1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-08-22 20:35:08  Om Claes svar Juul så vinner nog nr 7 Kassio Roland tror jag
Answer to: "Om Claes svar Juul så vinner nog nr 7 Kassio Roland tror jag"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, KASSIO ROLAND
|
håller med fullt o klart
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-22 22:06:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Brian Key vinner om spets striden blir för utdragen. Annars hästen som tar spets. 1,2,3,4 är stensäkert.
PS har fortune access visat något alls sen han vann i silverdivisonen som bronshäst i vintras ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-22 22:21:39  Brian Key vinner om spets striden blir för utdragen. Annars hästen som tar spets. 1,2,3,4 är stensäkert.
PS har fortune access visat något alls sen han vann i silverdivisonen som bronshäst i vintras ?
Answer to: "Brian Key vinner om spets striden blir för utdragen. Annars hästen som ta"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja senast var han väl ok tycker jag. slog en sån häst som hoof beats som 2 a i en silver final
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-08-23 01:11:04  ja senast var han väl ok tycker jag. slog en sån häst som hoof beats som 2 a i en silver final
Answer to: "ja senast var han väl ok tycker jag. slog en sån häst som hoof beats som"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, KORVET KLINTHOLM
|
Visst men fick inte Fortune Acess ett softlopp i vinnarhålet o Hoof Beats jobbigt i dödens?
Eller minns jag fel? Känns kanske inte riktigt rättvist..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 10:32:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KORVET KLINTHOLM
|
Korvet spets och slut. Spikas alla dar i veckan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 11:49:20  Korvet spets och slut. Spikas alla dar i veckan
Answer to: "Korvet spets och slut. Spikas alla dar i veckan"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, EXCLUSIVE DUST
|
Har kommit fram till ett troligt loppscenario..
J Muscles spetsar och får korvetten på utsidan det blir en kollosal snabb öppning och dessa fortsätter att köra sedan lugnar dem ner sig men J Muscles är knallhet med korvetten på utsidan.. dessa är slagna på upploppets början och vem brukar vinna i smyg dueller.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 15:00:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, DAYS OF GLORY
|
jag har lämnat in 3 dubblar idag dd1 alla hästar dd2 Cash hammering är den ena dd1 Justin Gatlin dd2 Alla hästarna och sedan 50kr rak 4-2.det är bara att rygga.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|