1
[ 2
]
3
4
5
6
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-13 20:37:24 Edited(1): 2010-12-13 20:41:21  Allt söder om Hoting är Afrika......
Answer to: "Allt söder om Hoting är Afrika......"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Allt norr och söder om Stockholm är polcirklar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-13 21:38:32  Ha ha..Allt över ystad e norrland..då ja bodde där iaf.. 
Answer to: "Ha ha..Allt över ystad e norrland..då ja bodde där iaf..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OLIVER TWIST
|
Ystad fifään 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-13 21:47:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
enda som är sant är ju allt söder om GBG är danmark
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-13 22:35:31  enda som är sant är ju allt söder om GBG är danmark
Answer to: "enda som är sant är ju allt söder om GBG är danmark"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, OLIVER TWIST
|
Tappade dina föräldrar dig när du var liten?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 01:02:37  Tappade dina föräldrar dig när du var liten?
Answer to: "Tappade dina föräldrar dig när du var liten?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
möjligt, inget jag kommer ihåg iallafall.
Behöver inte ställa samma fråga till dig, för svaret är ju rätt uppenbart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 08:59:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Absolut inga problem med att kallas för dansk  Gillar danmark mer än sverige, allt är bättre där, förutom travet då
Till v75, detta är tveklöst den roligaste och svåraste omgången på mycket länge!!
5 grymt svåra lopp, 1 hyfsat enkelt och 1 som är stenklar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 14:15:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Enligt Ludde så är stallformen dålig så jag tar en annan QC.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:03:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ridgehead cahore har bevisat toppform! varit grymt läcker senaste tiden. Nu senast var han tillbaka i gammalt gott slag och då bryr jag mig inte om någon "stallform".
Ludde tycker alltid att han har dålig stallform efter en dålig dag på jobbet, hänt flera gånger att han sedan tar och vinner precis allt med sin "dåliga stallform".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:23:44  Ridgehead cahore har bevisat toppform! varit grymt läcker senaste tiden. Nu senast var han tillbaka i gammalt gott slag och då bryr jag mig inte om någon "stallform".
Ludde tycker alltid att han har dålig stallform efter en dålig dag på jobbet, hänt flera gånger att han sedan tar och vinner precis allt med sin "dåliga stallform".
Answer to: "Ridgehead cahore har bevisat toppform! varit grymt läcker senaste tide"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
5% chans han håller undna när avanto får luckan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 15:46:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vart ska avanto ha luckan? 3.e inner? tar aldrig 1 längd på oliver twist.. Det gäller både från start och till slut....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 16:16:49  Vart ska avanto ha luckan? 3.e inner? tar aldrig 1 längd på oliver twist.. Det gäller både från start och till slut....
Answer to: "Vart ska avanto ha luckan? 3.e inner? tar aldrig 1 längd på oliv"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
we will see
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 16:17:29  Vart ska avanto ha luckan? 3.e inner? tar aldrig 1 längd på oliver twist.. Det gäller både från start och till slut....
Answer to: "Vart ska avanto ha luckan? 3.e inner? tar aldrig 1 längd på oliv"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
du tycks vara väldigt imponerad av oliver twist, vad har hästen visat? naaaaada...
Avanto däremot
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 17:26:05  Ridgehead cahore har bevisat toppform! varit grymt läcker senaste tiden. Nu senast var han tillbaka i gammalt gott slag och då bryr jag mig inte om någon "stallform".
Answer to: "Ridgehead cahore har bevisat toppform! varit grymt läcker senaste tide"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Du får läsa själv vad Ludde säger. Det där med "bevisad toppform" vet jag inte om jag håller med om. Han har ju bara sprungit i halvfart på slutet så det blir ganska intetsägande. Han KAN vara i toppform men det är inte bevisat vill jag påstå.
Jag var inne på att det spika den från början men nu är jag mer tveksam.
5 Ridgehead Cahore var fin som fan vid enkel spetsvinst i halvbilligt Jägersro-gäng senast. Tussarna och det norska huvudlaget förblev oryckta och han har tidigare visat att han duger i V75-sammanhang. Jag är dock ändå tveksam då jag tycker att den allmänna stallformen för dagen bara är ungefär ”halv”. Vi jobbar dock på i blåsten och kylan och hoppas på en förbättring, och utgångsläget och motståndet ser passande ut för Ridgehead Cahores del. Förhoppningsvis tillåter banan barfotakörning, säger Lutfi Kolgjini.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 17:41:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Hur är 1an ut?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 17:57:10  Hur är 1an ut?
Answer to: "Hur är 1an ut?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Körs inte i tät men kan få rygg på ledaren eventuellt. Perfekta förutsättningar för den hästen men hårt motstånd.Har öppnat 10.5/500 för att besvara frågan.
Hade Lamborghini ST haft skallen kvar hade nog det varit en spik eftersom Ludde och Erik kommer köra för tät så tempot blir nog kanske högt ?
Kan hästar få tillbaka viljan att vinna efter ha tappat lusten helt ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 18:05:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
erik lär inte köra för tät, släpper till ludde direkt och det kan jag sätta 1 mille på......
Sedan när ludde vinner 1 lopp så är stallformen helt plötsligt grym, typiskt ludde.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 18:12:15  erik lär inte köra för tät, släpper till ludde direkt och det kan jag sätta 1 mille på......
Sedan när ludde vinner 1 lopp så är stallformen helt plötsligt grym, typiskt ludde.
Answer to: "erik lär inte köra för tät, släpper till ludde dir"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Då kan du få sätta in den millen på mitt konto 
Dom kommer nog testa en bit i varje fall.
3 Oliver Twist har nu fått ett perfekt spår. Det blir full laddning men om han körs i ledningen eller inte får vi se då ”Luddes” är snabb från start och det kan bli tuff körning. Vi kommer att köra barfota fram då han är kvickare från start utan framskor. Han skall räknas i detta lopp, menar Kari Lähdekorpi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 18:15:57  erik lär inte köra för tät, släpper till ludde direkt och det kan jag sätta 1 mille på......
Answer to: "erik lär inte köra för tät, släpper till ludde dir"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, AVANTO
|
Ridegehead trivs bra på åby, är dock inget att lita på och känns inte het som hårt betrodd
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-14 18:20:55  Ridegehead trivs bra på åby, är dock inget att lita på och känns inte het som hårt betrodd
Answer to: "Ridegehead trivs bra på åby, är dock inget att lita p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Börjar luta åt Avanto faktiskt. Hade inte han slagit Oliver Twist senast med lucka ? Kontio får fart på honom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-15 11:16:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, RIDGEHEAD CAHORE
|
Vill gärna spika Lamborghini men vet inte om jag vågar. Men den har hyffsade förutsättningar. Och Lennart storm varnade för den för ett par veckor sen i en chatt på AB
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6