1
2
[ 3
]
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-02-11 14:04:38  Såg så bra ut ? Kom in nu..Kör med barfota runt om..banan ser rätt bra ut för de ? Vad har man sagt ? 
Answer to: "Såg så bra ut ? Kom in nu..Kör med barfota runt om..banan "
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 3, INDIGO BROLINE
|
Såg mycket fin ut och är bästa hästen i loppet, tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:29:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, indigo ser bra ut för dagen, alltid det som är frågetecknet annars. men nu har han nog toppchans......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:34:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
totalt bortfintad pga värmning, gjorde man allt bort sig  särskilt då jag trodde på capello bob
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:35:04
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Barfota dans..o Örjan kom med på en liten kupong..synd me Åke.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-11 14:35:37
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, INDIGO BROLINE
|
Den där pisshästen gav jag upp på o lämna utanför strax innan strart.. Förbannat
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:36:46  Är hos en polare i Varberg o skulle åka ner o kolla v75 då Halmstad bara är nån mil härifrån.
Hade lite problem med hans dator när jag skulle ladda ner reduceringsprogrammet o blev aningen sen så jag fick springa. Hinner till tågstationen röd, flåsande o vilt hostande då min bronkit inte funkar så bra med kall luft o med tanke på att jag inte sprungit så långt på 15år eller nåt. Shit samma hittar rätt perrong o inser att jag inte hann köpa biljett. Gotlänsk o tågvan som man är frågar jag 2 olika personer omman kan köpa biljett ombord o får ett bestämt nej,men tipset att på grannperongen 20m bort finns en biljettautomat.
Snabbt över dit i med kortet o får ut biljetten, samtidigt som de fäller bommen för passage över till min perrong igen. Får stå 1minut o se på hur tåget 5meter ifrån mig stänger dörrarna retfullt sakta tuffar iväg.. Svär på ett obehagligt sätt i mitt huvud o går bort till busstationen istället o får av enmycket hjälpsambusschaufför veta att visst kanman åka buss men aldeles för sent o det tar sjukt lång tid.
Han informerar mig också om att idioterna jag pratat med måste ljugit för det går aldeles utmärkt att köpa biljett ombord.
Han råder mig att gå över till kundluckan o återköpa bijetten. Går dit. Stängt. Får reda på att man kan göra det i pressbyrån, går dit. Kö.
Får information av en sur gubbe att man inte kan återköpa biljetten men vil jag kan jag använda den fram till klockan tre.
Tänker seriemördartankar, hostar o går hem.
Halmstad är helt klart en bubblare på min lista över hatbanor.
Answer to: "Är hos en polare i Varberg o skulle åka ner o kolla v75 då"
|
|
Inge roligt alls för dig.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:38:45  Den där pisshästen gav jag upp på o lämna utanför strax innan strart.. Förbannat
Answer to: "Den där pisshästen gav jag upp på o lämna utanför"
|
|
Fick med den på ett mindre...hann inte kolla barfotan engång men de här va "stöt" grej med barfotan..Skitsnack som vanligt om barfota... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-11 14:41:18
|
V 3, INDIGO BROLINE
|
One of those days, weeks, years, lifes..
Det är väl bar o inse att man är en torsklooser..
Jaja, det kommer fler Lördagar
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:45:53  One of those days, weeks, years, lifes..
Det är väl bar o inse att man är en torsklooser..
Jaja, det kommer fler Lördagar
Answer to: "One of those days, weeks, years, lifes..
Det är väl bar o inse"
|
|
De är sådan spelare som bär upp travet..Mitt gillande har du !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:45:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DELVIN GOLD
|
Indigo hoppar, Delvin Gold får inte ihop travet. Crowns Banker är med i startkörning mot Simon och har sedan en tomte till kusk som stänger in sin häst (vem tokkör med en av favoriterna för att sedan tycka att tredje invändigt är bra?). Tja...När dom tre är borta så är det ju klart Capello Bob är en tänkbar vinnare.
Så ni som grämer er, kräver ni av er själva att ni ska vara synska eller?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-11 14:48:37  De är sådan spelare som bär upp travet..Mitt gillande har du !!! 
Answer to: "De är sådan spelare som bär upp travet..Mitt gillande har d"
|
V 3, INDIGO BROLINE
|
hahaha.. Jo men eller hur. Ni skall vara glada att ni har mig! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:49:01  Indigo hoppar, Delvin Gold får inte ihop travet. Crowns Banker är med i startkörning mot Simon och har sedan en tomte till kusk som stänger in sin häst (vem tokkör med en av favoriterna för att sedan tycka att tredje invändigt är bra?). Tja...När dom tre är borta så är det ju klart Capello Bob är en tänkbar vinnare.
Answer to: "Indigo hoppar, Delvin Gold får inte ihop travet. Crowns Banker ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
med tanke på hur fin capello bob var så hade han troligen kunnat vinna med många olika scenarion, så visst grämer jag mig.
är åke, ludde och goopen i ett nötskal att köra galopp från start, haha.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:50:11  Indigo hoppar, Delvin Gold får inte ihop travet. Crowns Banker är med i startkörning mot Simon och har sedan en tomte till kusk som stänger in sin häst (vem tokkör med en av favoriterna för att sedan tycka att tredje invändigt är bra?). Tja...När dom tre är borta så är det ju klart Capello Bob är en tänkbar vinnare.
Answer to: "Indigo hoppar, Delvin Gold får inte ihop travet. Crowns Banker ä"
|
|
Jepp är spelarens bästa sinne !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:51:16  hahaha.. Jo men eller hur. Ni skall vara glada att ni har mig! 
Answer to: "hahaha.. Jo men eller hur. Ni skall vara glada att ni har mig! :D"
|
|
Yea .....du ser solen va ? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-11 14:51:44  De är sådan spelare som bär upp travet..Mitt gillande har du !!! 
Answer to: "De är sådan spelare som bär upp travet..Mitt gillande har d"
|
V 3, INDIGO BROLINE
|
Fin bild! Behövde en sol i mitt liv just nu! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:51:58  med tanke på hur fin capello bob var så hade han troligen kunnat vinna med många olika scenarion, så visst grämer jag mig.
är åke, ludde och goopen i ett nötskal att köra galopp från start, haha.
Answer to: "med tanke på hur fin capello bob var så hade han troligen kunna"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DELVIN GOLD
|
KLart han kan vinna med flera scenarier. Men han var fjärdehäst och fullt förståeligt om man chansar bort den.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:55:05  totalt bortfintad pga värmning, gjorde man allt bort sig  särskilt då jag trodde på capello bob
Answer to: "totalt bortfintad pga värmning, gjorde man allt bort sig :( särsk"
|
|
Ja du var rätt där..såg fin o fick dit han på lilla systemet o hade ja sett barfotan ordentligt så..kom in sent idag..blir för stressigt då..har Nahar som spiken, forsätt så Folke så sitter snart ditt system.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:56:27  Fin bild! Behövde en sol i mitt liv just nu! 
Answer to: "Fin bild! Behövde en sol i mitt liv just nu!:D"
|
|
Kämpigt är de ibland o får hoppas på uppgång snart !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|