1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2010-05-29 15:46:02  mycket bra!
Åke väljer fel igen...
Answer to: "mycket bra!
Åke väljer fel igen..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HAYARD ÅS
S 1, DELVIN GOLD
|
Detta var ingen hemligthet Plokko - sa faktiskt Åke till Media tidigt:
– Ågårds Lars (V75-4) har utvecklats väldigt bra och har tagit åt sig sandträningen på bästa sätt. Det har gjort att han kan tävla barfota och han har blivit mycket mer effektiv i aktionen. Hästen har toppform och har varit väldigt bra vid segrarna. Det känns i jobben som att han håller samma form och det var synd på bakspåret. Med ett bättre läge hade jag trott på riktigt bra chans. Nu kan han vinna ändå men det krävs lite tur på vägen.
– Jag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexington Ås som jag kör. Men Lexington Ås är lite knepigare och jag vill inte sätta upp en ny kusk på den hästen med risk att det blir galopp. För mig som tränare måste jag se till helheten och försöka nå bästa möjliga resultat till hela stallet. Som jag ser det så har Ågårds Lars en bättre chans än Lexington Ås, trots spåren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 15:46:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NO WONDER
|
du fick ju infon
"ag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexington Ås som jag kör. Men Lexington Ås är lite knepigare och jag vill inte sätta upp en ny kusk på den hästen med risk att det blir galopp. För mig som tränare måste jag se till helheten och försöka nå bästa möjliga resultat till hela stallet. Som jag ser det så har Ågårds Lars en bättre chans än Lexington Ås, trots spåren"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 15:50:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HAYARD ÅS
S 1, DELVIN GOLD
|
Detta gick att läsa på TRAVNET:
Ågårds Lars:
Han är den bättre av våra två i loppet och ska helt klart räknas, säger Oskar Florhed.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 15:51:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LEXINGTON ÅS
|
Det köper jag dock inte.. men, visst.
För mig var det inte konstigt att Ågårds Lars vann.
Men många var bra jävla dåliga här också..
Många besvikelser denna afton.
Ger nog upp för idag o laddar för imorgon.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-29 16:05:30
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Såg inte detta lopp !! Var det många galopper ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 16:12:36  Såg inte detta lopp !! Var det många galopper ? 
Answer to: "Såg inte detta lopp !! Var det många galopper ?:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, plus att banan var såsig, hade ju haglat som fan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 19:33:57  ja, plus att banan var såsig, hade ju haglat som fan.
Answer to: "ja, plus att banan var såsig, hade ju haglat som fan."
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha skämtar du? banan såsig? halglat? jag var på plats, och det haglade inte ett ända korn på hela dagen, från 5 på morgon när jag var där tills 7 på kvällen.. banan var hur fin som helst, bara innerspåret som var väldigt tungsprunget över upploppsrakan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-30 12:05:07  haha skämtar du? banan såsig? halglat? jag var på plats, och det haglade inte ett ända korn på hela dagen, från 5 på morgon när jag var där tills 7 på kvällen.. banan var hur fin som helst, bara innerspåret som var väldigt tungsprunget över upploppsrakan...
Answer to: "haha skämtar du? banan såsig? halglat? jag var på plats, o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad snackar du om.. klart det haglade/regnade. Satt du på muggen hela kvällen? Jag var inte där men såg hela förloppet på tvn.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|