1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2010-12-25 13:47:40  Han kan nog vinna på alla distanser om han får ledningen o sen får dämpa ? I mina ögon har han inte varit lika bra dom 2 senaste starterna. Han vann ju visserligen 100127 men det loppet fick han ju till skänks o tiden är milt sagt beskedlig.
Nu tror jag Lill-Goop kommer ladda och vinnaren är Örjan som väl sitter passiv bakom fältets mest startsnabba häst ?
Answer to: "Han kan nog vinna på alla distanser om han får ledningen o sen "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mja, är det inte 4 o 5 som kör om spets ?
Tror Goop kör för att få en bra position bara.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 13:49:11  Nån som minns Skräcken ? Han vann fast han hade en kagge som en tunna ....
Om man ser till resultaten så är Jörgen en bättre kusk på C P. Han brukar utnyttja hästens startsnabbhet bättre än vad Örjan visat. Som loppet ser ut att bli kört så tror jag dock Örjan blir kanon.
Answer to: "Nån som minns Skräcken ? Han vann fast han hade en kagge som en "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jarå men gubben va inte stor o lutade sig riktigt bakåt så fin hävis var han.. mycket Öl ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 13:53:15  Nån som minns Skräcken ? Han vann fast han hade en kagge som en tunna ....
Om man ser till resultaten så är Jörgen en bättre kusk på C P. Han brukar utnyttja hästens startsnabbhet bättre än vad Örjan visat. Som loppet ser ut att bli kört så tror jag dock Örjan blir kanon.
Answer to: "Nån som minns Skräcken ? Han vann fast han hade en kagge som en "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
nån som inte minns skräcken? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 13:55:12  Mja, är det inte 4 o 5 som kör om spets ?
Tror Goop kör för att få en bra position bara.
Answer to: "Mja, är det inte 4 o 5 som kör om spets ?
Tror Goop kör f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
5an kommer inte vara intresserad köra för spets då de redan vet om att de inte kommer förbi 4an, skulel vara om någon kan ta emot invändigt då, typ gils abbe.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 13:59:46  5an kommer inte vara intresserad köra för spets då de redan vet om att de inte kommer förbi 4an, skulel vara om någon kan ta emot invändigt då, typ gils abbe.
Answer to: "5an kommer inte vara intresserad köra för spets då de redan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gills har öppnat första 5 på 09,6.
Kanske blir S.o.S på Goop fan 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 14:03:35  Gills har öppnat första 5 på 09,6.
Answer to: "Gills har öppnat första 5 på 09,6.
Kanske blir S.o.S p&ari"
|
|
Ja vill han ge Ville en törn så kan han göra det !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 14:04:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Jag tror dom kommer ladda vad som går med Gills Abbe. Den här gången kommer inte S.S gratis till ledningen ?
3 Gills Abbe har gjort det bra från svåra lägen på slutet och han är
mycket bättre än raden. Äntligen har han fått ett bra spår och jhan
kan slåss om segern, berättar Kari Lähdekorpi.
3 Gills Abbe (Björn Goop) var jättebra senast och nu har vi efter att ha varit bortlottade i ett halvår äntligen fått ett bra läge. Han är snabb ut och jag tror på en bra insats. Känns intressant, säger Pekka Lähdekorpi
Kan lägga till att han gick 12/1000 för 3 starter sen o att han satt fast med rubbet sparat senast.
Nonchalera inte den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 14:05:38  Gills har öppnat första 5 på 09,6.
Answer to: "Gills har öppnat första 5 på 09,6.
Kanske blir S.o.S p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Då har vi en spik då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 14:09:46  Jag tror dom kommer ladda vad som går med Gills Abbe. Den här gången kommer inte S.S gratis till ledningen ?
3 Gills Abbe har gjort det bra från svåra lägen på slutet och han är
mycket bättre än raden. Äntligen har han fått ett bra spår och jhan
kan slåss om segern, berättar Kari Lähdekorpi.
3 Gills Abbe (Björn Goop) var jättebra senast och nu har vi efter att ha varit bortlottade i ett halvår äntligen fått ett bra läge. Han är snabb ut och jag tror på en bra insats. Känns intressant, säger Pekka Lähdekorpi
Kan lägga till att han gick 12/1000 för 3 starter sen o att han satt fast med rubbet sparat senast.
Nonchalera inte den.
Answer to: "Jag tror dom kommer ladda vad som går med Gills Abbe. Den här g&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
nej gills är tidig, goop upp ger ofta den effekten att de hästarna som har form men inte vunnit på ett tag får sina seger just då, jag låser nog loppet på 3-4 hästar här.
Gills, carambole , zakeus och troligen 1 till.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 16:15:11  nej gills är tidig, goop upp ger ofta den effekten att de hästarna som har form men inte vunnit på ett tag får sina seger just då, jag låser nog loppet på 3-4 hästar här.
Gills, carambole , zakeus och troligen 1 till.
Answer to: "nej gills är tidig, goop upp ger ofta den effekten att de hästarn"
|
|
Zakeus ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:29:33  Zakeus ? 
Answer to: "Zakeus ?:S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Travspanaren hämtar sina idéer från artiklar på ATG. Alla hästar som dom skriver om tar han med. Senast var det ju Bowling och den spikade han ju 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:33:39  Travspanaren hämtar sina idéer från artiklar på ATG. Alla hästar som dom skriver om tar han med. Senast var det ju Bowling och den spikade han ju 
Answer to: "Travspanaren hämtar sina idéer från artiklar på ATG"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
torr snarare att det är tvärtom..kan ju kolla tidsstämpeln när jag sa den va klar och när AB gjorde artikeln, tror snarare de väntar på att jag ger "klara" här inne,l sedna intervjuar tränarna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:34:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DELVIN GOLD
|
Jag tycker Delvin Gold ständigt blir underskattad. Detta gäng är inte bättre än andra han slagit (och förvisso blivit slagen av). Även om han inte bara går ut och vinner från spår 9 är han klart intressant på 10 % (och upp till runt 25 %)
Tycker att det är en möjlig chansspik baserat på spelvärde, så länge den håller sig under 15 %. Det är ju ett ganska öppet lopp och det är sååå trist att strecka tre hästar på runt 50 % för att sedan ändå känna sig tvingad att strecka 3 till för att vara säker.
Garderar man så är Zakeus given. Tycker även att Leo Online är rolig på 1 %. Den går bäst bakifrån och har då en vass speed. Tempo, klaff, tur, flyt och rätt ryggar ;-) så är den med i matchen. Den har minst 3 % chans att vinna och då är den också given på spelvärde vid gardering.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:35:59  torr snarare att det är tvärtom..kan ju kolla tidsstämpeln när jag sa den va klar och när AB gjorde artikeln, tror snarare de väntar på att jag ger "klara" här inne,l sedna intervjuar tränarna 
Answer to: "torr snarare att det är tvärtom..kan ju kolla tidsstämpeln n"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Ja så kan det ju vara men artikeln om Zakeus var i varje fall före den här gången
Nu sitter dom på ATG och väntar så du får klämma till med ett klartecken nu....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:37:18  Ja så kan det ju vara men artikeln om Zakeus var i varje fall före den här gången
Nu sitter dom på ATG och väntar så du får klämma till med ett klartecken nu....
Answer to: "Ja så kan det ju vara men artikeln om Zakeus var i varje fall fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
om du följt med så trodde jag på zakeus sist den starta på v75, var till och med mitt 1a streck i loppet, så har ingenting med någon artikel att göra. Hästen blev dessutom grovt bortkörd sist, skulle haft en 1a i raden
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 16:43:25  Jag tycker Delvin Gold ständigt blir underskattad. Detta gäng är inte bättre än andra han slagit (och förvisso blivit slagen av). Även om han inte bara går ut och vinner från spår 9 är han klart intressant på 10 % (och upp till runt 25 %)
Tycker att det är en möjlig chansspik baserat på spelvärde, så länge den håller sig under 15 %. Det är ju ett ganska öppet lopp och det är sååå trist att strecka tre hästar på runt 50 % för att sedan ändå känna sig tvingad att strecka 3 till för att vara säker.
Garderar man så är Zakeus given. Tycker även att Leo Online är rolig på 1 %. Den går bäst bakifrån och har då en vass speed. Tempo, klaff, tur, flyt och rätt ryggar ;-) så är den med i matchen. Den har minst 3 % chans att vinna och då är den också given på spelvärde vid gardering.
Answer to: "Jag tycker Delvin Gold ständigt blir underskattad. Detta gäng &au"
|
|
Ja gillar Delvin o kusken me så....ska Björnis tvåla Ville om spetsen så kan Per småle !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:44:28  Jag tycker Delvin Gold ständigt blir underskattad. Detta gäng är inte bättre än andra han slagit (och förvisso blivit slagen av). Även om han inte bara går ut och vinner från spår 9 är han klart intressant på 10 % (och upp till runt 25 %)
Answer to: "Jag tycker Delvin Gold ständigt blir underskattad. Detta gäng &au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Ytterst tveksamt. Han vann från ledningen o var bra då men från bakspår har inte glänst på V75 direkt. Tror han måste vara med där framme direkt för att vara på hugget ? Dessutom verkar det oftast strula får kusken på V75. Typ 9:erankad och snarare för mycket streckad. Inte chanslös men långsökt.
Stänkaren är Sandro Mustang som hittar plankan direkt. Blir det överpace så kan han vara farlig. Påminner igen om att han slog Sundsvik Saigon förut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 16:47:50  om du följt med så trodde jag på zakeus sist den starta på v75, var till och med mitt 1a streck i loppet, så har ingenting med någon artikel att göra. Hästen blev dessutom grovt bortkörd sist, skulle haft en 1a i raden
Answer to: "om du följt med så trodde jag på zakeus sist den starta p&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARAMBOLE P.
|
Ja han spurtade bra. Kan säkert vinna med klaff.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 17:07:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gills abbe har jag trott på hela året och det har inte gett mig ett skit. Ska dock me dpå systemet och här blir det nog ledningen.
Mest intressanta är ju annars Delvin gold och zakeus, carambole p på 12% är smaskens också
Delvin gold hade kunnat vara en chansspik om inte en av sveriges sämsta kuskar kört, sitter väl fast 10.e invändigt nu?
annars, Rånlund ftw 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-25 18:52:57  Gills abbe har jag trott på hela året och det har inte gett mig ett skit. Ska dock me dpå systemet och här blir det nog ledningen.
Mest intressanta är ju annars Delvin gold och zakeus, carambole p på 12% är smaskens också
Delvin gold hade kunnat vara en chansspik om inte en av sveriges sämsta kuskar kört, sitter väl fast 10.e invändigt nu?
annars, Rånlund ftw 
Answer to: "Gills abbe har jag trott på hela året och det har inte gett mig"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Från ledningen tror jag att Gills Abbe har en kanon chans.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|