Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Kalmar 2011-06-26
V75-1 Anticimex lopp - Silverdivisionen, försök 1 i Meeting 5.
4. SANITY 76% 12
Takter Johnny
10. CLASSIC TILE 32% 113
Svanstedt Åke
3. YUKON BOKO 28% 66
Kolgjini Lutfi
7. YOUPIE 15% 122
Ingves Peter
11. S.J.'S OTTO 7% 372
Jansson Torbjörn
5. NICK NOCK 6% 633
Uhrberg Thomas
6. VÄSTERBO PARADISE 6% 380
Knutsson Kent
2. ZAPDOS HÅJT 2% 860
Jonsson Thomas
8. MACHO GOSSIP 2% 392
Eriksson Håkan
1. ELDORET 1% 999
Kern Klaus
9. SAHARA C.FOUR 1% 926
Adielsson Erik
12. GORDONIA DAG 1% 656
Tillman Jennifer

Senast uppdaterad: 2011-06-25 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Kalmar
V75-2 Kalmar
V75-3 Kalmar
V75-4 Kalmar
V75-5 Kalmar
V75-6 Kalmar
V75-7 Kalmar
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-1 Kalmar

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4   5  
Author Message
Posted: 2011-06-23 19:32:24

Became a member: 
Forum posts:
En silverdivisions häst tycker jag, tror inte han skulle ta en seger i guld, så absolut ingen dålig häst, men ingen topphäst heller, enligt mig då. men jag tror Åkes båda andra skulle kunna gå längre, Classic är stark men inte speedig, det som är hans fall
Reply
Posted: 2011-06-23 20:24:17 Answer to: "den är som en unghäst hos Åke, ungefär som flemmnings "

Became a member: 
Forum posts:
men snälla gode gud, du talar som om du aldrig varit insatt i trav, travspanarn. Finns enbart 1 tränare som inte tränar sina hästar och det är Kari pga han startar varje vecka och vi ser ju hur bra hans hästar blir? haha.....

De hästar som klarar av hård träning är även de som blir något, det gick att hävda sig i eliten för 15 år sedan genom talang och vinnarskalle men inte i dagens trav. Då hade hästar som tex legolas varit en medioker guldhäst.......

Självklart utvecklas man i loppen och självklart tränas man lugnt mellan loppen under den intensiva säsongen. Men det är hästarna som tar åt sig träningen under vinterhalvåret och presterar det sedan i loppen som blir något.

Slut på mitt tjafs nu, classic tile är en väldigt fin häst då den har inställning, lungkapacitet och beviserligen sprungit in mycket pengar. Men något särskilt lär den aldrig bli..............
Reply
Posted: 2011-06-23 20:27:25
Kalmar

Became a member: 
Forum posts:
Sanity 80%, jag fattar inget? Ser ut att bli tempo här och då ska väl youpie+s.j otto räknas också.....även luddes är kapabel.... Ska man spika så väljer jag helre classic tile på 30% framför sanity på 80%, helt orimligt streckat!
Reply
Posted: 2011-06-23 22:06:53 Edited(2): 2011-06-23 22:23:52 Answer to: "men snälla gode gud, du talar som om du aldrig varit insatt i trav, tr"

Became a member: 
Forum posts:
ne precis , du har ju helt klart öga när det komerm till att se vad för hä'star som går långt

tex river de liton va ju stoelitklass på, skulle ju gå rakt upp i stoeliten, fast jag å jongyl föröskte få dig att fatta annat.

kan ju säga till när den är där, tills dess litar jag på min egna intryck.

sedan har du okunnighet nog att garva åt karis hästar,
99% av de som spelar på trav vet att kari används som en golvmopp hos hästägarna ,säger inget mer
Reply
Posted: 2011-06-24 07:28:49

Became a member: 
Forum posts:
TREVLIG MIDSOMMAR ALLA KAMRATER !!!!!!!
Reply
B_Good Posted: 2011-06-24 09:30:56 Answer to: "TREVLIG MIDSOMMAR ALLA KAMRATER !!!!!!!"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896

V 4, SANITY

S 2, ZAPDOS HÅJT
Trevlig midsommar forumfolket. Se nu till att släppa datorn iallfall en liten stund

Måste offtopic berätta lite hur min midsommarafton började.
Jag vaknade efter att ha drömt om Beanie MMs syster Coastie MM, ett mycket fint sto som var elitlopsaktuell förra året och vaknade upp hemskt nöjd över att ha åtminstonde en klar spik till Kalmar på söndag. Smått förvånad när jag lite förvirrat började inse att hästen startar inte på kalmar och efter att ha varit vaken ett par timmar så börjar det så smått gå upp för mig att hon inte ens finns.. (var tillochmed tvungen att gå in o söka efter henne i atgs arkiv) Sjukt verklig dröm.
Reply
filipandersson Posted: 2011-06-24 09:40:06
164
Stall Beaver
Jägersro

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
Glad midsommar alla galna travnördar
Reply
Posted: 2011-06-24 09:50:16
Kalmar

Became a member: 
Forum posts:
Haha du tänker för mycket trav B_good Glad midsommar allihopa!
Reply
Posted: 2011-06-24 10:07:24 Answer to: "Trevlig midsommar forumfolket. Se nu till att släppa datorn iallfall e"

Became a member: 
Forum posts:
Tack för den berättelsen ! Fick mig ett gott skratt. Trevlig midsommar alla
Reply
Posted: 2011-06-24 16:36:59

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE
Ruggigt intressant lopp, 1-2-3-4-5 är alla väldigt startsnabba och det kommer bli en mycket hård öppning är känslan! utifrån backas nog Västerbo Paradise , samt Youpie ner och borde hitta gott slagläge. Tror ludde kör i spets med Yukon och Sanity får traska i dödens och de är tokkörning.. 10 Classic Tile (svanstedts pållar i toppform) lär anfalla med stallkamraten i rygg och på upploppet tror jag att S.J.'s Otto är starkast, har grym feeling för Västerbo Paradise dessutom.. någon som vet om kent rycker skorna på den? var ju aktuell för elitloppet nått år och nu gått in i väggen helt.. dock verkar den lite på gång enligt kent.
Reply
Posted: 2011-06-24 21:38:07 Answer to: "ne precis , du har ju helt klart öga när det komerm till att se v"
Kalmar

Became a member: 
Forum posts:
river de liton skadade sig,,,,,,, så är det konstigt att hon inte lyckats? absolut inte tycker jag, men varje travkunnig människa såg hur bra hon var när hon presterade på v75. Din travkunskap vill jag inte ens kommentera travspanarn, den har du verkligen bevisat för mig senaste året........Ni har inte rätt för att en häst jag förutspår ska nå stoeliten råkar skada sig och inte har varit i tävlingsskick på 1 år.......

Kari används som en "golvmopp"? hur menar du? han äger flertalet hästar själva och kan göra som han själv vill.

Oavsett så är det upp till han själv att träna hästarna, tror knappast att en ägare säger nej till att en travtränare ska träna sina hästar.

Kari är en hästhandlare och har alltid haft gott öga till hästar, men träna dem gör han inte......
Reply
Posted: 2011-06-24 22:37:23

Became a member: 
Forum posts:

V 7, YOUPIE
Har feeling för sj:s otto, men ta alla svanens om du vill safe:a
Reply
Posted: 2011-06-24 22:40:43

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE

S 3, YUKON BOKO
Ludde ska väl köra i spets. Sanity i dödens lär väl bädda för Youpie i toppform eller Classic Tile som lär gått framåt me förra loppet.
Reply
Posted: 2011-06-25 10:57:52 Answer to: "Ludde ska väl köra i spets. Sanity i dödens lär vä"

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE
Freddiel Youpie ska gå ut i finalerna nästa vecka på bersåker. Jag tror knappast att dem kör livet ur honom nu när det är en viktigare start om 6 dagar. Men den kan gå men ta in i beräkningarna att inves kör, 7:de spår och behöver gå starkt! för att ha någon chans, S:J's Otto har varit struken, så man vet inte hur den är går bra i klassen annars
PS Sanity ska också gå ut i finalen nästa vecka, Kanske inte kör livet ur honom

Då blir det bara Classic Tile kvar för min del! men safear nog med sanity också
Reply
Posted: 2011-06-25 12:24:40

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE
Helt rätt resonerat Acces_Triton.
Med tanke på det kan det vara värt att även ta med Yukon Boko som trots allt höll bra från dödens på Youpie senast.
Reply
Andynalan Posted: 2011-06-25 14:27:29 Answer to: "Ludde ska väl köra i spets. Sanity i dödens lär vä"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641

V 10, CLASSIC TILE
Fast jag trornepperligen att Youkon Bokoär så pass snabb att han kan hålla u Sanity hur mycket Ludde än laddar. Sanity är riktigt snabb första biten. Sen går Åke fram och låser loppet, må bäste häst vinna.
Reply
Posted: 2011-06-25 16:23:39

Became a member: 
Forum posts:
Här tror jag Classic Tile kan få loppet. Om bara Ludde lyckas ta emot Sanity, så kan det bli riktigt kul.
Reply
Posted: 2011-06-25 23:31:44
164
Stall Beaver
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE
Hörde att Sanity ska ju gå finaler om en vecka ?!?!
Reply
Posted: 2011-06-26 00:11:45 Answer to: "Hörde att Sanity ska ju gå finaler om en vecka ?!?!"
Kalmar

Became a member: 
Forum posts:
tror faktiskt det gäller samtliga hästar som kvalar in brukar vilja gå ut i finalen
Reply
Posted: 2011-06-26 00:43:00 Answer to: "tror faktiskt det gäller samtliga hästar som kvalar in brukar vil"
164
Stall Beaver
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 10, CLASSIC TILE
Nej Yarrah Boko som kvalade in till Guld finalen ska inte gå ut i finalen nästa vecka enligt tränaren och ulf, Det var något lopp i norge de skulle sikta på istället men annars vill man ju starta i en final.
Reply
1   2   [ 3 ]   4   5