1
2
[ 3
]
4
|
tommie
|
Posted: 2008-10-10 23:29:09  Med lite vin i kroppen, så känns detta lopp mer öppet än tidigare. Storfavoriten 2 Fama Currit fick stryk från ledningen senast i comebacken och börjar väl bli lite gammal va?
4 Butterfly Player känns omotiverad som andrahandare, trots Örjan i vagnen. Walmann nöjd med en slant.
3 Riva Del Sole är mitt bud, men måste bevisa nu, då hon inte vunnit ännu i år på 11 starter!
8 Debbie Brodda låter det mycket bra på trots spåret, om jag får tolka Stig H. som jag vill. Kan vara rysaren i loppet.
6 Ecupos Bitte har ännu inte vunnit mot liknande motstånd och får stå tillbaka i tipsen.
5 Dame Arrow har absolut kunnande att speeda ner fältet om hon får sitt lopp, och är på topp för dagen. Streckas tidigt om man garderar loppet.
10 Lovely Conch har en optimistisk tränare, som man inte får ta för noga på orden. Men faktum är att hon kan speeda väldigt bra om tempot varit det rätta och kan skrälla med maxklaff.
9 Days Of Glory är en bra häst med fel förutsättningar. Är startsnabb och därmed missgynnad av läget. Rygg på Fama kan ju dock visa sig vara ett lyckodrag i slutändan. Storfidus. Jag tror dock att hon går bäst i ledningen.
Answer to: "Med lite vin i kroppen, så känns detta lopp mer öppet än tidigare. Stor"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Bra jobbat! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 00:14:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, FAMA CURRIT
|
dalmaset säger att han med lite vin ikroppen tycker det känns som ett öppet lopp. Jag vågar efter lite vin i kroppen sticka ut hakan och ta bort RDS från mitt system (risk för dumstrut men men)
Tror RDS får dödens och har hemskt svårt att se henne vinna därifrån. RDS chans att vinna loppet (förutom att spetsa vilket jag INTE tror) är väl ryggen på Fama men där är väl Björns tillräckligt snabb för att täcka upp??
Har ej bestämt mig ännu men spik på Fama eller 5 hästar blir det för mig. RDS i dödens kan öppna för någon annan än Fama och RDS, Lovely Conch??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 00:51:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har en magkänsla att 11. AUSA T.Y.C.kommer att avgöra till
slut när Fama+ R.D.s har kört mot varandra .(Magen är stor!)
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-10-11 01:01:17  dalmaset säger att han med lite vin ikroppen tycker det känns som ett öppet lopp. Jag vågar efter lite vin i kroppen sticka ut hakan och ta bort RDS från mitt system (risk för dumstrut men men)
Tror RDS får dödens och har hemskt svårt att se henne vinna därifrån. RDS chans att vinna loppet (förutom att spetsa vilket jag INTE tror) är väl ryggen på Fama men där är väl Björns tillräckligt snabb för att täcka upp??
Har ej bestämt mig ännu men spik på Fama eller 5 hästar blir det för mig. RDS i dödens kan öppna för någon annan än Fama och RDS, Lovely Conch??
Answer to: "dalmaset säger att han med lite vin ikroppen tycker det känns som ett öp"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Jag tror inte du behöver vara orolig att RDS får rygg på ledaren. Hörde att Horpestad inte vill ha rygg ledaren för Riva kunde inte växla tempo tillräckligt för att kunna utnyttja OS. Så det finns stor risk att det blir som du tror att Riva Trycker på Fama och öppnar för någon annan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 10:54:47  Jag tror inte du behöver vara orolig att RDS får rygg på ledaren. Hörde att Horpestad inte vill ha rygg ledaren för Riva kunde inte växla tempo tillräckligt för att kunna utnyttja OS. Så det finns stor risk att det blir som du tror att Riva Trycker på Fama och öppnar för någon annan.
Answer to: "Jag tror inte du behöver vara orolig att RDS får rygg på ledaren. Hörde"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
hmm.. svårtsvårt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 10:56:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-10-11 11:13:06
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Blir alltid så, när jag spikar Fama eller Camilla, så vinner dem aldrig. Sedan när jag garderar dem så vinner dem varje gång -.-
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-10-11 11:18:11
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 2, FAMA CURRIT
|
Fama Currit vinner nog.. RDS gick väl bara bra i frankrike en gång i tiden men sen då? ne bort med den.. dessutom tror jag inte Horpestad kommer gasa för att sänka Fama då han nog är nöjd med ett andrapris..
Debbie tror jag hamnar för illa till och ses aldrig med chans under loppet..
Däremot OM det skulle bli körning där framme och Horpestad blir en killer då skulle jag vilja ha med Dame Arrow, men jag tycker Fama är en bra spik då hon troligtvis bara vinner det här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 12:17:11  Fama Currit vinner nog.. RDS gick väl bara bra i frankrike en gång i tiden men sen då? ne bort med den.. dessutom tror jag inte Horpestad kommer gasa för att sänka Fama då han nog är nöjd med ett andrapris..
Debbie tror jag hamnar för illa till och ses aldrig med chans under loppet..
Däremot OM det skulle bli körning där framme och Horpestad blir en killer då skulle jag vilja ha med Dame Arrow, men jag tycker Fama är en bra spik då hon troligtvis bara vinner det här..
Answer to: "Fama Currit vinner nog.. RDS gick väl bara bra i frankrike en gång i tide"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
Ångrat mig totalt idag.. Ecupos Bitte vinner på os.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 12:27:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sådär, då är det säkrat att Fama hamnar under 77 % på spelet. Då är det en spik, inte någon bra sådan, men en spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 12:36:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Debbie måste med på en seriös kupong om man garderar.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-10-11 13:10:28
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Ja fick en härlig känsla för den nyss också
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 13:32:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
11. AUSA T.Y.C. barfota runt om enl. Åbytravet
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-11 14:19:33
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Fy fan... 8 streck utan att hitta vinnaren... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 14:20:54  Fy fan... 8 streck utan att hitta vinnaren... 
Answer to: "Fy fan... 8 streck utan att hitta vinnaren... :("
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 14:21:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DAME ARROW
|
vad sa jag vek jävla skithäst som får bestämma hur den vill
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 14:21:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
haha jag undrar vem det var som har valt Soraya laday på oddsjakten snacka om förkrossande ledning!!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-11 14:23:26
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Vi verkar vara i gott sällskap iaf. Ingen av de inskrivna systemen som hade streck för den...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 14:27:34  Vi verkar vara i gott sällskap iaf. Ingen av de inskrivna systemen som hade streck för den...
Answer to: "Vi verkar vara i gott sällskap iaf. Ingen av de inskrivna systemen som had"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
nejnej.. men såg att Kacke82 hade med den på V75 kungen  (på systemet) .
Debbie Brodda spikas på allt nästa gång, även om det är i stentuff konkuranns 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-11 14:31:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, FAMA CURRIT
|
Open stretch= Orättvisa vinnare!!!
Det är fan inte rätt att en häst som körs passivt ska få chansen. Inte så jävla konstigt att Sjunnesson vinner. Han kan fan bara dra i vänster tömmen.
BORT MED SKITET!!!!
Dålig förlorare får ni gärna kalla mig men att torska mot en sämre häst som sitter o fiser i rygg är fan inte rättvist....hade absolut inte sagt något om min spik (Fama Currit) förlorat mot en häst som anföll från kön som tex. Debbi Brodda som var bäst i loppet!!!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|