1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-28 14:25:32
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ett bra lopp med många kandidater !! Lär gå undan från start ! Tror mest på framspåren ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 16:06:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NO WONDER
|
Jag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexington Ås som jag kör. Men Lexington Ås är lite knepigare och jag vill inte sätta upp en ny kusk på den hästen med risk att det blir galopp. För mig som tränare måste jag se till helheten och försöka nå bästa möjliga resultat till hela stallet. Som jag ser det så har Ågårds Lars en bättre chans än Lexington Ås, trots spåren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 16:10:01  Jag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexington Ås som jag kör. Men Lexington Ås är lite knepigare och jag vill inte sätta upp en ny kusk på den hästen med risk att det blir galopp. För mig som tränare måste jag se till helheten och försöka nå bästa möjliga resultat till hela stallet. Som jag ser det så har Ågårds Lars en bättre chans än Lexington Ås, trots spåren.
Answer to: "Jag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexingto"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LEXINGTON ÅS
|
Bra info..
Han har valt bort Youpie också... misstag #2 i så fall :p
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 16:11:46  Bra info..
Han har valt bort Youpie också... misstag #2 i så fall :p
Answer to: "Bra info..
Han har valt bort Youpie också... misstag #2 i så "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NO WONDER
|
ja han säger Conrads Garland samt SJ Otto är hans bästa chanser på lördag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 16:14:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NO WONDER
|
Lexington Ås känns annars bra och han var fin vid segern senast. Han avslutade snabbt sista varvet och är rätt snabb ut bakom bilen. Bör väl också ses med lite chans, men jag tycker som sagt att Ågårds Lars är en bättre möjlighet. Barfota runt om på Ågårds Lars och skor på Lexington Ås.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 21:05:13  Lexington Ås känns annars bra och han var fin vid segern senast. Han avslutade snabbt sista varvet och är rätt snabb ut bakom bilen. Bör väl också ses med lite chans, men jag tycker som sagt att Ågårds Lars är en bättre möjlighet. Barfota runt om på Ågårds Lars och skor på Lexington Ås.
Answer to: "Lexington Ås känns annars bra och han var fin vid segern senast."
|
Became a member:
Forum posts:
|
hvorfra har du sko-information nu?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 22:24:24  hvorfra har du sko-information nu?
Answer to: "hvorfra har du sko-information nu?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HAYARD ÅS
S 1, DELVIN GOLD
|
Inte speciellt svårt att gissa den balansen om man är lite påläst.
Svårt lopp för övrigt.
Delvin Gold gör allt för att hålla upp ledningen o då ska den slås därifrån - kan bli svårt.
Så bra som Hayard Ås varit på slutet är det min vinnare.
Dock kommer jag gardera med en 5-6st.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-28 23:20:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HAYARD ÅS
S 1, DELVIN GOLD
|
– Ågårds Lars (V75-4) har utvecklats väldigt bra och har tagit åt sig sandträningen på bästa sätt. Det har gjort att han kan tävla barfota och han har blivit mycket mer effektiv i aktionen. Hästen har toppform och har varit väldigt bra vid segrarna. Det känns i jobben som att han håller samma form och det var synd på bakspåret. Med ett bättre läge hade jag trott på riktigt bra chans. Nu kan han vinna ändå men det krävs lite tur på vägen.
– Jag tycker att Ågårds Lars är bättre än Lexington Ås som jag kör. Men Lexington Ås är lite knepigare och jag vill inte sätta upp en ny kusk på den hästen med risk att det blir galopp. För mig som tränare måste jag se till helheten och försöka nå bästa möjliga resultat till hela stallet. Som jag ser det så har Ågårds Lars en bättre chans än Lexington Ås, trots spåren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 10:35:22  Inte speciellt svårt att gissa den balansen om man är lite påläst.
Svårt lopp för övrigt.
Delvin Gold gör allt för att hålla upp ledningen o då ska den slås därifrån - kan bli svårt.
Så bra som Hayard Ås varit på slutet är det min vinnare.
Dock kommer jag gardera med en 5-6st.
Answer to: "Inte speciellt svårt att gissa den balansen om man är lite p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir det barfota på Hayard ås ? Någon som har koll ?  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 10:36:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
svårt att se delvin gold missa spets...
rankar upp! men slänger med hayard ås och lexington ås som har lägen,form och kapacitet för att vinna.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 10:52:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Surt att dom strukit No Wonder.. hade varit min spik.
Nya ideér? Delvin runt om?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 10:54:16  Surt att dom strukit No Wonder.. hade varit min spik.
Nya ideér? Delvin runt om?
Answer to: "Surt att dom strukit No Wonder.. hade varit min spik.
Nya ideér? "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ROCKY COMPOSITE
S 7, ROCKY COMPOSITE
|
Rocky Composite lär laddas! dagens skrällvarning  !!
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2010-05-29 12:09:26
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Ingen som hänger med Ågårds Lars här. Sugen på att spika men blir nog A-häst med 1 och 2 som B-hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 12:15:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, HAYARD ÅS
S 1, DELVIN GOLD
|
Hayard Ås:Täta starter är nog ett plusHan var bra senast och är jättefin och täta starter är nog bara en fördel för den här hästen. Han är stor och täta starter har fört honom framåt tidigare. Vi kör honom åter med skor runt om som senast och det är ingen stor grej med barfota på honom. Allt är fortsatt bra, säger Ville Karhulahti
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-29 12:42:22  Hayard Ås:Täta starter är nog ett plusHan var bra senast och är jättefin och täta starter är nog bara en fördel för den här hästen. Han är stor och täta starter har fört honom framåt tidigare. Vi kör honom åter med skor runt om som senast och det är ingen stor grej med barfota på honom. Allt är fortsatt bra, säger Ville Karhulahti
Answer to: "Hayard Ås:Täta starter är nog ett plusHan var bra senast oc"
|
|
Har kollen kvar... tror också om det öppnas för hårt, så ... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-29 13:12:28
|
|
Jorma har öppnat bra o sattsar hårt från start... Kan det va så att han försöker med Kasper Scott med !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-05-29 13:20:14
|
|
Öppnade väldigt bra sist o ja tror Jorma sattsar... oddsare verkligen !! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-05-29 15:43:46
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
De va ju skönt att Lennartsson satte dit denna Åkehästen iaf .... 6,80 på unibet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 15:44:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LEXINGTON ÅS
|
mycket bra!
Åke väljer fel igen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-29 15:45:44  mycket bra!
Åke väljer fel igen...
Answer to: "mycket bra!
Åke väljer fel igen..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NO WONDER
|
ja men han sa ju varför han inte ville sätta upp någon annan.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|