1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2012-03-29 14:20:01   jag ska ta av mig tomteluvan när du frågar mig om globalsn insats näst senats? makes no sense
Hmm.. Lite Aspbergertendenser nu. Om du ursäktar. Jag frågade dig kanske rent formellt om hans insats näst senast. Men med lite social begåvning hade du kunnat upptäcka att frågan var retorisk som ett svar på den kommentar du gjorde när jag argumenterade för Online.
 men jag godtar din ursäkt på förhand så vi kan gå vidare.
Så bra.
 jag tycker online for godkänt sist för sin insats, vinenr inte på liknande insats på lördag
Tack! Äntligen ett vettigt inlägg från dig i denna tråd.
Answer to: "jag ska ta av mig tomteluvan när du frågar mig om globals"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej nu är du inte helt objektiv, du ställde en fråga och ett /flera välformulerade svar tillbaka. synd att du inte kan se att de inläggen är vettiga och mer i överkant.
nej föstod inte att den va retorisk då hästen sprang en bit ifrån sitt kunnande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:20:52  nej nu är du inte helt objektiv, du ställde en fråga och ett /flera välformulerade svar tillbaka. synd att du inte kan se att de inläggen är vettiga och mer i överkant.
nej föstod inte att den va retorisk då hästen sprang en bit ifrån sitt kunnande.
Answer to: "nej nu är du inte helt objektiv, du ställde en fråga och et"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vettiga hade dom kanske varit om Globalen hade varit med i detta lopp .. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:22:17  Vettiga hade dom kanske varit om Globalen hade varit med i detta lopp .. 
Answer to: "Vettiga hade dom kanske varit om Globalen hade varit med i detta lopp .. ;"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha så om du ställer frågor om globalen, ska jag svara på hur afrikas BNP ser ut kommande 5 åren då för att svaret ska vara vettigt? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:24:32  jaha så om du ställer frågor om globalen, ska jag svara på hur afrikas BNP ser ut kommande 5 åren då för att svaret ska vara vettigt? 
Answer to: "jaha så om du ställer frågor om globalen, ska jag svara p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha... Jeez. Ansträng dig inte med liknelserna nu! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:37:22  hahaha... Jeez. Ansträng dig inte med liknelserna nu! 
Answer to: "hahaha... Jeez. Ansträng dig inte med liknelserna nu! :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, ska försöka hålla mig! enda vettiga jag har så länge är att det är svårt överlag och att iceland har en toppchans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:46:56  oki, ska försöka hålla mig! enda vettiga jag har så länge är att det är svårt överlag och att iceland har en toppchans
Answer to: "oki, ska försöka hålla mig! enda vettiga jag har så l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du spikar Iceland? Kaxigt med två andra topphästar med.
Jag kommer nog att spika Pling Plong. Den andra spiken har jag inte bestämt.
Nu har Online gått upp så mkt så nu känns den inte intressant att spika längre. Dessutom tycker jag Main Kronos såg hyfsad ut i årsdebuten och borde gått framåt rejält med det loppet.
KOmmer nog helgardera avd 6. I lärlingsloppet kan det vara smart att ta de tre bästa kuskarna: Peter, Kenneth och Johan. Har ju kanonspår också. Kan inte gå fel.
Sedan garderar jag rejält i avdelning två. Skrällvarning för nr 4 som blivit nedstruken till spår 3. Får den en ryggresa så...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 15:01:02  Du spikar Iceland? Kaxigt med två andra topphästar med.
Jag kommer nog att spika Pling Plong. Den andra spiken har jag inte bestämt.
Nu har Online gått upp så mkt så nu känns den inte intressant att spika längre. Dessutom tycker jag Main Kronos såg hyfsad ut i årsdebuten och borde gått framåt rejält med det loppet.
KOmmer nog helgardera avd 6. I lärlingsloppet kan det vara smart att ta de tre bästa kuskarna: Peter, Kenneth och Johan. Har ju kanonspår också. Kan inte gå fel.
Sedan garderar jag rejält i avdelning två. Skrällvarning för nr 4 som blivit nedstruken till spår 3. Får den en ryggresa så...
Answer to: "Du spikar Iceland? Kaxigt med två andra topphästar med.
Jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle vila köra 2 system , med iceland som utgång på ena, men har svårt att hitta spikar i övrigt. borde inte vara så svårt vårbana på jägers att hitta spikar egentligen. Skriv om pling plong i dennes tråd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 15:04:25  skulle vila köra 2 system , med iceland som utgång på ena, men har svårt att hitta spikar i övrigt. borde inte vara så svårt vårbana på jägers att hitta spikar egentligen. Skriv om pling plong i dennes tråd.
Answer to: "skulle vila köra 2 system , med iceland som utgång på ena,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Problemet är att spetsstriden inte är helt enkel i de flesta av loppen. Förutom i Guld då där Iceland självklart spetsar med rätt utrustning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 15:09:00 Edited(1): 2012-03-29 15:09:44  Problemet är att spetsstriden inte är helt enkel i de flesta av loppen. Förutom i Guld då där Iceland självklart spetsar med rätt utrustning.
Answer to: "Problemet är att spetsstriden inte är helt enkel i de flesta av l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oavsätt utrustning ska han inte kunna förlora ledningen självmant iallafall.
braås palema fullständigt stenklar felfri, tyvärr tror jag galoprisken är stor. frågan är om man inte måste chansa där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 15:11:04  oavsätt utrustning ska han inte kunna förlora ledningen självmant iallafall.
braås palema fullständigt stenklar felfri, tyvärr tror jag galoprisken är stor. frågan är om man inte måste chansa där
Answer to: "oavsätt utrustning ska han inte kunna förlora ledningen själ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns inte roligt att spika en osäker häst som många andra kommer spika. Speciellt när det finns så många roliga skrällbud bakom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 15:30:27  Känns inte roligt att spika en osäker häst som många andra kommer spika. Speciellt när det finns så många roliga skrällbud bakom.
Answer to: "Känns inte roligt att spika en osäker häst som många a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är väll erm lr mindre så i varje lopp denna veckan
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-31 10:29:40 Edited(1): 2012-03-31 10:38:20
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Björn körde till från 8:te spåret sist..kostade 11-första 500 o några spår på vägen..här är de vinklad vinge o jag tror han sattsar hårt igen..hästen kommer väl o gå barfota o verkar ta bättre i fronten..  Så är de jakt på den från flera invändigt...kanske Exdream kan komma in i matchen trots spåret men hur är de med formen efter alla loppen..?  Nanok får loppet o spurtar ner dom ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 11:10:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
streckar alla, känns rätt givet efter de 2 strykningarna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 11:55:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
art on line väldigt intressant från spår 10.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 12:02:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
14 månader sedan art on line vann ett lopp från bakspår med betydligt lättare motstånd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 12:22:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
men snälla gode gud
arton line har haft bakspår 6ggr och vunnit 2 av dem. Av dem 6 loppen så var 1 med bakspår i en v75 final där han var 3.a i mål efter en heroisk insats.
Lägg därtill att det varit en vä'ldigt kapabel travare som inte börjat fungera förren december förra året och har då på 8 starter 3-2-1 på sina starter, varav 4.a lopp varit på v75.
Imponerande statistik tycker jag........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 13:26:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Åke tar nog spets lätt med Main, men baissar formen och vill inte tokladda med den. Björn framme och övertar trots personliga motsättningar?
Jacques ska med. Samt Nanok.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-31 16:19:11 Edited(1): 2012-03-31 16:53:15  Åke tar nog spets lätt med Main, men baissar formen och vill inte tokladda med den. Björn framme och övertar trots personliga motsättningar?
Jacques ska med. Samt Nanok.
Answer to: "Åke tar nog spets lätt med Main, men baissar formen och vill int"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller med dig här till slut..  blir väl en andra häst här igen o jag slipper 6 rätt som ja hatar !! Jysst !! Vart så...ja spänning till de sista loppen... Exdream hade inget flyt alls..God Kväll pår Er !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 16:59:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
QUALITY CONTROL 5 , 132 var 2a bästa maskin tiden och -121 och delad bästa automatid hästen har presterat och ändå bara spelad 5% 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 18:13:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Idag blev det bara 48 st 5 rätt på 2 system och är jävligt besviken  att man lämnar bort vinnarna i dom 2 sista avdelningarna fast dom hade topp 3 tider och bra spår.alltid lätt efteråt.bättre lycka nästa gång.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|