1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2010-12-15 12:48:39  Vill gärna spika Lamborghini men vet inte om jag vågar. Men den har hyffsade förutsättningar. Och Lennart storm varnade för den för ett par veckor sen i en chatt på AB
Answer to: "Vill gärna spika Lamborghini men vet inte om jag vågar. Men den "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Lambo kan aldrig vara en spik innan han visat att han vill vinna igen.Efter överfallet på Solvalla har han inte varit sig själv och jag tror inte den hittat skallen ännu men det kan vara lite på gång. Det vore väldigt kul om den blev bra igen för det är en fin häst.
Enda möjliga spiken i det här loppet är Ludde sen kan man fundera över om den ska garderas eller inte men det lär man få reda på innan start.
Du kanske kan köra 5 o 9 som ett lås ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 13:14:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Får se hur det blir. vill gärna ha med 3 och 6 också. Slutar nog med gardering.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 22:39:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OLIVER TWIST
|
Nästan så jag tror att Oliwer Twist kan vara en spik....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 18:27:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
S 4, AVANTO
|
Kolla in loppet som Gubben Goop serverade Miss Sixty i Norge..de är fane mig SKANDAL att han kan vara proffs.
Måste vara årets sämsta styrning  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 18:31:18  Kolla in loppet som Gubben Goop serverade Miss Sixty i Norge..de är fane mig SKANDAL att han kan vara proffs.
Måste vara årets sämsta styrning  
Answer to: "Kolla in loppet som Gubben Goop serverade Miss Sixty i Norge..de är fa"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
hehe..tur man inte är ägare då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 18:36:50  hehe..tur man inte är ägare då 
Answer to: "hehe..tur man inte är ägare då:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
S 4, AVANTO
|
Nej har man aldrig flyttat hästen förrut så bör man kanske börja fundera efter ett sådant lopp..men visa ägare fattar tydligen dåligt..(Olle äger!!) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 18:38:56 Edited(1): 2010-12-16 18:39:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
S 4, AVANTO
|
För övrigt är detta loppet rätt usel klass.
Ridgehead blir favorit brist på annat. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 18:49:50  Nej har man aldrig flyttat hästen förrut så bör man kanske börja fundera efter ett sådant lopp..men visa ägare fattar tydligen dåligt..(Olle äger!!) 
Answer to: "Nej har man aldrig flyttat hästen förrut så bör man ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
jo just det ja, det kommer jag ihåg nu......tror ävan att de som ägare själva inte e så nöjda hi hi
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-16 19:37:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
samtidigt har ridgehead cahore varit favorit mot bättre hästar än detta tidigare på v75,,,,När han är i form så är han riktigt bra. Dock väldigt ojämn och när han inte är på humör/form så är han riktigt dålig
Hade det inte varit för oliver twist som jag gillar skarpt så hade jag spikat då jag tror formen finns där efter förra insatsen......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-16 19:42:07  Till alla som gnäller på Norrlandstrav..vilka skitlopp denna vecka..mera Norrland TACK!! 
Answer to: "Till alla som gnäller på Norrlandstrav..vilka skitlopp denna vec"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kan bara hålla med dig !! Men Norrland är ingen stor höjdare heller !! Nu är det rena bottenskrapet som ska tjäna ihop poäng i nya meetinget !!! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-17 12:17:03
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Börjar luta åt att man får ta ställning mellan Ridgehead Cahore och Oliver Twist, spets vs rygg ledaren.
Miss Sixty lär inte ha toppform efter 1,5 månads uppehåll, Avanto vinner för sällan och hamnar som bäst 3e invändigt, Lamborghini har dåliga startryggar och verkar ha tappat gnistan, precis som Niller som dessutom har sämsta tänkbara läge. Finns alltså en hel del som talar emot alla potentiella motbud, resten är chanslösa oavsett löpningsförlopp.
Sista-minuten info, värmning och provstart får avgöra vem hammaren faller på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 13:39:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Ledaren eller rygg ledaren det är frågan. Är oliver speedig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 15:05:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OLIVER TWIST
|
Jag har hela tiden varit inne på att Oliver Twist var veckan bank, men blir mer och mer osäker.
För om Avanto tar sig förbi och får rygg på Ridgehead Cahore så blir de 2 svåra att slå. Dessutom är Miss Sixty hästen med mest fart i kroppen.
Lutar mer och mer åt 3,4,5,6... så för er andra är det fritt fram att spika för jag brukar ha rätt från början, speciellt när jag ångrar mig. grattis till er.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 19:54:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Uhrberg håller rygg. Oliver hamnar i dödens. Avanto vinner ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 20:58:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
uhrberg ska nog vara glad för 3,e inner om tur.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 21:25:06  samtidigt har ridgehead cahore varit favorit mot bättre hästar än detta tidigare på v75,,,,När han är i form så är han riktigt bra. Dock väldigt ojämn och när han inte är på humör/form så är han riktigt dålig
Hade det inte varit för oliver twist som jag gillar skarpt så hade jag spikat då jag tror formen finns där efter förra insatsen......
Answer to: "samtidigt har ridgehead cahore varit favorit mot bättre hästar &a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
hade inte oliver twist varit med hade du kunnat spika avanto, had einte kunnat torska det loppet då
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 22:02:12  hade inte oliver twist varit med hade du kunnat spika avanto, had einte kunnat torska det loppet då
Answer to: "hade inte oliver twist varit med hade du kunnat spika avanto, had einte kun"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Oliver Trist är mediahype. Hästen att slå är Luddes och jag tror Kontio får fart på lite ovillige (?) Avanto.
Det räcker med dom 2.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 22:09:52  hade inte oliver twist varit med hade du kunnat spika avanto, had einte kunnat torska det loppet då
Answer to: "hade inte oliver twist varit med hade du kunnat spika avanto, had einte kun"
|
Became a member:
Forum posts:
|
enligt svanstedt så är avanto kraftigt missgynnad av skor och brodd......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 22:20:58 Edited(1): 2010-12-17 22:21:10  enligt svanstedt så är avanto kraftigt missgynnad av skor och brodd......
Answer to: "enligt svanstedt så är avanto kraftigt missgynnad av skor och br"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
S 4, AVANTO
|
Klart missgynnad sa Åke..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-17 23:52:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OLIVER TWIST
|
Kari verkar ju dock ganska övertygad om att Oliver ska kunna ta hem detta. Han brukar väl inte kasta ur sig spikförslag till höger och vänster?
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6