1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2010-06-10 21:39:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, INFATTI NOVEMBER
|
såg att ATG ska flytta omgången till kvällen när den där jävla kossan ska gifta sig... vi som pröjsar skiten... blir lack på hela grejen..
kunde inte ATG bara köra på dagen.. vem fan vill se på V75 på kvällen från Boden?..
Snart dags att skrota monarkin?
återigen borde vi göra som i Frankrike... ni som läst er historia förstår vad jag syftar på, favorit i repris à La Suéde?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-10 23:31:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jim Oscarsson ska ha Dig for Dollars i vårt stall i helgen (alltså min familj har stall på östersundstravet och han ska stå hos oss) så förhoppningsvis lämna han ngn nyttig info om hans chanser, även fast jag inte tror dom kan va så stor men de är alltid kul att höra  förra året hade vi goop där, de va lite coolare, men jim är alltid jim! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-06-11 05:33:27  Jim Oscarsson ska ha Dig for Dollars i vårt stall i helgen (alltså min familj har stall på östersundstravet och han ska stå hos oss) så förhoppningsvis lämna han ngn nyttig info om hans chanser, även fast jag inte tror dom kan va så stor men de är alltid kul att höra  förra året hade vi goop där, de va lite coolare, men jim är alltid jim! 
Answer to: "Jim Oscarsson ska ha Dig for Dollars i vårt stall i helgen (allts&ari"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, TORVALD PALEMA
S 1, DIG FOR DOLLARS
|
Ser fram emot nyttig info 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-06-11 10:07:41
 Ser fram emot nyttig info 
Answer to: "Ser fram emot nyttig info :-)"
|
|
|
Posted: 2010-06-11 10:10:04
Answer to: "Jag tror att 1 Ted Blågul kan leda runt om. Ganska bra rens på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TORVALD PALEMA
|
Fel avd kanske?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 10:52:12  Ser fram emot nyttig info 
Answer to: "Ser fram emot nyttig info :-)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
eftersom han kommer i eftermiddag så hinner jag nog in och skriva här vad jag får höra ikväll hoppas jag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 13:09:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dig for dollars hade väl haft 100% bättre vinstchans om det funnits en kusk bakom han....
dock ska han med på systemet, riktigt fin häst och även Jim kan av misstag göra rätt beslut ibland.
Infatti november är det mycket plus på annars, tydligen aldrig kännts så här fin i träningen och har sett lysande ut den senaste tiden.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-11 14:04:49  såg att ATG ska flytta omgången till kvällen när den där jävla kossan ska gifta sig... vi som pröjsar skiten... blir lack på hela grejen..
kunde inte ATG bara köra på dagen.. vem fan vill se på V75 på kvällen från Boden?..
Snart dags att skrota monarkin?
återigen borde vi göra som i Frankrike... ni som läst er historia förstår vad jag syftar på, favorit i repris à La Suéde?
Answer to: "såg att ATG ska flytta omgången till kvällen när den "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Oui !! Frihet Jämlikhet Broderskap !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 14:24:18  Dig for dollars hade väl haft 100% bättre vinstchans om det funnits en kusk bakom han....
dock ska han med på systemet, riktigt fin häst och även Jim kan av misstag göra rätt beslut ibland.
Infatti november är det mycket plus på annars, tydligen aldrig kännts så här fin i träningen och har sett lysande ut den senaste tiden.
Answer to: "Dig for dollars hade väl haft 100% bättre vinstchans om det funni"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, INFATTI NOVEMBER
|
3% .. ett måste!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 15:03:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TORVALD PALEMA
|
Här har jag ännu inte bestämt mig om jag ska fega och stänga på de två bästa, 7 & 9. Tror Torvald tar hem det, men Beanie kan ju köra till ledning om inte Åke vill köra där, om nu inte Globalen svarar förstås, men det tror ja inte. Därifrån är mycket vunnet för Morten Waage. Men som det känns nu spik Torvald.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-06-11 15:10:33
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
När förlorade Torvald Palema från spets senast? Utan att ha kollat upp det så minns jag bara att Giong Kronos vann ett Olympiatravsförsök... i det loppet gick Torvald i ledningen och tröttnade kraftigr till slut. Efter det kan inte jag komma ihåg nåt. Han vann ju årets olympiakval från spets, över 2140! (mot skräp ja vet, men ändå  . TÄnk om Åke kör i ledning här? Var ju längesedan han testades där mot tuff konkurens. Skulle vara kul att se iaf!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 16:56:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, INFATTI NOVEMBER
|
Det känns nästan som garanti på att Torvald stannar över 2100m från ledningen... han gick i ledningen i Olympiaförsök som gick i lusptempo och var helt slut i mål på usel tid...
Jag tror Åke vet att Torvald inte går ett skit i ledningen och han VET att Torvald inte har någon speed kvar om han måste köra från start med honom.. Han tar upp, hoppas på turen (som han ofta har) och så får han 2:a, 3:e ut... därifrån blir han farlig.
Men jag tycker det är galet mycket OM och MEN över Torvalds start denna gången och till 80% är han den roligaste favoriten i omgången att jobba bort.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-11 17:23:39
|
|
Visst kan Torvald förlora men då tror ja någon måste gå fram o sätta press !! Vem ska göra det ?? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-11 17:28:57
|
|
Okey tror Erik o Stigh har gett "tillstånd" så..men Erik brukar köra lite ängsligt av sig...Rädd för "onda ögat" ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 17:37:22  Okey tror Erik o Stigh har gett "tillstånd" så..men Erik brukar köra lite ängsligt av sig...Rädd för "onda ögat" ? 
Answer to: "Okey tror Erik o Stigh har gett "tillstånd" så..men E"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, INFATTI NOVEMBER
|
Behövs inte.. han stannar i spets, det gör han jämt... och vem ska gå fram o sätta press? ja, how about Beanie MM?
Fast tror inte han behöver.. Torvald är så jävla dålig i spets så de övriga slår han ändå.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-06-11 17:42:01  Visst kan Torvald förlora men då tror ja någon måste gå fram o sätta press !! Vem ska göra det ?? 
Answer to: "Visst kan Torvald förlora men då tror ja någon måste"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, BEANIE M.M.
|
Låter som att du är säker på att Torvald sitter i spets. Helt osannolikt enligt mig, aldrig att Åke laddar här. Och skulle han mot förmodan göra det kommer han vara chanslös.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 17:51:48  Låter som att du är säker på att Torvald sitter i spets. Helt osannolikt enligt mig, aldrig att Åke laddar här. Och skulle han mot förmodan göra det kommer han vara chanslös.
Answer to: "Låter som att du är säker på att Torvald sitter i spe"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, INFATTI NOVEMBER
|
Precis.. han skrynklar sig från spets.
Han behöver det kört i halsen.. då kan han briljera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-11 18:04:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TORVALD PALEMA
|
övertygad om att åke kommer hitta ner i en bra position utvändigt, och spurta sista 200, långt upplopp i Östersund också. tänkte dubbla med beanie, men han är inte värd det känner jag hehe. singlar torvald
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-06-11 18:11:55
|
|
Klart att Åke sitter i spets !! Clear sitter i ledning efter 100 meter o sedan kommer Åke att få överta... Solklart !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-06-11 18:24:59  Klart att Åke sitter i spets !! Clear sitter i ledning efter 100 meter o sedan kommer Åke att få överta... Solklart !! 
Answer to: "Klart att Åke sitter i spets !! Clear sitter i ledning efter 100 mete"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, BEANIE M.M.
|
Vi får väl se.. Verkar inte som att du har fattat hur usel Torvald är ifrån den positionen, förstår inte varför Åke skulle lägga ett sådant krokben för sig själv.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|