1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2010-12-25 19:40:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Samma här. Är inne på att det är en chansspik. Om den kan öppna neråt 0.9 och kan gå 12 sista 1000 så vete fan om den inte bara vinner ?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 19:51:40  Samma här. Är inne på att det är en chansspik. Om den kan öppna neråt 0.9 och kan gå 12 sista 1000 så vete fan om den inte bara vinner ?
Answer to: "Samma här. Är inne på att det är en chansspik. Om den "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag har även fått intrycket att Ville inte är lika gasglad som många andra finnar..  Får han inte spets direkt me Sundsvik så tror jag inte att han trycker på och då får nog Gills Abbe bestämma i ledningen.. Måste vara en riktigt bra chans isf..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 19:53:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns som att det blir högt tempo här, många med startsnabba hästar som vill framåt, kan kosta mer än det smakar för gills abbe.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 20:07:30  Jag har även fått intrycket att Ville inte är lika gasglad som många andra finnar..  Får han inte spets direkt me Sundsvik så tror jag inte att han trycker på och då får nog Gills Abbe bestämma i ledningen.. Måste vara en riktigt bra chans isf..
Answer to: "Jag har även fått intrycket att Ville inte är lika gasglad "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Dessutom spår innanför värsta spetskandidaten. Kan bli roligt det här 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:14:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DELVIN GOLD
|
Sundsvik saigon vinner nog bara om den får spets relativt enkelt och sedan får sänka tempot. den är bäst på kort och även om det gick bra näst senast så var det för att den fick vara i fred och sänka tempot till 1.17 (!) första 1000.
Det får den knappast göra denna gång misstänker jag. Därför chansar jag bort SS utan att tveka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 21:16:06  Sundsvik saigon vinner nog bara om den får spets relativt enkelt och sedan får sänka tempot. den är bäst på kort och även om det gick bra näst senast så var det för att den fick vara i fred och sänka tempot till 1.17 (!) första 1000.
Det får den knappast göra denna gång misstänker jag. Därför chansar jag bort SS utan att tveka.
Answer to: "Sundsvik saigon vinner nog bara om den får spets relativt enkelt och "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
den är fetusch bort för mig imorgon
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 22:13:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, I'M ALONE FACE
|
Låst på 4-11, SS sitter i spets, Gills Abbe klarar inte att svara ut SS, skulle Björn försöka ändå, så gynnas I'm alone face, såklart flera andra också, men det är vad jag tror 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 07:28:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
i'm alone face på 46% är det något skämt eller?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-26 08:19:41
 nej gills är tidig, goop upp ger ofta den effekten att de hästarna som har form men inte vunnit på ett tag får sina seger just då, jag låser nog loppet på 3-4 hästar här.
Gills, carambole , zakeus och troligen 1 till.
Answer to: "nej gills är tidig, goop upp ger ofta den effekten att de hästarn"
|
|
|
Posted: 2010-12-26 08:21:58  om du följt med så trodde jag på zakeus sist den starta på v75, var till och med mitt 1a streck i loppet, så har ingenting med någon artikel att göra. Hästen blev dessutom grovt bortkörd sist, skulle haft en 1a i raden
Answer to: "om du följt med så trodde jag på zakeus sist den starta p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur kan du säga att Zakeus blev bortkörd sist? Han kunde ändå inte komma bättre till i starten sen byter man inte ut rygg mot någon annan position med den hästen... Jag förstår inte vad du menar? Anton Är min svåger så jag frågade han efter loppet om han var nöjd. han var nöjd att hästen gick i mål med allt sparat...
Staketkuskar ska inte komentera det dom inte begriper sej på...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 08:23:34  Hur kan du säga att Zakeus blev bortkörd sist? Han kunde ändå inte komma bättre till i starten sen byter man inte ut rygg mot någon annan position med den hästen... Jag förstår inte vad du menar? Anton Är min svåger så jag frågade han efter loppet om han var nöjd. han var nöjd att hästen gick i mål med allt sparat...
Staketkuskar ska inte komentera det dom inte begriper sej på...
Answer to: "Hur kan du säga att Zakeus blev bortkörd sist? Han kunde änd"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
oki, förstår att det är känsligt när du är nära bekant med honom då.
Förstår att han är nöjd ändå, inte varje dag man kör i v75 och kommer 2, så man måste vara nöjd då.
Att hästen sedna gick i mål med allt sparat bekäftar bara det jag skrev att den blev bortkörd.
Jag är så långt ifrån en staketkusk man kan komma, skulle aldrig falla mig in att kommenetra något jag inte begriper heller.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:20:13
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Eriks såg fin ut i provis men 11:te spår är trist !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 16:25:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
visar örjan hur dåligt påläst han är
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:27:55
|
|
Hur kan ni snacka upp Carmbole här ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:28:46  visar örjan hur dåligt påläst han är
Answer to: "visar örjan hur dåligt påläst han är"
|
|
Närå de här var ett för bra lopp o dåligt spår hade han !! Kom igen nu !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:33:40
|
|
´  en här gången var inte Johnny "dödens" med men Stefan kan väl görat också eller hur Spanis ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 16:35:10 Edited(1): 2010-12-26 16:38:31  Närå de här var ett för bra lopp o dåligt spår hade han !! Kom igen nu !! 
Answer to: "Närå de här var ett för bra lopp o dåligt sp&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
lol....nej örjan inte påläst...had ehan läst på hade han fattat att det inte fanns 1 chans på miljonen maxwell skulel släppa enr han i dödens
Hästen hade iofs inte vunnit ändå, men örjan dåligt påläst
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:38:16  lol....nej örjan inte påläst...had ehan läst på hade han fattat att det inte fanns 1 chans på miljonen maxwell skulel släppa enr han i dödens
Answer to: "lol....nej örjan inte påläst...had ehan läst på "
|
|
Tja att Örjan skulle inte ha med utgången att göra varken fram eller baklänges som ja analyserade loppet o det tyckte ja tidigt men därimot Björnis var ett bra drag helt klart !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 16:39:12  Tja att Örjan skulle inte ha med utgången att göra varken fram eller baklänges som ja analyserade loppet o det tyckte ja tidigt men därimot Björnis var ett bra drag helt klart !! 
Answer to: "Tja att Örjan skulle inte ha med utgången att göra varken f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
nej hästen va för dålig för dagen,. garanterat sjuk
position hittade han , då va inte de som fällde honom 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-26 16:43:31  nej hästen va för dålig för dagen,. garanterat sjuk
position hittade han , då va inte de som fällde honom 
Answer to: "nej hästen va för dålig för dagen,. garanterat sjuk:)
"
|
|
Ok du ger dig inte.. en sommardag med skor av o bara småvarmt motstånd är fortfarande min mening.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|