Became a member:
Forum posts:
|
Måste ha en spik här eller i avd 6... Inne på antingen Fearless Kemp eller Hey Mr Millionaire, vad tycker ni?
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
V 12, SPRITE ÅS
|
Faen lämnade in ett litet system igår med 1&3 men nu blir jag mer och mer inne på att Sprite Ås vinner det här ganska enkelt.. lär göra ett till system under dagen.. 
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, FEARLESS KEMP
|
Fearless tycker jag är det bättre alternativet då spetschansen är mkt större. 14% lockar
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, SIMB TYRANT
|
Fast FEARLESS har väl inte imponerat i år? Jag skulle spikat MILLIONAIRE av dom 2 men jag brukar heller inte ha så många rätt på V75 
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, GIDDE T.H.
|
dagens näst bästa drag fearless
|
V 6, FEARLESS KEMP
|
Fearless Kemp har aldrig bommat spets från framspår och var tex i sitt livs tredje start spelad till 13 för en 10 mot Fools Gold. Stallet är positiva nu efter att ha ändrat träningsupplägget och lagt på ett halvstängt huvudlag. Hade vunnit med lucka senast.
Lirar hårt på vinnarspelet nu. 4:e raka spetssegern denna omgången...
|
V 6, FEARLESS KEMP
|
Nån som inte galloperade...? Jo Nybrinks drag...
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, FEARLESS KEMP
|
Såg mer ut som en galopplopp. Inte många hästar som travade !
För övrigt så hade de spikat Tradewind D på OK-macken jag besökte strax före två. Säkert många lyckliga andelsvinnare !
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NICE EKO
|
fan vad tråkigt detta lopp var.. varför gick inte fredrik pedersen fram med spirite ås?
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BERETTA AVANTI
|
ja blev lite dyngrak förlåtälskling. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, CIEL DE PROVENCE
|
Hehe??
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, GIDDE T.H.
|
bullseye....inte ens en fylla ursäktar sånt där språk. Tvätta munnen med såpa när du vaknar och skärp till dig, vi vill inte ha någon lekstuga här, nog med folk utan hjärnceller här som bara sabbar och larvar sig. lallare är bara förnamnet. 
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SPRITE ÅS
|
Idiot
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, TRADEWIND D.
|
unfun.
kritik i allmänhet är jag för, gärna hårda ord, men en serie sängord är ganska under bältet.
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NICE EKO
|
... märkligt sagt av han..
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, GIDDE T.H.
|
Precis....hårt men hjärtligt...eller lite sarkasstisk ironi gärna, men bebis språk, ej önskvärt.
|