1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-10 11:48:26
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Är mer av typen helgarderings läge då för att täcka in dessa hästar ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 18:13:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
inleder med spik på Famous Fayline. rätt bra chans här!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 19:04:11  inleder med spik på Famous Fayline. rätt bra chans här!
Answer to: "inleder med spik på Famous Fayline. rätt bra chans här!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
CB då ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 19:15:07  CB då ?
Answer to: "CB då ?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sparar på strecken
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 19:36:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
1,2,3,4 så sitter man säker, kanske 7 Delvin gold åker med också......
Resterande bör inte ha något med utgången att göra. Famous fayline är nog omgångens mest överstreckade kuse...........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 19:48:56  sparar på strecken
Answer to: "sparar på strecken"
|
Became a member:
Forum posts:
|
japp så kan det vara
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 20:23:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Famous överstreckad!!?? hade vart knapp favorit med bra spår. mycket fin utveckling.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 21:54:56  Förstår inte riktigt ditt inlägg...varför just de här två ? Finns ju bättre hästar att gardera Crown´s med.... 
Answer to: "Förstår inte riktigt ditt inlägg...varför just de h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DELVIN GOLD
|
Menade inte att de var bättre än alla andra. Det var mer som två skrällar som man tar med om man tar många.
Delvin Gold är klar andrarankad för mig exempelvis. Därefter Åkes.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-02-10 22:07:22
 Menade inte att de var bättre än alla andra. Det var mer som två skrällar som man tar med om man tar många.
Answer to: "Menade inte att de var bättre än alla andra. Det var mer som tv&a"
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-10 22:15:34  Menade inte att de var bättre än alla andra. Det var mer som två skrällar som man tar med om man tar många.
Answer to: "Menade inte att de var bättre än alla andra. Det var mer som tv&a"
|
|
Ok..tänkte de va något hos de här som väckt ditt intresse.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 22:21:32  Famous överstreckad!!?? hade vart knapp favorit med bra spår. mycket fin utveckling.
Answer to: "Famous överstreckad!!?? hade vart knapp favorit med bra spår. my"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, med bra spår, men nu är det uselt spår och hästen är nästan chanslös. Därav är strecken helt orimligt höga då han knappast lär vinna från spår 12, kort distans i denna klass.
framförallt så lär lennartsson knappast köra offensivt här......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 01:19:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DELVIN GOLD
|
FF är klart övwrstreackad. Kan vinna om hårt tempo. Men knappast bättre vinstchans än runt 15%
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-11 02:58:01
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, CROWN'S BANKER
|
Väljer att inte spika Crowns Banker då jag inte litar det minsta på kusken. Svanstedt låter dessutom klart uppåt på Indigo Broline och därmed känns han given. Famous Fayline verkar vara hästen med högst lägstanivå och bäst form i loppet, därför vill jag ha med honom också.
Ledsen för sömnpillret men dessa tre känns som en väldigt stark grund. Kan hända att jag tar med Delvin Gold också som har toppchans om han skulle hitta till spets.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 10:54:24  Väljer att inte spika Crowns Banker då jag inte litar det minsta på kusken. Svanstedt låter dessutom klart uppåt på Indigo Broline och därmed känns han given. Famous Fayline verkar vara hästen med högst lägstanivå och bäst form i loppet, därför vill jag ha med honom också.
Ledsen för sömnpillret men dessa tre känns som en väldigt stark grund. Kan hända att jag tar med Delvin Gold också som har toppchans om han skulle hitta till spets.
Answer to: "Väljer att inte spika Crowns Banker då jag inte litar det minsta"
|
|
Va inte lesen för de..ser ju ut att stå mellan dessa..blir de hårdkörning så blir de öppnare..är väl bara Wiss Pen o Schwerin som är chanslösa... 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2012-02-11 12:40:03
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Tror det är dags för MrShimmer idag. Blir A-häst och tar med Tara Defi som B-häst om den värmer bra tillsammans med Crowns Banker.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-02-11 13:31:55
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 3, INDIGO BROLINE
|
Känns som att Svanstedt reder ut det här med högkapabla 3 Indigo Broline. Det blir spik för min del.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-11 13:38:45
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, INDIGO BROLINE
|
Är hos en polare i Varberg o skulle åka ner o kolla v75 då Halmstad bara är nån mil härifrån.
Hade lite problem med hans dator när jag skulle ladda ner reduceringsprogrammet o blev aningen sen så jag fick springa. Hinner till tågstationen röd, flåsande o vilt hostande då min bronkit inte funkar så bra med kall luft o med tanke på att jag inte sprungit så långt på 15år eller nåt. Shit samma hittar rätt perrong o inser att jag inte hann köpa biljett. Gotlänsk o tågvan som man är frågar jag 2 olika personer omman kan köpa biljett ombord o får ett bestämt nej,men tipset att på grannperongen 20m bort finns en biljettautomat.
Snabbt över dit i med kortet o får ut biljetten, samtidigt som de fäller bommen för passage över till min perrong igen. Får stå 1minut o se på hur tåget 5meter ifrån mig stänger dörrarna retfullt sakta tuffar iväg.. Svär på ett obehagligt sätt i mitt huvud o går bort till busstationen istället o får av enmycket hjälpsambusschaufför veta att visst kanman åka buss men aldeles för sent o det tar sjukt lång tid.
Han informerar mig också om att idioterna jag pratat med måste ljugit för det går aldeles utmärkt att köpa biljett ombord.
Han råder mig att gå över till kundluckan o återköpa bijetten. Går dit. Stängt. Får reda på att man kan göra det i pressbyrån, går dit. Kö.
Får information av en sur gubbe att man inte kan återköpa biljetten men vil jag kan jag använda den fram till klockan tre.
Tänker seriemördartankar, hostar o går hem.
Halmstad är helt klart en bubblare på min lista över hatbanor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 13:44:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-02-11 13:59:13
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 3, INDIGO BROLINE
|
Efter värmning så utnämner jag 3 Indigo Broline till omgångens bästa spik.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-11 14:03:00  Efter värmning så utnämner jag 3 Indigo Broline till omgångens bästa spik.
Answer to: "Efter värmning så utnämner jag 3 Indigo Broline till omg&ar"
|
|
Såg så bra ut ? Kom in nu..Kör med barfota runt om..banan ser rätt bra ut för de ? Vad har man sagt ? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|