1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-04-03 17:30:25  Beretta avanti vinner på klass.. Han har haft låg puls efter varje lopp och aldrig sprungit sig trött.. Varit lite flegmatisk ibland men svarat ärligt varje gång.. Även om det är ett rätt så hyggligt gäng borde hon kunna runda de här också..
Enda som möjligen kommer upp i samma klass är gidde t.h. men han fick ett tufft lopp förra veckan och såg heller inte som bäst ut så det känns helt klart som ett avslag här med täta starter..
Answer to: "Beretta avanti vinner på klass.. Han har haft låg puls efter varje lopp o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SPRITE ÅS
|
obahagligt många galopphästar här... kanske är felanmälda...
kollar på http://www.voltstart.se/ och dom ser ju helt livsfarliga ut. här kan man väl inte spika?!
goop borde väl klara starten? hans häst verkar inte totalt galoppgalen i volt: inga galopper på 5 starter. 5, 11 och 12 klarar sig bra också. dom andra galopperar ju i typ hälften av alla voltlopp.
och knappt några rikstotstarter på hästarna...
nej. här kan inte jag plocka hästar. får bli följa john...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-03 20:45:48 Edited(1): 2008-04-03 20:46:05  obahagligt många galopphästar här... kanske är felanmälda...
kollar på http://www.voltstart.se/ och dom ser ju helt livsfarliga ut. här kan man väl inte spika?!
goop borde väl klara starten? hans häst verkar inte totalt galoppgalen i volt: inga galopper på 5 starter. 5, 11 och 12 klarar sig bra också. dom andra galopperar ju i typ hälften av alla voltlopp.
och knappt några rikstotstarter på hästarna...
nej. här kan inte jag plocka hästar. får bli följa john...
Answer to: "obahagligt många galopphästar här... kanske är felanmälda...
kolla"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, SIMB TYRANT
|
Jag ska redan nu utse CIEL DE PROVENCE till veckans mest överstreckade. Han har bara mött skit och gjort ett riktigt bra lopp. Senast vann han mycket pliktskyldigt det förmodligen billigaste loppet i år och jag skulle bli MYCKET förvånad om han vinner detta. Allt över 15% är för mycket,med risk att få äta upp det på lördag
Det givna förstabudet tycker jag är BERETTA AVANTI som troligtvis mosar CIEL från dödens alla dagar i veckan. Skrällbudet heter SIMB TYRANT som gjort det riktigt bra sedan han kom till Bergh.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-03 21:23:47  Jag ska redan nu utse CIEL DE PROVENCE till veckans mest överstreckade. Han har bara mött skit och gjort ett riktigt bra lopp. Senast vann han mycket pliktskyldigt det förmodligen billigaste loppet i år och jag skulle bli MYCKET förvånad om han vinner detta. Allt över 15% är för mycket,med risk att få äta upp det på lördag
Det givna förstabudet tycker jag är BERETTA AVANTI som troligtvis mosar CIEL från dödens alla dagar i veckan. Skrällbudet heter SIMB TYRANT som gjort det riktigt bra sedan han kom till Bergh.
Answer to: "Jag ska redan nu utse CIEL DE PROVENCE till veckans mest överstreck"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hehe Soberano, den lirade jag plats på till 2.45!
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-03 21:28:21  Hehe Soberano, den lirade jag plats på till 2.45!
Answer to: "Hehe Soberano, den lirade jag plats på till 2.45!"
|
Forum posts: 7100
V 9, SIMB TYRANT
|
CIEL? Med tanke på hur strecken och antagligen också spelet kommer se ut så är det väl ett bra odds på den och den kan nog ramla in på en plats men jag tror som sagt inte den vinner och på V75 så är det ju dessvärre vinnarna som röknas... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-03 21:34:38  CIEL? Med tanke på hur strecken och antagligen också spelet kommer se ut så är det väl ett bra odds på den och den kan nog ramla in på en plats men jag tror som sagt inte den vinner och på V75 så är det ju dessvärre vinnarna som röknas... 
Answer to: "CIEL? Med tanke på hur strecken och antagligen också spelet kommer se ut "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jao, men tror den har bättre chans än du tror. Men 30-35 % kanske är i värsta laget, 15-20 hade varit fint. Outsider i alla fall.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-04-04 01:55:23
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, CIEL DE PROVENCE
|
Tror jag hage haft större chans om det funnits ett P75.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 02:11:19  Tror jag hage haft större chans om det funnits ett P75.. 
Answer to: "Tror jag hage haft större chans om det funnits ett P75.. ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SPRITE ÅS
|
Skulle val inte vara nagon omojlighet att starta ett sadant spel
10:- per rad (ungefar som VALBETALANDE V3) men nu plats istallet for V
Had ju varit ett kul sidospel...sorry people, vet att det e out of the question) var bara tvungen att kommentera.
Sprite As - hyfsat bortglomd nu... tva hastars las sager jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 13:15:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Prima_Crille har du någonsin sett Björn släppa spets?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-04 15:02:39
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Om Sprite ås nu ska vara den kanon som många snackar om så ska han väl kunna vinna mot sådana här hästar? även från spår 12.......Ser ut som en mycket fin häst och har en riktigt fin stam så det ska bli med nöje att följa hästen.
Nytt huvudlag på Gidde T.H, är också en högkapabel travare som ska ha bra chans om den fungerar, tveksamt med så täta starter.
Fearless Kemp är intressant annars, började karriären lovande och såg lysande ut som fastlåst senast, snabb ut och fint spår, se upp!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-04 16:03:58
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, FEARLESS KEMP
|
Tror också mkt på Fearless Kemp. Har aldrig bommat spets från framspår och var tex i sitt livs tredje start spelad till 13 för en 10 mot Fools Gold. Stallet är positiva nu efter att ha ändrat träningsupplägget och lagt på ett halvstängt huvudlag. Hade vunnit med lucka senast.
Gidde TH är svårt att veta var man har. Helstängt nu vilket de tror är positivt men förmodligen skor nu vilket är ett minus... Är väl ändå given på kupongen.
Ciel de Provence sämst rygg ledaren och Goop... Måste med!
Sprite Ås är mkt kapabel för klassen.
Beretta Avanti visade vinnarskalle senast men har haft dåliga träningsförhållanden sen dess.
Tradewind varnar en toppformad Nybrink för.
Jag har egentligen ingen aning vem som vinner och kommer gardera för så mycket som jag har råd med. Tipsettan till hetaste spetskandidaten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 16:45:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, KRYCKA
|
Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp! 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-04 16:50:13
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, FEARLESS KEMP
|
Jag tror den har en tolftedels vinstchans ungefär...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 17:01:57  Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp! 
Answer to: "Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp!:S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, KRYCKA
|
 Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp!
Krycka såg sylvass ut inför sin senaste start och jag spikade henne på V65. I loppet skötte hon sig dock inte alls och galopperade direkt för att sedan styras av banan efter att ha lunkat ett varv runt banan. Men hon såg så fin ut att det är ett klart förstastreck för mig i loppet.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-04 17:30:29   Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp!
Krycka såg sylvass ut inför sin senaste start och jag spikade henne på V65. I loppet skötte hon sig dock inte alls och galopperade direkt för att sedan styras av banan efter att ha lunkat ett varv runt banan. Men hon såg så fin ut att det är ett klart förstastreck för mig i loppet.
Answer to: "Vad tror ni om 11 Krycka? Örjan upp!
Krycka såg sylvass"
|
Forum posts: 5430
V 12, SPRITE ÅS
|
Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var totalt chanslös mot Sprite Ås när dom möttes 15/2 trots att Krycka fick bestämma i spets så vann Sprite Ås åkandes.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 20:04:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, SPRITE ÅS
|
Både ettan och sexan kommer att laddas för spets, och bägge vill köra där. Med lite tur blir det en utdragen spetskörning och trötta hästar till slut. Då kommer 12 Sprite Ås och rundar korvkiosken i sista sväng, och tar ner allihop med en virvlande finish. Storfavorit förra gången och fjärdehandare idag. Omgångens bästa spik?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 21:57:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, FEARLESS KEMP
|
Jag tror stenhårt på Fearless Kemp! Då vet ni....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 09:16:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, TRADEWIND D.
|
Oddsjakten: Tradevind D
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 10:09:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, FEARLESS KEMP
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 10:31:12  Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var totalt chanslös mot Sprite Ås när dom möttes 15/2 trots att Krycka fick bestämma i spets så vann Sprite Ås åkandes.
Answer to: "Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var totalt"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, KRYCKA
|
 Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var totalt chanslös mot Sprite Ås när dom möttes 15/2 trots att Krycka fick bestämma i spets så vann Sprite Ås åkandes.
Jag hävdar att Krycka är mycket bättre bakifrån.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-05 10:45:16   Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var totalt chanslös mot Sprite Ås när dom möttes 15/2 trots att Krycka fick bestämma i spets så vann Sprite Ås åkandes.
Jag hävdar att Krycka är mycket bättre bakifrån.
Answer to: "Krycka kan självklart vinna. Men man ska komma ihåg att Krycka var"
|
Forum posts: 5430
V 12, SPRITE ÅS
|
Det är möjligt.
|
|
Reply
|
|