1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2012-03-31 18:16:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
art on line 8a idag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 22:01:58 Edited(1): 2012-03-31 22:04:23  art on line 8a idag 
Answer to: "art on line 8a idag;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp, han vart inget bra, thats life? Men det finns inte på värlskartan att man tar med tex quality control före på systemet, det är bara dåligt spelat. Att Art on line hade en dålig dag är sådant som händer...... Quality control hittar man enbart om man helgarderar systemet då det inte fanns ett skit som talade för den hästen. Ingen bevisad form, 1 start på 1 år, bortvald av tränaren..............
Beatles tar jag med mig annars, riktigt fin insats där!
v75 gick åt helvete, tvilling spelen gjorde det till en bra dag 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 09:53:46 Edited(3): 2012-04-01 10:18:02  Idag blev det bara 48 st 5 rätt på 2 system och är jävligt besviken  att man lämnar bort vinnarna i dom 2 sista avdelningarna fast dom hade topp 3 tider och bra spår.alltid lätt efteråt.bättre lycka nästa gång.
Answer to: "Idag blev det bara 48 st 5 rätt på 2 system och är jäv"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Gräm dig inte så mycket..många har en likadan bild...formen på dessa hästar var diffus o dom fick optimala resor..helgardering eller någon reducerad variant kanske klarar detta..
Såg om loppet..finfin stallkörningen mellan Ingves o Åke...Ingves väntar med att gå fram o sedan när Åke vänder på huvudet o ser Ingves så går han ut o ger ryggen..syns såå tydligt i ATG-play..."Snyggt" !! 
Synd om Veijo som hamnade i maskin när Johnny trodde han körde en stjärna... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 11:14:23  Gräm dig inte så mycket..många har en likadan bild...formen på dessa hästar var diffus o dom fick optimala resor..helgardering eller någon reducerad variant kanske klarar detta..
Såg om loppet..finfin stallkörningen mellan Ingves o Åke...Ingves väntar med att gå fram o sedan när Åke vänder på huvudet o ser Ingves så går han ut o ger ryggen..syns såå tydligt i ATG-play..."Snyggt" !! 
Synd om Veijo som hamnade i maskin när Johnny trodde han körde en stjärna... 
Answer to: "Gräm dig inte så mycket..många har en likadan bild...forme"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Johnny hamnade i dödens, självklart testar han för spets när dem kört hårt där framme då. Vinner inte detta från dödens oavsett, då kan han lika bra testa.
Veijos styrning som var tveksam tycker jag.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 11:23:08  Johnny hamnade i dödens, självklart testar han för spets när dem kört hårt där framme då. Vinner inte detta från dödens oavsett, då kan han lika bra testa.
Veijos styrning som var tveksam tycker jag.......
Answer to: "Johnny hamnade i dödens, självklart testar han för spets n&a"
|
|
Din analys är tveksam... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 16:29:37  Din analys är tveksam... 
Answer to: "Din analys är tveksam...:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
vilken analys? det var fakta som jag skrev....... om du har kollat loppet?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 16:48:56  vilken analys? det var fakta som jag skrev....... om du har kollat loppet?
Answer to: "vilken analys? det var fakta som jag skrev....... om du har kollat loppet?"
|
|
Jösse ta på dig glasögonen...Veijo hamnade i maskin när Johnnys stannade som fan o hans val att släppa när Johnnys kom farande gör dom flesta kuskar..kan ju vem som helst se..du verkar lite "marig" för att va snäll... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 18:25:44  Jösse ta på dig glasögonen...Veijo hamnade i maskin när Johnnys stannade som fan o hans val att släppa när Johnnys kom farande gör dom flesta kuskar..kan ju vem som helst se..du verkar lite "marig" för att va snäll... 
Answer to: "Jösse ta på dig glasögonen...Veijo hamnade i maskin nä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad är problematiken? förstår inte vad du yrar om?
Johhny kör helt rätt, veijos styrning är lite mer tveksam då han har en häst han trodde mycket på. Men jag hänger absolut inte veijo för att han släppte då johnny hade en bra häst och favoriten. Dock brukar inte veijo bry sig om sådant......
men vad är det som var en "felaktig" analys och jag behöver glasögon för? allt jag skrev var ju fakta. Johnny kör till och får spets av veijo.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 19:01:15 Edited(1): 2012-04-01 19:04:32  vad är problematiken? förstår inte vad du yrar om?
Johhny kör helt rätt, veijos styrning är lite mer tveksam då han har en häst han trodde mycket på. Men jag hänger absolut inte veijo för att han släppte då johnny hade en bra häst och favoriten. Dock brukar inte veijo bry sig om sådant......
men vad är det som var en "felaktig" analys och jag behöver glasögon för? allt jag skrev var ju fakta. Johnny kör till och får spets av veijo.......
Answer to: "vad är problematiken? förstår inte vad du yrar om?
Johhn"
|
|
Tja..rätt meningslöst o hålla igång med dig..Veijo fick köra ordentligt för spetsen eftersom han startade längs ut o han fick snacka lite med Åke..o så säger du att han kör tveksamt efter ha släppt till Johnny som körde som fan..  Ja säger att Veijo hade inget flyt o "hamnar i maskin" vanligt att säga så i branschen.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|