1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2011-08-04 15:27:50  Rätt högt men tolkade loppet näst senast som att hästen vart het av öppningen o Örjan ville sedan gärna ha rygg..kanske de blir samma upplägg den här gången..bevaka innerspåret o släppa till någon utvändigt ? Istället för att gasa o få en het häst... 
Answer to: "Rätt högt men tolkade loppet näst senast som att hästen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kort distans nu........ Inte lika farligt med en het häst om den nu är så pass bra......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-04 15:44:29  kort distans nu........ Inte lika farligt med en het häst om den nu är så pass bra......
Answer to: "kort distans nu........ Inte lika farligt med en het häst om den nu &a"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kanske..men fransman 7-åring...nja..fan gillar inte detta när de slänger ut okända hästar på det här viset... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 16:34:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VIOLA SILAS
S 5, HARPERS JOKER
|
Horpers Joker eller Findus Keeper är båda snabbare ut än KORPEN som inte är en korp och heter inte Raven...
Viola är ju inte lika bra i spets som bakifrån tycker jag... Nä Harpers är mitt spetsbud efter ca 100m
Vi får se på lördag...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-04 17:20:00
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 10, BRING ME LUCK U.S.
|
Harpers sitter garanterat i spets direkt här. Förstår inte vad folk(e) håller på och dillar om. rEven har inte en chans att svara ut Harpers. Förstår ni inte det??
Sedan släpper givetvis Jansson till Viola som då kan defilera hem loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 17:22:25  Harpers sitter garanterat i spets direkt här. Förstår inte vad folk(e) håller på och dillar om. rEven har inte en chans att svara ut Harpers. Förstår ni inte det??
Answer to: "Harpers sitter garanterat i spets direkt här. Förstår inte "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUASTILLO BELLO
|
5 stjärnor för den  Viola ska vinna tycker jag, har bevisad form, hon han inte fram senast men gick ett tufft lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 17:52:51  5 stjärnor för den  Viola ska vinna tycker jag, har bevisad form, hon han inte fram senast men gick ett tufft lopp.
Answer to: "5 stjärnor för den :) Viola ska vinna tycker jag, har bevisad for"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jävligt tufft lopp sist va? hade inte hunnit fram sist om det så va 150m till
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 17:53:49  Harpers sitter garanterat i spets direkt här. Förstår inte vad folk(e) håller på och dillar om. rEven har inte en chans att svara ut Harpers. Förstår ni inte det??
Answer to: "Harpers sitter garanterat i spets direkt här. Förstår inte "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne så blir det inte heller 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-04 18:08:07  ne så blir det inte heller 
Answer to: "ne så blir det inte heller:)"
|
V 10, BRING ME LUCK U.S.
|
Ska dock erkänna att jag inte har koll på hur snabb Örjans är första biten, men att Harpers ska bomma spets här känns otroligt... Hur fan ska Reven svara ut honom? Kan du förklara det för mig Folke? Alvena Pele är väl jämngod med Harpers från start.
Hur blir det då TS? Kan du inte berätta det istället för att säga efter loppet hur rätt du hade.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-04 18:11:08  Ska dock erkänna att jag inte har koll på hur snabb Örjans är första biten, men att Harpers ska bomma spets här känns otroligt... Hur fan ska Reven svara ut honom? Kan du förklara det för mig Folke? Alvena Pele är väl jämngod med Harpers från start.
Hur blir det då TS? Kan du inte berätta det istället för att säga efter loppet hur rätt du hade.
Answer to: "Ska dock erkänna att jag inte har koll på hur snabb Örjans "
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, QUASTILLO BELLO
|
Från stall Hultman heter det iaf att det inte finns på världskartan att Örjan missar spets, men de avslöjar inte om de tänker köra där eller inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 18:16:17  Ska dock erkänna att jag inte har koll på hur snabb Örjans är första biten, men att Harpers ska bomma spets här känns otroligt... Hur fan ska Reven svara ut honom? Kan du förklara det för mig Folke? Alvena Pele är väl jämngod med Harpers från start.
|
Became a member:
Forum posts:
|
brukar jag säga efter loppen? va nytt isåfall
jaså du vill ha facit, allt blir så mkt lättare då va? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 18:58:50  Ska dock erkänna att jag inte har koll på hur snabb Örjans är första biten, men att Harpers ska bomma spets här känns otroligt... Hur fan ska Reven svara ut honom? Kan du förklara det för mig Folke? Alvena Pele är väl jämngod med Harpers från start.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad ska jag förklara andynalan? jag har inte ens sagt att raven kan svara ut Harpers joker,,,, på med glasögonen så ser du att jag skrivit sådär 3ggr att jag tror att Raven d'amour är först framme och får överta spets av Örjans eller harpers joker.
Vad är det du inte förstår? Harpers joker är mycket startsnabb, men det är även fransmannen örjan kör kan jag lova dig. Troligen släpper båda 2 till Raven d'amour eller viola silas, men viola silas tar aldrig 1 längd på raven d'amour i starten om nu bargh laddar.
Så, förstår du nu eller ska jag skriva med stora bokstäver andynalan?????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 19:15:51  Vad ska jag förklara andynalan? jag har inte ens sagt att raven kan svara ut Harpers joker,,,, på med glasögonen så ser du att jag skrivit sådär 3ggr att jag tror att Raven d'amour är först framme och får överta spets av Örjans eller harpers joker.
Vad är det du inte förstår? Harpers joker är mycket startsnabb, men det är även fransmannen örjan kör kan jag lova dig. Troligen släpper båda 2 till Raven d'amour eller viola silas, men viola silas tar aldrig 1 längd på raven d'amour i starten om nu bargh laddar.
Answer to: "Vad ska jag förklara andynalan? jag har inte ens sagt att raven"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VIOLA SILAS
S 5, HARPERS JOKER
|
Jag skulle nog tippa på att Viola är snabbare än Räven (tycker inte den visat sig mer än medel från start)
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-04 19:15:53
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Va fan Folke om du ska skriva 3000 inlägg om Reven d´amour varje gång den startar så kan du väl skriva Reven istället för Raven?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 19:23:55  Va fan Folke om du ska skriva 3000 inlägg om Reven d´amour varje gång den startar så kan du väl skriva Reven istället för Raven?
Answer to: "Va fan Folke om du ska skriva 3000 inlägg om Reven d´amour varje"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUASTILLO BELLO
S 1, QUASTILLO BELLO
|
Kärlekskorp.. har du inte hört talas om sådana? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-04 20:06:10  Kärlekskorp.. har du inte hört talas om sådana? 
Answer to: "Kärlekskorp.. har du inte hört talas om sådana? ;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Folke är nog en kärlekskorp tror jag.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 21:30:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUASTILLO BELLO
|
Reven D´Amour är mitt första streck. Ska den äntligen få till det igen, efter den övertygande insatsen på Rättvik, som gav en elitloppsbiljett?
1 Quastillo.... är också intressant och kommer med som C-häst, och Viola får bli B-häst.
1 i varje kategori
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 22:12:23 Edited(1): 2011-08-04 22:13:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tänker ju passa på nu när inte sveriges sämste inte sitter bakom reven. bra spår, rätt distans. och bergh tror jag passar utmärkt bakom. omgångens bästa spik! dessutom en bra spik spelmässigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-04 22:53:59 Edited(2): 2011-08-04 23:01:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, ICELAND
S 1, QUASTILLO BELLO
|
Varför undrar alla om reven tar spets eller vem som kommer dit! OM Örjan vill så kommer Quastillo Bello ta hand om ledningen! Vad vare örjan sa i onsdags, "En vacker dag kör vi honom i ledningen". Vad betyder detta? jo att om örjan tycker hästen känns fin i värmningen så kommer Örjan köra från början och då blir de andra chanslösa på spets! Men som dem andra är så kommer bergh och persson köra från början och då kommer tempot bli högt! och någon av viola eller reven kommer sitta i dödens eller 2:a o 3:e in.
Tempo kommer gynna Iceland som jag inte fattar att folk snackar mer om? startsnabb häst i startsnabb rygg kommer sitta kanske 2:a-3:e par utv. och sen är loppet över då Ulf lyfter ut honom i 3:e spår sista kurvan! då tröttnar dem andra!
Jag vet att detta kan vara ett önske scenario men det kan gå!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-04 23:22:08 Edited(1): 2011-08-04 23:22:26
|
V 10, BRING ME LUCK U.S.
|
Ta det en gång till med versaler är du gullig
SATTE DD IKVÄLL! 266 ggr, NYTT REKORD! JAG ÄR FAN GRYM.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-05 00:07:55   Så, förstår du nu eller ska jag skriva med stora bokstäver andynalan?????
Ta det en gång till med versaler är du gullig
SATTE DD IKVÄLL! 266 ggr, NYTT REKORD! JAG ÄR FAN GRYM.
Answer to: "Så, förstår du nu eller ska jag skriva med stora bo"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, QUASTILLO BELLO
S 1, QUASTILLO BELLO
|
Skicka ett PM när du tar mitt personliga DD-rekord på 350 ggr. Eller mitt personliga rekord på vinnarspel på 67 ggr. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6