1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2008-10-08 19:03:33  vi ska ta i beaktning att de endast är spelat för 900 tusen.. mycket kan ändras.
Ofta är man fel ute när man försöker kolla strecken tidigare än fredagkväll (20 mille spelat)
Butterfly Player kommer till exempel max ligga på 6-7 %, nu är den på 27%.
Riva Del Sole lär hamnar runt 30%
Answer to: "vi ska ta i beaktning att de endast är spelat för 900 tusen.. mycket kan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
Dame Arrow rensar i kuponghögarna.. men debbi Brodda har varit grym i nyregi och ska inte glömmas, har riva toppform kan den mycket väl krossa allt och hedersmärren fama currit ska givetvis med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-08 20:09:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, FAMA CURRIT
|
Riva Del Sole har galopperat de två senaste starterna. Känns som om det finns stor risk att det händer igen om hon laddas för mycket. Butterfly Player från framspår med Örjan.....ohh I like it!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-08 20:43:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Riva del sole tar knappast 1 längd på fama currit och precis som dasse säger så har hon galopperat en hel del senaste tiden och i sin karriär när hon laddats i början. Tror Horpestad är MER än nöjd med vinnarhålet på fama currit och open stretch till slut.....
sedan blir det ett 2 hästarslopp mellan RDS och fama currit med fördel för fama currit som har 1 längd tillgodo på uploppet och ger sig grymt sällan från spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-09 19:30:48 Riva del sole tar knappast 1 längd på fama currit och precis som dasse säger så har hon galopperat en hel del senaste tiden och i sin karriär när hon laddats i början. Tror Horpestad är MER än nöjd med vinnarhålet på fama currit och open stretch till slut.....
sedan blir det ett 2 hästarslopp mellan RDS och fama currit med fördel för fama currit som har 1 längd tillgodo på uploppet och ger sig grymt sällan från spets.
Answer to: "Riva del sole tar knappast 1 längd på fama currit och preci"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
Tycker att Fama Currit inte har någon som helst segervilja längre utan viker ner sig som ett korthus när det blir allvar, (förutom dom lopp hon är på absolut topp)..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-09 20:14:25  Tycker att Fama Currit inte har någon som helst segervilja längre utan viker ner sig som ett korthus när det blir allvar, (förutom dom lopp hon är på absolut topp)..
Answer to: "Tycker att Fama Currit inte har någon som helst segervilja längre utan vi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, AUSA T.Y.C.
|
det var ju ett snyggt utlåtande... en helgardering kaka
klart hästar kan vika ner sig om dom inte är på topp.
men visst håller jag med många "ovan".
Hon e inte så grym från start som man ibland tror. Missar troligen dock inte spetsen här (men det trodde jag inte Beanie MM skulle göra iheller  )
Sen kan Ingves få dämpa rejält, och då vinner hon bara, annars får hon sträcka vapen mot många som gärna skär linjen först
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 15:27:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Svårt att tyda balansen på 11 Ausa T.Y.C. som kan vara ett skrällbud om hon går barfota. Enligt Aftonbladet går hon barfota runt om som vanligt, men enligt ViTippas senaste nytt-info, måste hon gå med skor, vilket är ett minus.
NÃ¥gon som vet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 15:37:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Barfota runt om nu på 3 Riva Del Sole=plus!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 15:55:49  Barfota runt om nu på 3 Riva Del Sole=plus!
Answer to: "Barfota runt om nu på 3 Riva Del Sole=plus!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
Stall Puro tror att Fama ska vara bättre nu och väl när hon är på topp så är hon väl huvudet högre en sina medtävlande här.. låter bra.. dock orolig för att hon ska vika ner sig sådär, men det har hon enbart gjort med takter!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 17:29:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man ser på hur strecken är just nu så är Fama ingen bra spik. Allt över 77 % garderas, i alla fall i det här loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 19:05:37  Om man ser på hur strecken är just nu så är Fama ingen bra spik. Allt över 77 % garderas, i alla fall i det här loppet.
Answer to: "Om man ser pÃ¥ hur strecken är just nu sÃ¥ är Fama ingen bra spik. Allt Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECUPOS BITTE
|
Lås på 2,3.. den som har råd tar 2,3,5,8.. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-10 20:19:03
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Debbie Brodda 24 ggr på Unibet. Slängde in en hundring direkt! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 20:21:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DAME ARROW
|
Då får du hoppas de står i nåt liknande imorgon om hon skulle vinna 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-10 20:25:34
|
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Lär väl sjunka lite men startoddset känns ju helt felsatt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 20:26:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, DAME ARROW
|
Ni som tänkt ta 4-5 hästar i det här loppet måste ta med 5 Dame Arrow. Kan spurta riktigt bra om hon får rätt lopp och 3 % lockar ju helt klart!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 21:30:58 Edited(1): 2008-10-10 21:32:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas jag har rätt som förra veckan när jag varnade för Askö Toy
jag säger glöm inte 11. AUSA T.Y.C. Uhrberg Thomas
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 22:58:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fama currit har väl alltid floppat i första starten efter vila och sedan gått mycket bra i sin 2.a start........
Men jag låser loppet på fama currit+RDS......
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-10 23:10:19
|
V 8, DEBBIE BRODDA
|
Fama kan mycket väl vinna men jag tycker inte den har imponerat i år. Framför allt verkar det vara sisodär med moralen nu för tiden. Jag tror Debbie och Riva kan knäcka henne från dödens. Förhoppningsvis blir det överpace och någon lågprocentare jag har med kan speeda till vinst... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 23:15:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Med lite vin i kroppen, så känns detta lopp mer öppet än tidigare. Storfavoriten 2 Fama Currit fick stryk från ledningen senast i comebacken och börjar väl bli lite gammal va?
4 Butterfly Player känns omotiverad som andrahandare, trots Örjan i vagnen. Walmann nöjd med en slant.
3 Riva Del Sole är mitt bud, men måste bevisa nu, då hon inte vunnit ännu i år på 11 starter!
8 Debbie Brodda låter det mycket bra på trots spåret, om jag får tolka Stig H. som jag vill. Kan vara rysaren i loppet.
6 Ecupos Bitte har ännu inte vunnit mot liknande motstånd och får stå tillbaka i tipsen.
5 Dame Arrow har absolut kunnande att speeda ner fältet om hon får sitt lopp, och är på topp för dagen. Streckas tidigt om man garderar loppet.
10 Lovely Conch har en optimistisk tränare, som man inte får ta för noga på orden. Men faktum är att hon kan speeda väldigt bra om tempot varit det rätta och kan skrälla med maxklaff.
9 Days Of Glory är en bra häst med fel förutsättningar. Är startsnabb och därmed missgynnad av läget. Rygg på Fama kan ju dock visa sig vara ett lyckodrag i slutändan. Storfidus. Jag tror dock att hon går bäst i ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 23:25:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DAYS OF GLORY
|
Någon som vet om Ecupos Bitte skall gå barfota ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-10 23:28:17  Någon som vet om Ecupos Bitte skall gå barfota ?
Answer to: "Någon som vet om Ecupos Bitte skall gå barfota ? "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, RIVA DEL SOLE
|
Jo, hon ska gå barfota runt om igen.
|
|
Reply
|
|