1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2011-08-11 08:47:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Låser på 2,12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 09:44:56  Vilken är stallisen ? 
Answer to: "Vilken är stallisen ?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MUTOLA BOB
S 2, OTTO STREAMLINE
|
Mutola är väl stallkamrat va? (nu höftar jag lite för jag har inte kollat, men hade för mig det)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 10:31:03  Mutola är väl stallkamrat va? (nu höftar jag lite för jag har inte kollat, men hade för mig det)
Answer to: "Mutola är väl stallkamrat va? (nu höftar jag lite för j"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vet ja heller men finnarna kan väl samarbeta.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 11:40:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OTTO STREAMLINE
|
Womanizer slipper Reven´d amour.
Womanizer tog enkelt spets i v75 final senast. Mycket läckert intryck och har bra startryggar här. Följde med som fjärde häst i ett rövargäng den 17/7. Höll då farten starkt bakom Rapide lebell och gänget. Var en tiondel bättre än bl.a Reven´d amour i mål. Överlägset bäst av de Finska gästerna den här gången. Men bakspår kanske inte är optimalt. Normalt en vettig chans. Otto Streamline gav sig kanske lite väl lätt den 12/7. Första med Daniel. Ny i silver. Hur blir taktiken? Youpi har vunnit tidigare med per och möter lämpligt motstånd nu. Rex Ribb kan bättre än vad han visat på slutet, formtapp? kanske tänder han till med ny kusk? Thustworthy ås har inte visat någon form på slutet, hade varit högre rankad om form. Farlig som sagt om form. Mutola bob har spetsat 11/500 från innerspår. Taktik? My love di quatro är ganska trög och hamnar på vingel härifrån. Har gjort det bra från svåra lägen på slutet kanske gör han ett bra lopp igen från svårt läge? Glide Kronos slipper att resa långt vilket är plus men för andra sidan bör han få det svårt härifrån. Trotteur attackerade på bortre i söndags, tidigt slagen och var riktigt blek. Verkar ha en bit från formen trots att Robban ska köra med stängt huvudlag. Måste visa mer. Mayday photo möter lite tuffare gäng nu än vad han har gjort vid segrarna. Möjligvis platsskräll. G.Q Man brukar ha det svårt i v75. Chakir skrällvann det här loppet ifjol. Barfota nu är plus men formen är vikande och ingen direkt vinstchans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 11:42:46 Womanizer slipper Reven´d amour.
Womanizer tog enkelt spets i v75 final senast. Mycket läckert intryck och har bra startryggar här. Följde med som fjärde häst i ett rövargäng den 17/7. Höll då farten starkt bakom Rapide lebell och gänget. Var en tiondel bättre än bl.a Reven´d amour i mål. Överlägset bäst av de Finska gästerna den här gången. Men bakspår kanske inte är optimalt. Normalt en vettig chans. Otto Streamline gav sig kanske lite väl lätt den 12/7. Första med Daniel. Ny i silver. Hur blir taktiken? Youpi har vunnit tidigare med per och möter lämpligt motstånd nu. Rex Ribb kan bättre än vad han visat på slutet, formtapp? kanske tänder han till med ny kusk? Thustworthy ås har inte visat någon form på slutet, hade varit högre rankad om form. Farlig som sagt om form. Mutola bob har spetsat 11/500 från innerspår. Taktik? My love di quatro är ganska trög och hamnar på vingel härifrån. Har gjort det bra från svåra lägen på slutet kanske gör han ett bra lopp igen från svårt läge? Glide Kronos slipper att resa långt vilket är plus men för andra sidan bör han få det svårt härifrån. Trotteur attackerade på bortre i söndags, tidigt slagen och var riktigt blek. Verkar ha en bit från formen trots att Robban ska köra med stängt huvudlag. Måste visa mer. Mayday photo möter lite tuffare gäng nu än vad han har gjort vid segrarna. Möjligvis platsskräll. G.Q Man brukar ha det svårt i v75. Chakir skrällvann det här loppet ifjol. Barfota nu är plus men formen är vikande och ingen direkt vinstchans
Answer to: "Womanizer slipper Reven´d amour.
Womanizer tog enkel"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lite spontant bara, när är det en FÖRDEL att slippa reven? lol
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-11 12:29:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OTTO STREAMLINE
|
ja vem vill inte slippa att dansa reven raskar över risen, reven raksar över risen, får man lov, får man lov att ta wommanaizer till segern.

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-11 14:36:25  ja vem vill inte slippa att dansa reven raskar över risen, reven raksar över risen, får man lov, får man lov att ta wommanaizer till segern.

Answer to: "ja vem vill inte slippa att dansa reven raskar över risen, reven raksa"
|
|
Zonens Poet.... 
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2011-08-11 14:45:46
|
Became a member: 2008-10-28
Forum posts: 272
V 3, TRUSTWORTHY ÅS
S 3, TRUSTWORTHY ÅS
|
spik Trustworthy Ås
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 00:16:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MUTOLA BOB
S 2, OTTO STREAMLINE
|
Här tar jag Womanizer som är klart bäst, samt Otto som antingen går i ledning (och isåfall så får nog Trustworthy dödens), eller rygg på ledaren. Hyfsad chans oavsett.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 09:19:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CHAKIR
|
Hoppas Chakir kan göra om fjolårets bravad
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-12 09:59:09  Hoppas Chakir kan göra om fjolårets bravad
Answer to: "Hoppas Chakir kan göra om fjolårets bravad"
|
|
Tveksamt..men osvuret är bäst.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-12 10:57:56
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Aldrig att jag skulle spika Kylliäinen från bakspår på kortdistans!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-12 14:03:57  Aldrig att jag skulle spika Kylliäinen från bakspår på kortdistans!!
Answer to: "Aldrig att jag skulle spika Kylliäinen från bakspår p&arin"
|
|
Nä det är nog för vanskligt.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 14:50:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, WOMANIZER
|
Borde vinna detta, mött betydligt tuffare kusar än dessa, känns som det kan bli en spetsstrid här också. Går han en 10 tid igen har dom andra inte en suck. Ända som har en chans är Youpie om den får haka på i en bra rygg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 17:24:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OTTO STREAMLINE
S 2, OTTO STREAMLINE
|
Kollar man på Womanizer blir man lite kluven i funderingarna!?
Alldeles nyss gick den ett ruskigt fint lopp bakom vinnande Rapide Lebel!?! som måste anses som +++++ insats
Ser man på dennes Sverige starter?? blir det något annat? 9 raka starter utan vinst? senast den vann var 2009 i något enklare lopp på Färjestad, näst senaste vinsten 2008 ett ram lopp på Åby?
???????
Nja blir nog gardering här för inte är ovan värd 72% med andrahandaren som 32%??? får visa mig mera först
Blir nog 2,3,9,12 på min bång
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-12 17:44:14
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Womanizer lär vinna. Ser ingen Rapide Lebel här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 18:56:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför tar folk hela tiden upp rapid libel? womanizer besegrade väl inte den? var väl inte ens nära? Är det en merit att ha varit med i samma lopp? handlar väl enbart som startpoäng eller om finnarna ville ha med en outsiderhäst som alla vet var chanslös, men kanske kunde vara kul......
Är ju verkligen URUSELT att spika hästar baserat på att dem har förlorat mot X elithäst.......
Men visst är womanizer en finfin travare med bra förutsättningar och en bra spik. Däremot tycker jag det är löjligt att spika pga han har förlorat mot en elithäst..... Womanízer kan mycket väl förlora detta med lite oflyt under vägen och det har vi sett klart och tydligt tidigare vid senaste sverigeframträdandet.
Själv spikar jag, men blir inte det minsta förvånad om han förlorar, kanske pga en amatörkusk kör bort den över kort distans med bakspår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-12 22:53:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, YOUPIE
|
roligt skräll bud denna omgång är faktiskt youpie! Hästen verkar gilla kortdistans bättre än medel nuförtiden, den vann från 11 spår på solvalla från elfte spår förut och nu tar den rygg på 9 womanizer på bortre långsidan och kämpar ned honom sista biten, kul skräll på dubbeln
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-08-13 06:54:13
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Lite target hoss känsla över womenizer, vinner alltid i Finland, aldrig i Sverige. Visst är hon bra men måste få svårt att hinna på ledande trustworthy ås...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-13 10:11:12  roligt skräll bud denna omgång är faktiskt youpie! Hästen verkar gilla kortdistans bättre än medel nuförtiden, den vann från 11 spår på solvalla från elfte spår förut och nu tar den rygg på 9 womanizer på bortre långsidan och kämpar ned honom sista biten, kul skräll på dubbeln
Answer to: "roligt skräll bud denna omgång är faktiskt youpie! Häs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
13% från spår 12, ganska mycket streckad. Är tveksam om youpie ens tar sig till mål efter att svanstedt försökt att mörda den senast. Kanske aldrig presterar igen och är faktiskt förvånad att han fortfarande är kvar i regi svanstedt.
Otto streamline är väl den som är mest intressant som motbud då Danne lär spetsa och köra där......
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|