längd på Scarlets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 11:35:09
|
Became a member:
Forum posts:
S 1, SCARLETS AINO
|
Norskt i stället för stängt på santana nu pga av att han blir för het och drar iväg...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-09 12:41:11  absolut att man kan det,har jag inte sagt något men santana ås är inte tillräclkligt snabb från start till att ta spets från scarlets aino
Answer to: "absolut att man kan det,har jag inte sagt något men santana ås "
|
V 11, JADED
S 1, SCARLETS AINO
|
Jo du skrev "fan att det finns sånna som tror att en bronshäst kan ta en längd på en av sveriges bästa sprinters".... Latitud har visat att han duger i guld med en smygresa...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 14:17:39 Edited(1): 2009-07-09 14:19:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
om santana kommer förbi så spetsar väl rimligtvis finders inom kort efter start, finders åt ju nästan upp scarlet till frukost när han stod bakom förra året och då ryggar väl åke hellre santana och santana släpper sen till finders.
jaded i dödens på finders och är finders lika bra som sist när han sprang skiten ur jaded så vinner finders.
med rätt lopp kan dessutom både standpoint och latitud komma före jaded. även colombian har kapacitet att knäppa jaded.
både ronden och sydsvenskan spikar scarlets aino. fast han på sds har aldrig mer än tre rätt när utdelnigen går över 10 000.
själv är jag inne på att leta bland 1-5-spårs-hästarna här för jätteskräll här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 14:47:25  om santana kommer förbi så spetsar väl rimligtvis finders inom kort efter start, finders åt ju nästan upp scarlet till frulkost när han stod bakom förra året och då ryggar väl åke hellre santana och santana släpper sen till finders.
jaded i dödens på finders och är finders lika bra som sista när han sprang skiten ur jaded så vinner finders.
med rätt lopp kan dessutom både standpoint och latitud komma före jaded. även colombian har kapacitet att knäppa jaded.
både ronden och sydsvenskan spikar scarlets aino. fast han på sds har aldrig mer än tre rätt när utdelnigen går över 10 000.
Answer to: "om santana kommer förbi så spetsar väl rimligtvis finders i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer santana ås förbi scarlet i starten lovar jag att jag inte kmr säga ett ord till om scarlet och inte skriva mer här på forumet
nyckel:Finders åt inte upp scarlet till frukost som du sa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 14:47:32  om santana kommer förbi så spetsar väl rimligtvis finders inom kort efter start, finders åt ju nästan upp scarlet till frulkost när han stod bakom förra året och då ryggar väl åke hellre santana och santana släpper sen till finders.
jaded i dödens på finders och är finders lika bra som sista när han sprang skiten ur jaded så vinner finders.
Answer to: "om santana kommer förbi så spetsar väl rimligtvis finders i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer santana ås förbi scarlet i starten lovar jag att jag inte kmr säga ett ord till om scarlet och inte skriva mer här på forumet
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-07-09 15:09:02
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 9, FINDERS KEEPERS
S 1, SCARLETS AINO
|
Finders Keepers ryggar Santana Ås ? isf måste ju Goop ladda med Yorktown Gunner som har visat kanonform och då blir det körning där framme mellan 1,2,3 och Finder Keepers får loppet ?
Hur som helst Jaded hinner inte fram i dödens från bricka 11 över 1640m ? och då vinner åke detta SPIK på Finders KEEPERS !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-09 15:18:19  kommer santana ås förbi scarlet i starten lovar jag att jag inte kmr säga ett ord till om scarlet och inte skriva mer här på forumet
Answer to: "kommer santana ås förbi scarlet i starten lovar jag att jag inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, scarlets springer ju fortfarande så han blev ju bara nästan uppäten...
   åke tog väl halva skinkan eller nåt...
visst höll åke på att åka förbi scarlet från bakspår? det vill jag iaf minas att jag minns mycket väl (har inget arkiv för tillfället)? med fritt fram tror jag definitivt han hinner förbi även från bakspår. visst är scarlet snabb ut men han vinner ju dessutom typ bara ett lopp om året, så det känns inte som en särskilt säker vinnare ens från spår 1.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|